Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Levita30 schreef:Hebben jullie nou ook dat je heel graag eens even een kijkje wil nemen hoe het er bij manlief op zn dag ergens ver weg aan toe gaat? Ik ben zo nieuwsgierig!
Mijn man moet altijd wel weer even omschakelen als hij thuis komt, haha! Dan zegt hij ook vaak "oh nee, sorry, ik ben niet meer onder de mannen nu hè?!" Grapjas!
Levita30 schreef:Haha! Grappig, zo gaat dat bij mij dus ook..... "kleintje"!
Hem goed duidelijk maken dat je het lastig vind als hij er niet is....?! Zoals Urona 447 zegt. Daar kan ik me helemaal niet in vinden! Ook voor degene die weg gaat is het echt niet altijd leuk om allemaal belangrijke dingen te missen. Het er nog even inwrijven dat je het er moeilijk mee hebt, nee sorry. Als je relatie goed zit, dan weet hij dat wel en als degene die weg is daarom wat leuks wil doen als een kaart, bloemen oid dan is dat super leuk maar is dat er niet is het ook goed. Ik weet dat hij graag overal bij zou willen zijn en hij weet dat ik het UITERAARD fijn vind als hij er bij is.
Liegen over hoe je je er over voelt uiteraard niet maar het "goed duidelijk maken" nee, sorry..... Het is hier al vaker gezegt, je weet waar je aan begint, dan moet je er niet over zeuren en er juist zo goed mogelijk mee om gaan. Dat houdt voor mij in ieder geval niet in dat je degene die weg gaat zich (nog) vervelender laat voelen omdat "jij het zo lastig vindt".
(aanvulling) Als ik het zo lees lijkt het wel heel erg streng..... Dit is uiteraard hoe ik er over denk en hoe ik in mijn huwelijk sta, dat is voor iedereen natuurlijk anders!
Urona447 schreef:Ik vind het juist heel belangrijk dat alles open en eerlijk gaat. Mijn man vind het juist heel belangrijk dat ik het duidelijk aangeef wanneer ik denk dat situaties extra lastig zijn. En wij hebben heel simpel de afspraak dat als ik klaar met defensie ben hij er direct mee stopt.
Dagen waarvan ik weet dat hij het extra zwaar heeft zorg ik er ook voor dat er een extra lief briefje in zijn tas zit. Het hoeft niet van 1 kant te komen al komt het in mijn vorige post wel zo over.