"gezette" mensen en paaldansen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 19:38

Het is maar net waar je vies voor gebruikt, ik vind paars ook een vieze kleur, zo vind iemand anders paars een lelijke kleur. Niet iedereen bedoeld met 'vies' ook echt 'Van Dale - Vies'.
Laatst bijgewerkt door xSlvna op 26-04-14 19:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 19:40

nou ik wist niet dat je een kleur vies kon vinden :P

achja zo leer je nog eens wat.

xSlvna

Re: "gezette" mensen en paaldansen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 19:40

En ik wist niet dat lezen voor sommige bokkers zo moeilijk was.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 19:42

Ik proef sarcasme..........heb ik nu weer iets raars gezegd? Tja dat ik niet alles weet,sorry hoor.
Laatst bijgewerkt door Snoevie op 26-04-14 19:44, in het totaal 1 keer bewerkt

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 19:44

Ik heb mijn vorige post verduidelijkt door de laatste zin dik gedrukt te doen. Ik zeg toch gewoon dat niet iedereen met 'vies' bedoeld dat iets 'vuil' (in de zin van 'niet schoon') is.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 19:45

Ik snap je wel hoor,ik probeerde ook gewoon een grapje te maken. Maar dat wordt dus ook niet als zodanig gelezen ;)

Ik zie vies wel als een woord wat 'vuil' betekend,maargoed je kan het dus ook anders bekijken.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 19:50

Wel eens gezien hoe vet eruit ziet? Vies. :+

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 19:52

Sterker nog,ook weleens gevoeld. Ik vond het wel echt vies in de zin van niet schoon toen ik het aanraakte(wel met handschoenen gelukkig),sorry,ik ben nu eenmaal een zeikerd :P ik vind dat nog weer anders als het voorbeeld van een kleur

maar ik snap je punt!

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 20:34

Sorry Snoevie, ik vat alles aanvallend op vandaag :')

Vet is inderdaad gewoon echt vies, waarom gebruik je anders zeep (ontvettend) voor je handen. :o Nee maar... vet (onder de huid) vind ik niet zo vies, wel zodra het veel beweegt en flubbert.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 20:37

Haha nou ik ook wel een beetje hoor :P en ik snap zeker wat je bedoeld!

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 21:19

Tja ik vind het best een beetje wat er hier allemaal gezegd wordt. kijk dat je liever kijkt naar een slanke paaldanseres, ok. Dat is een kwestie van smaak, persoonlijk heb ik helemáál niks met paaldanseressen. Doe mij maar een mooie halfnaakte man zich zich opdrukt of zo.

Maar als we het dan hebben over 'ik kijk liever naar ...(vul maar in)' dan is het toch gek om dat door te trekken naar 'ik vind het vies'? Mensen kijken ook liever naar een mooi gezicht dan naar een lelijker gezicht, maar daar zeg je toch ook niet van dat het vies is?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 21:27

Of ze bedoelen ik vind het vies, maar schrijven ik kijk liever naar... omdat je anders gezeik krijgt blabla. Doe ik ook heel vaak :')

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 21:33

Nouja dat vind ik niet gek hoor,soms denk je toch heel anders als wat je schrijft,omdat je er inderdaad gedonder mee kan krijgen of mensen onnodig kwetst

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 21:35

Snoevie schreef:
Nouja dat vind ik niet gek hoor,soms denk je toch heel anders als wat je schrijft,omdat je er inderdaad gedonder mee kan krijgen of mensen onnodig kwetst

Oh je wilt niet wéten. Ik heb wel geleerd van mijn eerste jaren bokt :')

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 21:36

hahaha nou ik moet er ook weleens om denken buiten bokt om hoor. Ik wil er weleens dingen uitflappen

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 22:14

Toch is het ook een beetje jammer als iedereen zo op zijn woorden gaat letten vind ik :+

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 22:18

Noooooooooooo go... :x

Ik begrijp best dat zij er trots op is, haar vriend zal het wel leuk vinden maar neeeeee, ik heb spontaan geen honger meer... hou alsjeblieft privé _O-
Van mn oma hoeven jullie ook dit soort filmpjes vast niet te zien :') Dat valt vast onder dezelfde categorie 'vies'.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 23:05

Nikass schreef:
Toch is het ook een beetje jammer als iedereen zo op zijn woorden gaat letten vind ik :+

Ach ik vind t zelf wel goed. Je moet nu eenmaal een beetje op je woorden letten als je elkaar niet in levende lijve ziet,omdat je geen intonatie kan horen.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 00:53

Zelf heb ik maatjes en kilo's te veel, maar ik zit strak in mijn vel en dat alle te dikke mensen 'lubberend vet' etc zouden hebben, is wat gegeneraliseerd. Ondanks mijn verre van perfecte lichaam doe ik het leuk op studie, heb ik een bijbaan waar sommigen een moord voor zouden plegen en heb ik een onwijs leuke vriendengroep. Ik vind het lastig om te lezen dat mensen heel anders tegen me aankijken alleen omdat ik kilo's te veel heb. Ik probeer niet te strakke kleding aan te doen en me nog een beetje leuk te kleden.

Vorig jaar ben ik twintig kilo afgevallen maar sinds oktober zo'n beetje is mijn motivatie weg. En dat vind ik stom, want ik wil graag verder met afvallen en op deze manier kruipen er weer kilo's op. Wat dat betreft ben ik echt jaloers op de discipline en motivatie van veel slanke mensen om slank te blijven. Ik ben, hoe graag ik het ook anders zou zien, een klassiek geval van 'ieder pondje gaat door het mondje'. Helaas := Ik ben momenteel weer hard bezig met naar motivatie zoeken om verder af te vallen en op gezons gewocht te komen. Dus als jullie wat motivatie of discipline over hebben :D

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 09:14

knap dat je 20 kg bent afgevallen en nu weer naar motivatie zoekt *\o/*

maar of dit nou het topic ervoor is :')

mellen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 19:24

Ik ben een stille lezer meestal, maar hier moet ik toch even op reageren.
Kijk we zijn het allemaal eens dat als je te zwaar bent, je meer moet bewegen en op je eten moet letten.
Daarbij is iedereen anders, andere bouw maar ook bv je stofwisseling is voor iedereen anders.
Als mensen die te zwaar zijn met sport willen afvallen of hun conditie willen verbeteren, dan is het aan de andere om ze te motiveren. Want iedereen weet dat overgewicht slecht KAN zijn voor je gezondheid.
Als ze dan iets hebben gevonden wat ze leuk vinden, we zijn wij dan om ze af te kraken, zoals geen gezicht, geen sport, of geen geschikte kleding in jouw ogen.
Ik ben begonnen met hardlopen om af te vallen, en dan zijn er mensen die zeggen eerlijk te zijn, die zeggen geen gezicht doe dit maar thuis op een loopband dit ziet er niet uit.
Nou lekker dan daar sta je met je goede gedrag.
Ik heb wel doorgezet en loop nog steeds en ben bijna 30 kilo kwijt.
Zo ook die vrouw in het filmpje, ik zou ook erg trots zijn als ik dit zou kunnen, dus waarom niet een filmpje op you tube zetten.
Vind je het niet leuk kijk dan niet maar ga niet zeggen dat het niet kan.
Het is al moeilijk genoeg een sport te vinden die bij je past, waardoor je het volhoud.
Het lijkt wel alsof je alleen maar commentaar moet hebben op mekaar, onder de mom ik ben eerlijk.
Ja daag je bent gewoon onbeschoft in mijn ogen.
LEVEN EN LATEN LEVEN, wordt de wereld een stuk mooier van

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 19:13

Ik doe even een UPje.

Dit meisje heeft 1 maand lang paaldans lessen gevolgd, dit is het resultaat voor haar lichaam.
Afbeelding

Het is dus een sport waar je een slanker en strakker lichaam van krijgt. Maar het meisje in de video is "vies" omdat ze iets aan haar gewicht en conditie wil doen en daar voor haar comfortabele kleding bij draagt?

mzara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 19:16

Raponsje schreef:
Ik doe even een UPje.

Dit meisje heeft 1 maand lang paaldans lessen gevolgd, dit is het resultaat voor haar lichaam.
[ Afbeelding ]

Het is dus een sport waar je een slanker en strakker lichaam van krijgt. Maar het meisje in de video is "vies" omdat ze iets aan haar gewicht en conditie wil doen en daar voor haar comfortabele kleding bij draagt?

heel goed voor haar. dat moeten we motiveren. ik vind het heel knap. zoals meer mensen hier. en ik snap nu ook dat het pakje nodig is.
maar, ik hoef het nou niet zo nodig te zien...

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 19:18

Toch best wel "gek" dan dat het meisje uit het openingsfilmpje een hoog niveau heeft (en waarschijnlijk dus al ettelijke maanden/jaren ermee bezig is) en dan toch nog 'zo' dik is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 19:19

Niemand zegt toch dat ze 'vies' is ómdat ze iets aan haar lichaam wil doen? Woorden verdraaien is niet zo netjes toch.. Ik vind het knap dat ze het kan, maar zelf vind ik het geen mooi beeld om naar te kijken. Neemt niet weg dat ik het knap vind, en erken dat het vast een zware sport is, maar ik kijk niet uit mezelf graag naar dikkere mensen. Ongeacht de sport hoor, want sumoworstelen vind ik ook weinig charmants aan en mensen die paardrijden met 110 kilo vind ik ook niet leuk om te zien. Mag toch? Tis echter niet vies om af te vallen. Dat juich ikzelf wel toe, zouden meer mensen moeten doen. Maar mooi om te zien vind ik het niet. En dat mag, mensen hoeven niet alles mooi te vinden..