iris17 schreef:Jaaaa ik heb weer een stukje Deze vond ik in mijn nachtkastje.Ff mijn computer aanslingeren om de foto te plaatsen.wat staat erop zeg ben totaal NIET nieuwschierig hoor
En hier is ie dan!Hij heeft inderdaad een paar woorden omgedraaid maar ach, we begrijpen wat er staat Nu nadenken waar ik nu kan zoeken, voor mijn gevoel heb ik het hele huis wel zo'n beetje gehad
Slina schreef:Erger me wel aan zijn zinsopbouw. 'Die je mag openmaken' klinkt beter Het moet natuurlijk wel verdeeld kunnen worden over meerdere stukken.
hoe bedoel je we zijn allemaal jaloers op zo'n inventieve romantische man!!Haha wel leuk dat je het met ons ( zonder zo'n man) deelt!!y
Mijn vader vind het onzin en vind je man gek haha, mijn mams was jaloers. @Dees_Daan, dan zou ik echt ziedend worden.
dees_daan schreef:Straks zit er een briefje in de doos:Gefeliciteerd je hebt het gevonden. Ik was allang naar die kast gegaan, respect dat je het zo lang volhoud!
iris17 schreef:Hij heeft inderdaad een paar woorden omgedraaid maar ach, we begrijpen wat er staat Stikem ben ik heel jaloers
dees_daan schreef:Straks zit er een briefje in de doos:Gefeliciteerd je hebt het gevonden.Ik zie het al helemaal voor me
NatasjavE schreef:Zeg,...zoek is door....ik wil naar bed. Ik leef met je mee, m'n ogen beginnen dicht te zakken.
dees_daan schreef:Straks zit er een briefje in de doos:Gefeliciteerd je hebt het gevonden.Dat zou ik echt hilarisch vinden. Maar echt super tof, wel echt knap dat je nog netjes naar de stukjes zoekt hoor.
danienappy schreef:NatasjavE schreef:Zeg,...zoek is door....ik wil naar bed. Ik leef met je mee, m'n ogen beginnen dicht te zakken. Hier nog 1 haha
Zit al de hele dag een beetje te volgen, echt zo leuk dit! Ik zou ook heel erg de neiging hebben om te gaan kijken in het hok, máár ik zou net als jij het gevoel hebben dat ik valsspeel als ik niet alle stukjes zou hebben. Dilemma dilemma.