Zep schreef:Welke trainer met een beetje verstand in z'n kop neemt v Aalderen nu nog onder zijn/haar hoede?
De familie Thijssen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zep schreef:Ik blijf het verschrikkelijk dom van v Aalderen vinden hoe ze het spelletje nu spelen, door te proberen A&S en hun manier van met paarden omgaan in de media zwart te maken. Als ze daar serieus zo over verbolgen waren geweest dan hadden ze destijds al een aanklacht wegens dierenmishandeling in kunnen dienen. Maar dat levert je geen 4 ton op natuurlijk...
Welke trainer met een beetje verstand in z'n kop neemt v Aalderen nu nog onder zijn/haar hoede?
Pipo schreef:Even een andere vergelijking.
Stel je koopt een huis voor 350.000 euro. Het zakt volledig in elkaar na enkele weken. Je hebt geen huis meer, en de verkoper zegt: ja jammer dan!!!!
Sorry hoor, maar dat kan gewoon niet!
Missouri"]
[quote="petraaken schreef:Nou bij Coby zal ze ook niet meer moeten aankomen. Die heeft haar nichtje als aankomend talent. Misschien heeft die ook heel wat minder capsones.
Jorie schreef:Het is nu toch al een soap topic geworden dus..... afgewezen??? Vertel???
horselover23 schreef:Stel, je koopt een krot van een huis met het mooiste uitzicht van nederland. Enkele maanden later stort het huis in, heb je dan recht op het geld terug?
Nu koop je een paard waar alle knopjes opzit, (helaas ging het niet zo gemakkelijk) en nu is die dood.
Zep schreef:Ik blijf het verschrikkelijk dom van v Aalderen vinden hoe ze het spelletje nu spelen, door te proberen A&S en hun manier van met paarden omgaan in de media zwart te maken. Als ze daar serieus zo over verbolgen waren geweest dan hadden ze destijds al een aanklacht wegens dierenmishandeling in kunnen dienen. Maar dat levert je geen 4 ton op natuurlijk...
Welke trainer met een beetje verstand in z'n kop neemt v Aalderen nu nog onder zijn/haar hoede?
Citaat:Nee, ik vind dat ze zelf (ook) behoorlijk in gebreken is gebleven. En om dan een methode af te kraken die ze zelf elke dag narijdt en dat als uiteindelijke doodsoorzaak aan te wijzen??!! Dan heeft ze hem zelf de dood in gejaagt.
Niemand heeft haar verplicht om zo te rijden of wel?
Missouri"]
[quote="Jorie schreef:Het is nu toch al een soap topic geworden dus..... afgewezen??? Vertel???
CGJ12"]
[quote="Jorie schreef:Nou ja, die tolk had het laatst over een Shire die zelfmoord had gepleegt door voor een trein te springen vanwege luduvudu!!!
Ben wel benieuwd wat de reden was van Idool om eruit te stappen.
Merilyn schreef:Wat ik me nu afvraag. ik heb niet dit hele topic gelezen (t/m pag 5) wellicht is het al gemeld, maar welke rol speelt de verzekering hierin. Ik ga er vanuit dat dit paard voor dit geld verzekerd is. Lijkt mij bij een professioneel bedrijf zeker aan de orde en zou deze zaak toch een verzekeringszaak moeten zijn.