Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
inkepink schreef:_San87_ schreef:
Ik ga die van mij juist wegdoen omdat ik 'm niet zo lekker vind zitten.
haha grappig...gelukkig is ieder mens verschillend
gister mijn top binnen gekregen, manlief was erg gecharmeerd
. robbie88 schreef:sokje: je hebt ook wel jurkjes zonder print hoor:)
je kan er speciale sjaaltjes voor bestellen bij topvintage of succubus, maar elk ander sjaaltje of lint functioneert ook.
Ik zal zo even foto'maken van een rok en een jurkje die hier in de kast blijven hangen, wellicht maak ik er iemand blij mee voor een lief prijsje
. _San87_ schreef:inkepink schreef:Eleionomae: dat is toch de lindy bob orphilia? Die heb ik in een andere kleur en die zit zoooooo lekkerGroot voordeel is dat ie zakken heeft hihi
Ik ga die van mij juist wegdoen omdat ik 'm niet zo lekker vind zitten.
? Wil iets kleins, clutch/enveloptasje. Maar de kleur... Mag best gewaagd zijn. PocoGaucha schreef:Ben je lid van vintage marketplace op facebook?
Daar staat nu dit tasje:
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=56734D53
. Maar die vind ik ook niet zo heel leuk
.
.
tengeltje11 schreef:Ben ik de enige die vind dat topvintage de laatste tijd steeds duurder wordt?
En mantel waar ik vorige winter 'naast' greep en dit jaar terug binnen was,kost plots 20 euro meer(ik geloof niet dat die van de leverancier plots zoveel duurder is,want andere webshops hanteren wel nog dezelfde prijs.
Zocht ik een specifieke jurk van Lindy bop,nieuwe herfst-wintercollectie.
Had hem al in een webshop gevonden voor 65,95 euro,maar ging ervan uit dat ook TV hem ging binnen krijgen en ik wachtte dus.
Kwam de jurk idd binnen,alleen vragen ze 89,95 euro voor diezelfde jurk![]()
Ook al is hun service super,die mag me echt geen 25 euro kosten!
(dezelfde jurk heeft ook Succubus,daar kost hij den 74,xx euro dacht ik)

Ine23 schreef:Ik heb dezelfde jurk als Eleionomae en heb een kleine D-cup en hij staat me wel goed rond de borsten, maar dat is natuurlijk ook niet zo héél groot. Moet toegeven dat ik eigenlijk altijd dacht dat het met nog een maatje meer mooier zou zijn, maar dat is blijkbaar niet?
Ik heb dezelfde jurk ook in het rood en een maatje kleiner, moet dus nog even afvallen voordat die goed past
[ [url=m/BfQryk.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IMEH2e.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind sowieso dat topvintage vaak duurder is dan andere winkels. Het is natuurlijk super populair en blijkbaar betalen mensen het toch wel... Ik heb mijn 5 stuks van bij succubus vandaan (3 jurken, petticoat en schoenen (die te klein zijn)).
Verder ben ik helemaal verliefd op mijn laatste aankoop van succubus, hij heeft een kruis op de rug en is echt super zomers! Ik had hem al wel eens gepost, maar dan enkel de foto's van de website
[ [url=m/WuGeTQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
San, ik vind die jurk die je hebt voor de bruiloft echt hélemaal geweldig. Heb al meerdere malen getwijfeld om hem zelf te kopen...
. Vind het alleen zo jammer dat het rokgedeelte van de Lindy Bop jurken zo minimaal zijn en bij mij (flinke E) zit het toch iets te strak om de borst.
. En bedankt, ben er zelf ook verliefd op
.