Ik heb een hekel aan de namen ;
Priscilla patricia alicia etc.
Of ook die bloemen& kruiden namen.
En voor jongens; rudolph-jan billy storm
Ik ken overigens ook iemand met 3 kinderen; mat merel en sterre.
-voeljenietaangevallenalsjenaamerbijstaat-
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) ,Han, Mila en ik heet Kyra
?
Mijn dochter heeft 3 meisjes in haar Kindergarten met (bijna) dezelfde naam: 2x een Milena en 1x een Melina. Lekker duidelijk dus...
Eileen_ schreef:Van die verschrikkelijke namen waarvan je denkt, hoe verzin je t vind ik t ergste. Zoals al heel veel in t topic genoemd. Ken ook iemand die Engbert heet, dat is toch erg als je zo heet
Van die Makkelijke Nederlandse namen zou ik ook noiut doen, zoals jan, piet, sanne etc.
Vind buitenlandse namen vaak t mooiste, maar wil dan niet zon naam die je altijd maar moet spellen. Het zelf Eileen (a-i-l-i-e-n) en niemanr spreekt t goed uit of schrijft t goed, wat soms best frustrerend is
Ekeif96 schreef:Wat een vreselijke namen komen hier voorbij![]()
Ben altijd wel benieuwd hoe sommige ouders er ooit opkomen...
Zelf vind ik van die namen vreselijk die voor meiden en jongens kunnen.
Denk dan aan Kees, Anne, Robin, Robbin etc.
Zelf heet ik Fieke, vind het zelf eigenlijk nog wel meevallen.
Mijn doopnaam is erger vind ik zelf; Aline
vreselijk! Wat ik ook echt lelijk vind zijn namen als chanel, Mercedes, bentley etc.
Annemiek80 schreef:Netam89 schreef:Ik heb vroeger bij een meisje in de klas gezeten en haar zusje heette '' Mensje'' en apart genoeg was haar achternaam van steen. Resultaat: Mensje van steen. Zij is toen ook in de show van Paul de leeuw geweest met mensen die nog meer van zulke aparte namen hadden..
Dan denk ik ook hoe kun je als ouder dit bedenken.
Was de gast bij Paul de Leeuw niet gewoon Mensje van Keulen? Dat is een vrij bekende schrijfster nl maar ook een pseudoniem van Mensje van Steen (haar echte naam dus)