Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
woofie schreef:Als je erover gaat nadenken is het toch vreemd.....iemand onder de 18 mag zelf geen drank of sigaretten kopen....
Maar als kassajuf, ook al ben je pas 16, mag je het wel verkopen aan iedereen die 18 is geweest...

Konstantine schreef:Bij ons moet je wel een leidinggevende roepen om de drank eraf te halen als iemand geen 16 blijkt te zijn, maar dat is makkelijk te voorkomen door ID te vragen voor je de drank scant.
Persoonlijk vind ik dat er te veel verantwoordelijkheid op de kassamedewerkers wordt gelegd. Haal dan gewoon alle drank uit de winkels en laat alcoholverkoop puur en alleen over aan slijterijen, want dit gaat nergens heen. Ik ga echt geen groepje van vier jongens van 19 een paar breezertjes weigeren omdat eentje geen ID heeft hoor. :n
dees_daan schreef:Dan hoop ik voor jou dat je geen controle krijgt
of klanten die 'iets' vergaten in hun tas of winkelwagentje (daarvoor hadden we camera's naast de kassa).
Honden meenemen naar een winkel vind ik persoonlijk echt belachelijk... Ook al die honden die je tijdens een kerstmarkt enzo ziet... Nouja...
Dat iemand iets vraagt, maar dat ik compleet iets anders laat zien
"Wat voor pijnboompitten" tsja dan word je soms heel dom aangestaard XD Marjoow schreef:Ik werk zelf bij de AH en heb soms ook wel wat domme dingen hoorDat iemand iets vraagt, maar dat ik compleet iets anders laat zien
![]()
Of als iemand pijnboompitten vraagt, daar hebben we zo'n 20 soorten van"Wat voor pijnboompitten" tsja dan word je soms heel dom aangestaard XD
Pijnboompitten voor in de salade, pijnboompitten om mee te bakken, pijnboompitten bij de nootjes
NienkeV1994 schreef:Marjoow schreef:Ik werk zelf bij de AH en heb soms ook wel wat domme dingen hoorDat iemand iets vraagt, maar dat ik compleet iets anders laat zien
![]()
Of als iemand pijnboompitten vraagt, daar hebben we zo'n 20 soorten van"Wat voor pijnboompitten" tsja dan word je soms heel dom aangestaard XD
Dan ken ik jaPijnboompitten voor in de salade, pijnboompitten om mee te bakken, pijnboompitten bij de nootjes