Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IMJ schreef:Mijn ideaalbeeld zal het ook nooit zijn, maar het zou me niet weerhouden.
Denk dat deze discussie verder niet zo veel zijn heeft, agree to disagree dames?
Niet vallen op kleinere mannen hoeft niks te maken te hebben met je zelfbeeld enzo. Ik vraag me af of degene die het zo raar vinden dan het uiterlijk 100% onbelangrijk vinden? Want het is niets anders dan iets waar je gewoonweg niet op valt. En dat is iets heel normaals.
Geryon schreef:Wat een aanstellerij.Niet vallen op kleinere mannen hoeft niks te maken te hebben met je zelfbeeld enzo. Ik vraag me af of degene die het zo raar vinden dan het uiterlijk 100% onbelangrijk vinden? Want het is niets anders dan iets waar je gewoonweg niet op valt. En dat is iets heel normaals.
IMJ schreef:Mijn ideaalbeeld zal het ook nooit zijn, maar het zou me niet weerhouden.
Denk dat deze discussie verder niet zo veel zijn heeft, agree to disagree dames?
Redhead89 schreef:Het is maar goed dat pb's prive zijn.
Ik denk ook wel dat het een afknapper kan zijn hoor! In het verleden heb ik ook altijd gekeken naar mannen die even groot waren of groter. Dat is gewoon een soort instinct ofzo
Doubtless schreef:Peuk schreef:Maar mocht het gebeuren dat ik iemand ontmoet die kleiner is dan zou ik daar geen probleem van maken.
Ik vraag me echt af hoe 'waar' dit is... Zeker als je zelf maar 1m60 bent en je mannen het liefste een kop groter hebt.
Ik heb wel gedate met iemand die kleiner was. En tja eigenlijk was dat gewoon geen gezicht, maar dat was niet de reden waarom het nooit iets is geworden.. Het bleek uiteindelijk een enorme debiel te zijn.
. Alsof we hen persoonlijk aanvallen ofzo
. Sees schreef:Mensen die onterecht maar blijven strooien met het woord oppervlakkig zijn zelf oppervlakkig en vastgeroest in mijn ogen, die kunnen niet verder denken dan hun eigen mening en hebben moeite te accepteren dat er mensen zijn met een afwijkende mening. Sowieso opvallend dat vooral de dames die een kleinere vriend hebben het woord oppervlakkig in de mond nemen. Alsof we hen persoonlijk aanvallen ofzo
.
Sees schreef:Mensen die onterecht maar blijven strooien met het woord oppervlakkig zijn zelf oppervlakkig en vastgeroest in mijn ogen, die kunnen niet verder denken dan hun eigen mening en hebben moeite te accepteren dat er mensen zijn met een afwijkende mening. Sowieso opvallend dat vooral de dames die een kleinere vriend hebben het woord oppervlakkig in de mond nemen. Alsof we hen persoonlijk aanvallen ofzo
.
Sees schreef:Esmeej, ik snap het inderdaad echt niet hoor. Wat zou iemand anders zich nou druk lopen maken over het feit dat IK kleine(re) mannen niet aantrekkelijk vind, wees blij, minder concurrentie(grapje natuurlijk hè).
Janine1990 schreef:Magrathea schreef:
Volgens mij heb ik er wel een stuk meer gezien. Of bedoel je nu 'voorkeur hebben voor een lange man'? Want ik heb liever ook een langere man, maar mijn huidige vriend is wel kleiner, voor hem maakt me dat niet uit dus.
Ik zie het verschil nietMaar wat jij zegt bedoel ik inderdaad (ook?)
maar wat ik bedoelde is dat 'voorkeur hebben' is iets anders is dan dat je iets als 'eis' hebt bij en man. Magrathea schreef:Janine1990 schreef:Ik zie het verschil nietMaar wat jij zegt bedoel ik inderdaad (ook?)
Late reactie, sorrymaar wat ik bedoelde is dat 'voorkeur hebben' is iets anders is dan dat je iets als 'eis' hebt bij en man.
Esmeej333 schreef:Sees schreef:Esmeej, ik snap het inderdaad echt niet hoor. Wat zou iemand anders zich nou druk lopen maken over het feit dat IK kleine(re) mannen niet aantrekkelijk vind, wees blij, minder concurrentie(grapje natuurlijk hè).
Haha, inderdaad. Dat je het zelf niet aantrekkelijk vindt wil niet zeggen dat je stellen warin de man kleiner is dan veroordeeld of raar vindt, alleen je zou het zelf gewoon niet doen.
Het heeft bij mij ook niks te maken met onzekerheid ofzo, gewoon zelfkennis. Ik ga geen relatie aan met een man die ik niet aantrekkelijk vind. Natuurlijk zijn er veel factoren die meespelen maar aantrekkingskracht is zeker een die een grote rol speelt.
Het is trouwens geen eens een keuze. Ik val niet, ben nog nooit gevallen en zal waarschijnlijk nooit vallen op een kleine(re) man. Daar kies ik niet voor, dat is gewoon een gevoel.
, kleinere mannen zijn niet aan mij besteed
.
? Sees schreef:Mensen die onterecht maar blijven strooien met het woord oppervlakkig zijn zelf oppervlakkig en vastgeroest in mijn ogen, die kunnen niet verder denken dan hun eigen mening en hebben moeite te accepteren dat er mensen zijn met een afwijkende mening. Sowieso opvallend dat vooral de dames die een kleinere vriend hebben het woord oppervlakkig in de mond nemen. Alsof we hen persoonlijk aanvallen ofzo
.
Peuk schreef:Sees schreef:Mensen die onterecht maar blijven strooien met het woord oppervlakkig zijn zelf oppervlakkig en vastgeroest in mijn ogen, die kunnen niet verder denken dan hun eigen mening en hebben moeite te accepteren dat er mensen zijn met een afwijkende mening. Sowieso opvallend dat vooral de dames die een kleinere vriend hebben het woord oppervlakkig in de mond nemen. Alsof we hen persoonlijk aanvallen ofzo
.
Wel jammer dat je je zo aangevallen voelt haha. Schijnbaar heb je zelf ook moeite met het accepteren dat er mensen zijn met een andere mening dan jij, anders zou je niet zo'n reactie plaatsen. In mijn ogen ben je dan geen haar beter.

Bellona_K schreef:Nog even terugkomend op het altijd maar opmerkingen krijgen over je lengte; dat is iets wat ik niet goed begrijp. Tegen een klein persoon zeg ik ook niet 'sooo jij bent wel klein!!' of tegen een gezet persoon 'soo jij bent wel dik!!'. Ik snap niet hoe het komt dat mensen in NL - in 2013 - soms nog steeds reageren alsof ze nog nooit een dame van +- 1.80m hebben gezien.
Moet er overigens wel bij zeggen dat ik de afgelopen paar jaar er eigenlijk niemand meer over heb gehoord. Maar vroeger, pffff....
Janine1990 schreef:Maar ik denk dat het ook een stukje bewondering is hoor, veel mensen vinden het erg mooi dat je lang bent. Al hoor je dat als lange persoon zelf allang niet meer