Lange afstandsrelatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: Lange afstandsrelatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 19:17

Ook namens mij een knuffel. :(:)

Sheran, hoe is het nu? :(:)

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 19:26

Fijn jackieboy, dat je hem nog zo vaak spreekt :). Soms mis je hem ook juist meer als je hem echt elk moment van de dag spreekt.

En met mij gaat het niet zo best :P. Nog steeds heel verdrietig en gefrustreerd. Ik weet even niet wat ik aan moet met mezelf :P. Emotioneel wrak.

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 23:45

Dikke knuffel :(:) ik hoop dat je snel wat rust vindt in de situatie.Wat moet het rot voor je zijn :( je kan hier altijd je hart luchten

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 12:02

Blegh, ik kom even zeuren :') tis nu 5u s ochtends en hij is nu zo'n half uur weg... kwam dat even hard aan :( waarom precies weet ik niet, zullen de hormonen ofzo wel zijn want sinds ik hier bij hem woon weet ik zeker wanneer ik hem weer zie, de zekerheid die ik voorheen niet had... hij is in ieder geval niet thuis voor volgende week maandag 21:30u en ook dan is het volgens mij maar 1 dagje (waarin hij wrs t grootste gedeelte vd dag weer weg zal zijn) omdat hij dan woensdag en donderdag weer moet werken en vrijdag gaan we weg :) maar ik heb van de week als het goed is een keer een morgen een paar uur meelopen bij een DA in dezelfde stad als waar hij werkt dus dan zie ik hem s avonds iig nog even een uurtje of 3 (hij werkt 7-19u diensten) en kan s nachts toch even tegen hem aan kruipen...

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 12:53

Balen dat hij weer weg is Blacky! Wat voor werk doet hij eigenlijk? En hoe is jullie woonsituatie? Dit heb je vast eerder verteld, maar dat is me even ontgaan en kan het zo gauw ook niet terug vinden :)

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 13:24

Hier was het weekend een enorme tegenvaller. Vrijdagnacht kwam hij om 03:30 (!!!!) uit zn werk. Zaterdag hele dag gewerkt tot 22:00 en toen was het restau waar wel wilde gaan eten al dicht. Uiteindelijk een binnen een uurtje nog ergens een hoofdgerecht besteld en toen naar bed. Zondag heeft hij weer de hele dag gewerkt, sfeer werd erg grimmig op een gegeven moment dus toen ben ik even een kopje thee gaan drinken bij een vriendinnetje. Toen ik thuis kwam was hij aan de tel met een collega en zijn tas aan het pakken om het werk verder op kantoor af te maken. En vanuit daar is hij nog even hier zn pak komen ophalen en doorgegaan naar de luchthaven om zn vlucht te halen. Wat een deceptie. Ik heb gezegd dat hij niet meer hoeft te komen, en ik ook niet meer daar naartoe kom zolang hij op dit project zit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 13:36

Klinkt goed allemaal. :=

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 13:39

Hij heeft het wel erg druk met zijn werk, maar dat duurt ook geen maanden toch? Wel wat jammer van jullie weekend :(:)

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 13:43

Ja is al het tweede weekend op rij. Hij gaat wel proberen om deze situatie te veranderen maar ik moet het eerst zien wil ik het geloven to be honest. Ik loop niet over van vertrouwen dat het ergens toe gaat leiden.

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 13:52

Vervelend. Kan je hem niet helpen, door bijvoorbeeld op andere dagen af te spreken? Of hem helpen met zijn werk op één of andere manier? Hoe lang duurt dit project nog?

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 14:40

Hij woont in Londen dus alleen weekenden zijn mogelijk en hij werkt bij een bank dus het is allemaal supergeheim en ik snap er echt geen drol van. We weten niet hoe lang deze hel nog gaat duren maar als het aan mij ligt niet lang meer. Ik probeer hem te steunen maar ben inmiddels ook wel behoorlijk boos. Omdat hij alleen maar aan het werk is, heeft hij niet de tijd om de meest basale dingen te regelen zoals een telefoonabonnement met internet dus ik kan hem ook nauwelijks meer bereiken :S

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 14:45

Hmmm... vervelend allemaal zeg. Lies, klinkt wel als een goede beslissing om elkaar dan even wat minder te zien. Je verheugen op een weekendje samen en elkaar dan eigenlijk nog geen tijd samen doorbrengen is natuurlijk niet zo fijn. Zo te horen beheerst zijn werk zijn hele leven, wat vind hij daar zelf van?
Blacky, jouw vriend werkt wel ontzettend veel zeg! Wel heel fijn dat hij jou blijkbaar heel goed op de hoogte houdt van zijn werkdagen, weet je tenminste waar je aan toe bent.
Sheran, hoe gaat het nu met je? Je mag altijd je hart komen luchten hoor.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 16:03

Wat vervelend Blacky. Hopelijk voor jullie duurt de situatie niet lang meer. Geniet maar van de tijd die je wél samen hebt :)

En bedankt dat jullie informeren, heel lief :) Dat steunt me wel, ik heb hier namelijk niemand in de buurt met wie ik erover kan praten ofzo (bijna al mijn vrienden wonen 200km ver weg of zitten even tijdelijk in het buitenland. Ik ben nu net hier weer nieuwe vrienden aan het maken maar die zadel ik nog niet graag op met mijn relatieproblemen).

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 17:23

Jammer zeg Dromenlies dat hij niet veel tijd voor je had!! Jij bent dus voor een weekend daarheen gegaan??

Dus her Gaat nu wel Wel beter Sheran? Heb je hem nog gesproken??

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 17:25

Ja, ik heb hem nog wel gesproken. Maar we komen er gewoon niet uit, we blijven allebei bij ons standpunt. Ik vind dat hij rekening met mij moet houden, en hij vindt dat ik zelfstandig moet zijn.
Het gaat nog niet veel beter. Maar nu zie ik ook weer de voordelen van de grote afstand. Ik heb nu namelijk ook mijn eigen leven.

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 17:31

Hoezo zelfstandig? Dat ben Jij toch Juist al!! Je bent zoveel alleen dan moet hij Juist begrijpen dat het leuk is als hij bij dat optreden Erbij is!! Ik irriteer me echt zo erg aan al die hoofdletters in mijn teksten!!:@

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 17:34

Ja gelukkig ligt nu niet je hele leven overhoop inderdaad en heb je een rotgevoel maar geen enorme sociale leegte.

Vorig weekend was ik daar (hele weekend gewerkt min de vrijdagavond) en dit weekend wat hij hier (hele weekend gewerkt). Maar geen nieuwe afspraak meer gemaakt omdat hij echt uitgebuit wordt door de mensen met wie hij nu werkt dus dan heeft het geen zin om af te spreken. Komt toch alleen maar teleurstelling van.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 18:37

Wat vervelend DromenLies! Heeft hij enig idee hoe lang dit project nog gaat duren of niet? Hoop dat het snel weer beter gaat en jullie weer een weekend samen kunnen zijn :)

Jackieboy hij werkt op een asfalt plant redelijk dichtbij Toronto. Normaal werkt hij 2 of 3 dagen en is dan 2 of 3 dagen vrij. Werkt dus ip gewoon 84u per twee weken en is van de 14 dagen 7 dagen vrij, elke twee weken wisselt dit tussen dag en nachtdienst. Alleen omdat we straks ruim een week naar Nederland gaan heeft hij wat diensten geruild, onbetaald vrij genomen en extra diensten aangenomen (waar je dan weer 1,5x voor betaald krijgt) en omdat hij de eerste week van november ook al een week vrij geweest is ivm hunting season is hij eigenlijk vanaf eind oktober al vrij veel aan het werk met meerdere hele weken ertussen. Op zich is hij nog wel redelijk vaak thuis dus, ik heb ook zijn werkrooster op mijn telefoon, en moet hij een hele week straight werken wil ik ook nog wel eens een dagje/nachtje of twee die kant op rijden.
Ik ben namelijk begin november gestopt met werken waar ik toen nog deed en ben toen ook helemaal over verhuist van wonen bij familie naar wonen bij hem en zijn familie. Ben momenteel op zoek naar een baan hier rondom Walkerton of down there in de buurt van Hamilton die me kan helpen met een vervolg permit zodat we aan genoeg tijd samenwonen kunnen komen om voor permanent residence te gaan. De dagen dat ie aan het werk is woont hij namelijk bij familie maar hij gaat in dec/jan over naar een huis van een vriend. Als ik die baan in Hamilton bij de DA kan krijgen kan ik dus gewoon bij hem in Hamilton blijven wonen en terug rijden naar Walkerton op dagen dat ik/we vrij zijn :)

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 15:15

Sheran schreef:
Ja, ik heb hem nog wel gesproken. Maar we komen er gewoon niet uit, we blijven allebei bij ons standpunt. Ik vind dat hij rekening met mij moet houden, en hij vindt dat ik zelfstandig moet zijn.
Het gaat nog niet veel beter. Maar nu zie ik ook weer de voordelen van de grote afstand. Ik heb nu namelijk ook mijn eigen leven.

:(:)

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 15:27

Blacky94 schreef:
Wat vervelend DromenLies! Heeft hij enig idee hoe lang dit project nog gaat duren of niet? Hoop dat het snel weer beter gaat en jullie weer een weekend samen kunnen zijn :)

Jackieboy hij werkt op een asfalt plant redelijk dichtbij Toronto. Normaal werkt hij 2 of 3 dagen en is dan 2 of 3 dagen vrij. Werkt dus ip gewoon 84u per twee weken en is van de 14 dagen 7 dagen vrij, elke twee weken wisselt dit tussen dag en nachtdienst. Alleen omdat we straks ruim een week naar Nederland gaan heeft hij wat diensten geruild, onbetaald vrij genomen en extra diensten aangenomen (waar je dan weer 1,5x voor betaald krijgt) en omdat hij de eerste week van november ook al een week vrij geweest is ivm hunting season is hij eigenlijk vanaf eind oktober al vrij veel aan het werk met meerdere hele weken ertussen. Op zich is hij nog wel redelijk vaak thuis dus, ik heb ook zijn werkrooster op mijn telefoon, en moet hij een hele week straight werken wil ik ook nog wel eens een dagje/nachtje of twee die kant op rijden.
Ik ben namelijk begin november gestopt met werken waar ik toen nog deed en ben toen ook helemaal over verhuist van wonen bij familie naar wonen bij hem en zijn familie. Ben momenteel op zoek naar een baan hier rondom Walkerton of down there in de buurt van Hamilton die me kan helpen met een vervolg permit zodat we aan genoeg tijd samenwonen kunnen komen om voor permanent residence te gaan. De dagen dat ie aan het werk is woont hij namelijk bij familie maar hij gaat in dec/jan over naar een huis van een vriend. Als ik die baan in Hamilton bij de DA kan krijgen kan ik dus gewoon bij hem in Hamilton blijven wonen en terug rijden naar Walkerton op dagen dat ik/we vrij zijn :)

Kijk! Stuk duidelijker :D Gelukkig zie je hem dus best vaak nog! Wel druk schema heeft hij

nerina_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 19:01

Hoi allemaal
ik lees even mee, ik ben heel benieuwd wat jullie allemaal doen om de tijd te versnellen etc. Ik heb nog niet alles gelezen, dat ga ik doen als ik wat meer tijd heb. Dan zal ik mij ook wat netter voorstellen ipv zo binnen komen vallen... Dus als het wat rustiger is op school zal ik me even wat uitgebreider voorstellen en wat meer vertellen. :)

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 19:23

Welkom! :)

Nu gelukkig wel idd.. voorheen was het bijna "vechten om aandacht" omdat ik aan het werk was als hij vrij was, hij natuurlijk ook nog graag met vrienden en familie dingen doet (of moest doen) en we elkaar dus een hele periode alleen elk ander weekend of nog minder zagen.. ik denk dat we elkaar in oktober bijna niet gezien hebben omdat ik toen 6-7 dagen per week werkte en ook nog een vriendin uit NL over had die stage liep in de buurt..
Er is wat dat betreft wel een heel stuk rust over me heen gekomen nu ik bij hem woon :)

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 19:42

Ahum. Net op de chat: 'Hoi! Als ik weer in NL ben, ga je dan 5 en 6 januari mee naar mijn moeder?'

_O- Okeeeeee...

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 20:46

Dat is ook bijzonder, vind je niet? Hebben jullie het bijgelegd of is dat alleen in zijn hoofd zo?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 21:22

We hebben het niet bijgelegd wat dat betreft. Ik vond de vraag ook wel bijzonder. Zijn moeder schijnt het dus gevraagd te hebben en het leek hem gezellig als ik meeging...
Mijn ex en ik zijn het erover eens dat we het nooit eens worden op dat belangrijke punt. Over het evenwicht tussen zelfstandigheid en rekening houden met een ander.