Sheran, hoe is het nu?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Soms mis je hem ook juist meer als je hem echt elk moment van de dag spreekt.
. Nog steeds heel verdrietig en gefrustreerd. Ik weet even niet wat ik aan moet met mezelf
. Emotioneel wrak.
tis nu 5u s ochtends en hij is nu zo'n half uur weg... kwam dat even hard aan
waarom precies weet ik niet, zullen de hormonen ofzo wel zijn want sinds ik hier bij hem woon weet ik zeker wanneer ik hem weer zie, de zekerheid die ik voorheen niet had... hij is in ieder geval niet thuis voor volgende week maandag 21:30u en ook dan is het volgens mij maar 1 dagje (waarin hij wrs t grootste gedeelte vd dag weer weg zal zijn) omdat hij dan woensdag en donderdag weer moet werken en vrijdag gaan we weg
maar ik heb van de week als het goed is een keer een morgen een paar uur meelopen bij een DA in dezelfde stad als waar hij werkt dus dan zie ik hem s avonds iig nog even een uurtje of 3 (hij werkt 7-19u diensten) en kan s nachts toch even tegen hem aan kruipen...

Dat steunt me wel, ik heb hier namelijk niemand in de buurt met wie ik erover kan praten ofzo (bijna al mijn vrienden wonen 200km ver weg of zitten even tijdelijk in het buitenland. Ik ben nu net hier weer nieuwe vrienden aan het maken maar die zadel ik nog niet graag op met mijn relatieproblemen). 
Sheran schreef:Ja, ik heb hem nog wel gesproken. Maar we komen er gewoon niet uit, we blijven allebei bij ons standpunt. Ik vind dat hij rekening met mij moet houden, en hij vindt dat ik zelfstandig moet zijn.
Het gaat nog niet veel beter. Maar nu zie ik ook weer de voordelen van de grote afstand. Ik heb nu namelijk ook mijn eigen leven.
Blacky94 schreef:Wat vervelend DromenLies! Heeft hij enig idee hoe lang dit project nog gaat duren of niet? Hoop dat het snel weer beter gaat en jullie weer een weekend samen kunnen zijn
Jackieboy hij werkt op een asfalt plant redelijk dichtbij Toronto. Normaal werkt hij 2 of 3 dagen en is dan 2 of 3 dagen vrij. Werkt dus ip gewoon 84u per twee weken en is van de 14 dagen 7 dagen vrij, elke twee weken wisselt dit tussen dag en nachtdienst. Alleen omdat we straks ruim een week naar Nederland gaan heeft hij wat diensten geruild, onbetaald vrij genomen en extra diensten aangenomen (waar je dan weer 1,5x voor betaald krijgt) en omdat hij de eerste week van november ook al een week vrij geweest is ivm hunting season is hij eigenlijk vanaf eind oktober al vrij veel aan het werk met meerdere hele weken ertussen. Op zich is hij nog wel redelijk vaak thuis dus, ik heb ook zijn werkrooster op mijn telefoon, en moet hij een hele week straight werken wil ik ook nog wel eens een dagje/nachtje of twee die kant op rijden.
Ik ben namelijk begin november gestopt met werken waar ik toen nog deed en ben toen ook helemaal over verhuist van wonen bij familie naar wonen bij hem en zijn familie. Ben momenteel op zoek naar een baan hier rondom Walkerton of down there in de buurt van Hamilton die me kan helpen met een vervolg permit zodat we aan genoeg tijd samenwonen kunnen komen om voor permanent residence te gaan. De dagen dat ie aan het werk is woont hij namelijk bij familie maar hij gaat in dec/jan over naar een huis van een vriend. Als ik die baan in Hamilton bij de DA kan krijgen kan ik dus gewoon bij hem in Hamilton blijven wonen en terug rijden naar Walkerton op dagen dat ik/we vrij zijn
Gelukkig zie je hem dus best vaak nog! Wel druk schema heeft hij

Okeeeeee...