Geesten

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Legoblokje

Re: Geesten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 20:55

Wie weet, komt dat nog :))

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 20:58

als ik nou eens de antwoorden op een examen kon voorspellen.. :')

Elvi_Elisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 20:59

Ik heb bij mij op de manege ook steeds vaker het gevoel dat ik 'niet alleen ben'
We hebben bij ons zegmaar de manege met stallen, zadelkamers bak ed. en nog een soort los gebouwtje achter een huis met enkel stallen.
In dat bijgebouwtje staat mijn vzpony, ik ben er vaak savonds en ook regelmatig alleen, ik heb steeds vaker dat ik dan zie dat er iemand naar binnenloopt maar dan is er niemand, of ik voel een hand op mn schouder, de radio gaat aan of juist uit.
Gister toen ik naar buiten liep was het net alsof een schim langs me vloog, ik geloof er zelf niet zo in dat het meteen wat is, maar het gebeurd wel vaak laatste tijd :+

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 21:02

je ziet ze vliegen :')

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 23:53

DynamiteS schreef:
als ik nou eens de antwoorden op een examen kon voorspellen.. :')

Goed leren , moet lukken :+

Carmenxoxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 16:47

In groep 8 ben ik met allemaal meisjes uit mijn klas gaan glasje draaien op school, heel slim...
Maar wij gingen dus dingen vragen zoals lamp aan en uit doen, gordijn open en dicht etc.

We hadden ook een opberghok op school waar de zagen, verf, crepe papier en dat soort dingen in stonden. Wij vroegen of diegene daar een rommel van wilde maken. Wij moesten ons handen op de deur doen en de deur dicht. En we hoorde maae niks dus na twee min dachten we laat maar en deden de deur open. Alle zagen , stamleymessen en van dat soort scherpe dingen lagen op de grond. Zonder dat we het ooit hebben horen vallen.
Ik ben toen een hele lange tijd bang geweest.

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 17:49

Heb je daarna nooit meer wat meegemaakt :wow: man wat heb je dan mazzel .

Carmenxoxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 17:53

cherell0 schreef:
Heb je daarna nooit meer wat meegemaakt :wow: man wat heb je dan mazzel .

Nee, gelukkig niet.
Wel vaak het idee dat ik niet alleen ben en als ik in bed lig hoor ik wel eens wat geschuifel, maar meer niet.

Yasminvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 22:38

zjesus mine wat eng Carmen!! :( maar tis wel gevaarlijk om dat enzo te doen!! +Wrm gingen jullie het doen??

Carmenxoxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 23:21

YasminCemmie schreef:
zjesus mine wat eng Carmen!! :( maar tis wel gevaarlijk om dat enzo te doen!! +Wrm gingen jullie het doen??

We vonden het "stoer" en de moeder van een vriendin had het ins vertelt hoe het moest enzo, dus toen werden we nieuwsgieirg, we wisten niet wat er eigenlijk echt kon gebeuren.

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 00:23

Wel ontzettend dom van die moeder ( sorry hoor) jullie ''wisten niet beter'' , maar die moeder ...

Carmenxoxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 01:22

cherell0 schreef:
Wel ontzettend dom van die moeder ( sorry hoor) jullie ''wisten niet beter'' , maar die moeder ...

Ja inderdaad,
Ik heb er spijt van en zou het nooit meer doen!

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 01:46

wilde het eerst ook doen, maar nu toch niet meer, blijkbaar zo gevaarlijk! No thanks, geef mijn portie maar aan fikkie :')

Schiet me net te binnen, ik had het over dat toeval he? Dat ik dat de laatste tijd echt vaak heb :+
zo 2:
Zou 's zondags met een vriendin mee op wedstrijd gaan, dacht ik nog ''zul je zien, stuurt mijn instructeur een appje of ik 's zaterdags ook met hem mee op wedstrijd wil'' dus ik al wat vooruit werken (zat in mijn examen periode). 3x raden van wie ik diezelfde avond en waarover ik een smsje kreeg.. :+

Gister (vrijdag) ook, dacht aan een vriend van me, die werkt 's zaterdags bij mijn instructeur op stal, ''zul je zien, vraagt die of ik zaterdag ff langskom of of dat ik ook kom helpen''. Raad eens wat ik een paar uur later voor appje kreeg :+

Best lollig zo, en handig, je kunt beter vooruit plannen.. :+

arankeng

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 15:02

Mijn moeder heeft me altijd gewaarschuwd voor dat soort dingen! Ik vindt het een beetje apart als je ouders dat soort dingen gaan aanmoedigen.

Ik wordt altijd, echt altijd om 4 uur wakker van "iets". Of het is me biologische klok maar volgens zo een vrouwtje die in de "geesten business" zit, is het m'n opa :D
Vind het helemaal niet erg, alleen is t niet handig aangezien ik gewoon om half 6 op moet voor werk. :+

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 15:16

kon je opa geen ander tijdstip uitkiezen? :')

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 16:03

Hmm , ik had ook nog 1 keer , heel eng.
Ik werd midden in de nacht wakker. En ik wist gewoon wat ik aan het doen was. Ik stond op en pakte van allerlei kleren en knuffels en deed die in een cirkel op mijn bed en ik ging midden in die cirkel liggen. Ik ging slapen maar werd wakker , bang alles zoefde super snel door mijn hoofd ik was echt bang. Bezweet en ik huilde. Mijn zus en haar vriendin waren doods bang , dus haar vriendin die wilt het licht aan doen. Maar ik schreeuw huilend tegen haar :' niet zo snel !' want alles ging super snel door mijn hoofd.

Niemand heeft het nog kunnen verklaren.

Ook een keer heb ik in mijn slaap geschreeuwd dat dokters moesten opschieten. 1 dag daarna heeft mijn oma een herseninfarct gehad.

En ook zie ik wel eens schimmen in mijn hoek of voel ik ze. Hoorde ook 1x toen ik nog in groep acht zat dat iemand heel hard naast mij zat te ademen. Was doods bang.

arankeng

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:39

DynamiteS schreef:

Alle 3 waren boer, ik zal de koeien wel moeten melken van hem :')

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 15:16

DoxLover schreef:
Ik werd midden in de nacht wakker. En ik wist gewoon wat ik aan het doen was. Ik stond op en pakte van allerlei kleren en knuffels en deed die in een cirkel op mijn bed en ik ging midden in die cirkel liggen. Ik ging slapen maar werd wakker , bang alles zoefde super snel door mijn hoofd ik was echt bang. Bezweet en ik huilde. Mijn zus en haar vriendin waren doods bang , dus haar vriendin die wilt het licht aan doen. Maar ik schreeuw huilend tegen haar :' niet zo snel !' want alles ging super snel door mijn hoofd.

Ook een keer heb ik in mijn slaap geschreeuwd dat dokters moesten opschieten. 1 dag daarna heeft mijn oma een herseninfarct gehad.

En ook zie ik wel eens schimmen in mijn hoek of voel ik ze. Hoorde ook 1x toen ik nog in groep acht zat dat iemand heel hard naast mij zat te ademen. Was doods bang.

Dat heb ik ook een keer gehad dat was zoo eng

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 12:51

arankeng schreef:
DynamiteS schreef:

Alle 3 waren boer, ik zal de koeien wel moeten melken van hem :')

hahaha _O-

Ik word nog een smsvoorspeller :') Heb het steeds vaker dat ik denk aan een smsje wat ik van iemand verwacht en dan krijg ik het ook (niet zo verwachten van dat je hebt afgesproken om iets te laten weten, maar dat je weet dat je over een bepaald onderwerp een smsje krijgt.. kun je nog volgen?? :+ )

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-13 14:44

Jullie gaan best wel offtopic.

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 15:58

t gaat nog steeds over geesten (oh en voorspellingen) <<)

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-13 16:03

Ja maar dit topic heb ik gemaakt voor geestenverhalen. In het begin werden die verteld maar nu gaat het over dingen die je aanvoelt en sms'jes, dat heeft niks met geesten te maken.

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 16:07

Nog iets gebeurd? Er komen weinig verhalen langs zeg .. :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 22:46

DoxLover schreef:

Wss soort slaapwandelen :)

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 22:52

Ik zie ook bolletjes op de foto ...

Afbeelding

Kreeg van google gratis sneeuw :+ {:) sorry , moest even .
Helaas weinig mee gemaakt . wel gevoelens , maar dat is niks bijzonders .