Gênante momentjes in het openbaar vervoer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Inujojo

Re: Gênante momentjes in het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 17:11

Nee, daarom heb ik mezelf ook ingehouden en niet hardop gelachen. Ik was inderdaad wel bang dat als ik hem recht in z'n gezicht uit zou lachen, de boel misschien zou escaleren. Maar het was gewoon zo'n domme situatie dat ik er achteraf eigenlijk alleen maar heel hard om moest lachen :').

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 18:01

Ik had gisteren alweer een momentje en moest echt zo gigantisch hard lachen omdat ik al wist dat ik het hier ging melden. }>

Ik zat zoals gewoonlijk weer bij de deur van de trein, geen idee waarom ik daar altijd zit maar ik vind dat altijd wel makkelijk. :D
Gisteren was er bij de deur ook een toilet en veel van mijn medepassagiers hadden hoge noot.... Helaas zat de deur van de toilet al een paar haltes op slot, zolang zelfs dat ik dacht dat of A: de toilet kapot was of B: iemand gigantisch last had van zijn darmen....

Nouja goed, er komt een jongen aan van een geschatte leeftijd van 15 en een wat oudere dame, tja die waren al een hele poos aan het wachten en toen werd er maar een paar keer aan de deur van de wc getrokken maar tevergeefs. Toen duurde het wel zo lang dat we tot de conclusie waren gekomen dat de toilet waarschijnlijk wel kapot moest zijn, maar goed omdat we daar maar vanuit gingen werden en behoorlijk grappige opmerkingen gemaakt tja wat maakt het uit als er toch niemand op de toilet zit??

Toen kwam er een dame aan met een hanenkam en een harrie potter bril die mij zeer zwoel aan keek, zo zwoel dat ik er bang van werd. :') Ik dacht bij mij zelf laat ik maar niets zeggen want straks denk ze nog oh gezellig en komt bij mij zitten.... Even later vraagt ze dan toch of er iemand op de wc zit, tja geen idee ik denk dat de toilet kapot is. :)
Weer een paar keer flink geruk aan de toilet maar niets....

Vlak bij mijn eind station gaat plotseling de deur open, oh my :oo :oo zat er dan toch iemand op de wc een uur lang??

SJONGE JONGE wat een opluchting jonge dame!!!! Sorry ik had zo'n kramp dat ik maar een sigaretje bij ben gaan roken....

Gelukkig was ik bijna bij het station, die man heeft me dat kleine stukje de hele tijd aan zitten kijken en eigenlijk moest ik heel hard lachen dus het was een heel klein pijnlijk laatste stukje. :')

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 20:14

Wat een geweldige dingen komen er voorbij!

Ik had vandaag ook een redelijk gênant moment: Wij moesten een verslag maken voor school en de vorige keer had ik er heul veel tijd aan besteed en werd hij afgekeurd |(. Dus een her, nóg meer tijd eraan besteed, en daar zou ik vandaag de uitslag van krijgen via mail. Dus ik zit in de bus rustig m'n mail te lezen, zie ik ineens een mailtje van die lerares met daarin dat ik een voldoende heb. Dus ik midden in een hele volle bus, voordat ik er erg in had: "YESSS!!!" Mensen keken mij aan van :roll: :? En ik stond daar: *\%/* *\%/* *\%/*. Mensen zullen wel gedacht hebben: Wat een zot! Haha.

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 23:52

Tsja ik heb ook weer een goede...

Vanochtend wilde ik uitstappen in de bus, maar ipv 1 tree te nemen stond ik meteen beneden omdat de bus remde. Hierdoor...

Verloor ik mijn evenwicht.
Greep ik naar hetgene wat binnen handbereik was.

En laat dat nou net de broekrand van de jongen voor me zijn :o
Dus ik hield me gezellig overeind aan de broek van een jongen die ik niet kende.

Hij vond het overigens wel hilarisch... Ik niet zo -O-

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 04:41

Ik had mijn linkerbeen van m'n tenen tot heup in een brace en kon geen normale broeken aan, alleen die traingsbroeken met drukknoopjes aan de zijkant. Ik moest naar het ziekenhuis, maar moest met de bus, dus op krukken de bus in, maarja dat is krap en ik kreeg een plekje aangeboden aan het gangpad zegmaar, dus ik ga zitten en blijf met de zijkant van mijn broek aan de armleuning hangen....

Gevolg was dat de knoopjes los gingen en dat was niet cool -O- Zaten ook wat meiden schuinachter me die het erg leuk vonden om me belachelijk te maken, maargoed jammer dan. Achteraf gezien is het ook wel echt wat voor mij :Y)

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 20:49

ik had vorige week iets heel stoms. ik liep de bus in met muziek op, en er zaten echt maar een paar mensen in.

En achter mij hoor ik mijn naam. dus ik draai me om:'wie riep mij?' maar er stond niemand te roepen, was gewoon een gesprek tussen de buschauffeurs ofzo. hahaha zooo dom.

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 20:23

Hahaha wauw, wat een bloopers weer..... :')

Toppunt van mijn bloopercarrière heb ik van de week ook beleefd geloof ik.
Met vriendinnetje samen naar Indoor Twente geweest.
We zouden de laatste trein nemen richting huis. Uiteraard allebei onze telefoons leeg, handig!

Op het moment dat we richting het spoor lopen, kwam de trein aangereden. Zwolle stond erop, dus wij rennen! Die moesten we immers hebben. Vriendin had Ov-kaart in dr hand, ik nog in m'n tas. Bij mij duurde het dus nét ietsie langer. Dus ik rende achter haar aan, zij springt de trein in, en op het moment dat ik erin wil springen, gaan de deuren dicht :oo

Sta je dan, zij binnen, ik buiten, in het pikkedonker ergens in een of ander gat :') 1 woord 3 letters, begint met de K en eindigt op T. Als een gek naar de voorkant van de trein gerend, want daar ging de conducteur naar binnen. Mooi niet, nergens te vinden. Jaaa hoor, trein rijdt weg :oo Vriendin stond als een gek te springen en te zwaaien voor het raam, en uit te beelden dat ze er de volgende halte uit zou gaan. Ik stond heel hulpeloos toe te kijken. Aan de ene kant moest ik mega hard lachen, want dit gebeurt toch niet in het echt? Dit gebeurt alleen in films :j Niet dus.

Uiteindelijk ben ik naar de overkant van het spoor gegaan, omdat ik daar een meisje zag staan. Hoefde ik in ieder geval niet alleen te wachten daar. Dus sta ik daar, kijk ik op het bord, zie ik dat de trein naar Zwolle nog moet komen. Nooooh, you're kidding. Is die vriendin dus ook nog eens in de verkeerde trein gesprongen :') Panieeeeek! Hahahaha! Uiteindelijk was zij ook zo slim om daar achter te komen toen ze in die trein zat, dus ze heeft daar de eerste trein terug gepakt en zo stonden we ineens weer voor elkaars neus :') Wauw, wát een avontuur weer. De hele weg terug hebben we alleen maar heeeeel hard lopen lachen. Kan ook alleen ons overkomen *\o/*

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 20:27

Geniaal Jolien. _O-

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 20:33

Hahahaha xJolien! _O- Bedankt voor het delen, geweldig :')

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 20:34

Heerlijke actie :')

Nustice

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 20:42

Waar is de 'vind ik leuk' knop? _O-

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-13 20:48

Haha oh geweldig :')

ik had er gisteren nog een... Ik was op ede-Wageningen, liep de trap op en ik gleed onder uit.. En het was best druk.. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 20:50

:') sprakeloos echt waar haha

Ik had laatst gepind , even in regenjas gepropt anders werdt het nat. Dus in de bus wou ik het in mijn portemonee proppen maar ging niet te elegant en kon mijn briefjes oprapen :o , gelukkig was het niet te druk :')

Zomer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 22:17

jolien _O- :') ook ik mis de 'vind ik leuk' knop :')

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 00:37

Echt geniaal Jolien. _O- _O-

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 14:27

Ik had maandag weer iets!
Ik moest met de bus ergens heen maar ik stapte bij de verkeerde halte uit. Ik had geregeld dat ik daar werd op opgehaald want ik ken de weg daar niet zo goed.
Toen kwam er opeens een vrouw aan en zei heel vrolijk : 'Hoi!' Ik dacht dat ze het tegen iemand anders zou hebben dus ik ging weer verder op mijn telefoon. Toen stootte ze mij opeens aan : 'Heyyy, jij wacht op mij he?' Ik zei : 'Euh, niet tot zover ik weet?' Nou die vrouw wist niet hoe snel ze weg moest komen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 14:28

Was zij uiteindelijk wél degene die je hebben moest? :=

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 14:40

Nee! Haha. Mijn telefoon was net uitgevallen en een vriendin zou mij halen vanaf die plek. Maar toen die vrouw dat aan mij vroeg had ik wel zoiets van : 'Oh nee, straks liet ze haar naar mij toekomen en had ik wél met haar mee gemoeten!' Maar gelukkig kwam die vriendin er 10 minuten later aan haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 14:44

Misschien was het wel een vrouwelijke pedofiel Sas <<)

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 15:04

Hahahha bah! Ik moet er niet aan denken..

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 15:09

Geniaal :')

Ik moet altijd zo lachen om mensen die in de metro (en bij treinen overigens ook) zitten, bij hun halte komen en heel zelfverzekerd aan de verkeerde kant gaan staan _O- dan zie je het perron links voorbij komen terwijl zij rechts staan te wachten :')

Of mensen die zitten te slapen en vergeten dat ze bij hun halte aangekomen zijn en dan nog even snel een spurt naar buiten nemen _O-

Linsey_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 20:32

Vandaag zat ik in de bus naar huis muziek te luisteren. Dus ik voel ineens dat we over een rotonde gaan en mijn halte zit na een rotonde dus ik kijk op zijn we er al. Dus ik vlieg naar de stopknop. Maar gelukkig had er al iemand gedrukt.

Dus ik sta snel op en zoek ondertussen mijn ov. Sta ik boven aan het trappetje remt de bus ineens. Ik kan me net vast grijpen aan een paal. Maar op dat moment glijd ik wel heel charmant aan die paal langs het trappetje naar beneden. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 21:03

Linsey_X schreef:
Vandaag zat ik in de bus naar huis muziek te luisteren. Dus ik voel ineens dat we over een rotonde gaan en mijn halte zit na een rotonde dus ik kijk op zijn we er al. Dus ik vlieg naar de stopknop. Maar gelukkig had er al iemand gedrukt.

Dus ik sta snel op en zoek ondertussen mijn ov. Sta ik boven aan het trappetje remt de bus ineens. Ik kan me net vast grijpen aan een paal. Maar op dat moment glijd ik wel heel charmant aan die paal langs het trappetje naar beneden. :')

Was dat in ******** toevallig? _O-!
Laatst bijgewerkt door zonnebloem18 op 04-01-18 11:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Plaatsnaam verwijderd

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 21:12

niet voor mij genant. maar zat gisteren in de trein en ik moest naast een man en luid snurken joh :oo .

Vriendin van me en ik wisten niet waar we moesten kijken en hadden moeite om onze lach in te houden. Vond het dan ook wel weer banketstaaf om hem wakker te maken :+

Dorith

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 21:51

Tijdje terug, in m'n 2e week treinreizen. Stap s'avonds in en het was al aardig rustig. Ik zit in zo'n open coupe van 4 x 4 zitters. helemaal achterin zat een man die er wat slonzig uit zag, ik ging in 1 van de 4 stoelen daarvoor zitten (kon hem niet zien dus). Nog 3 jongens zaten ook in de coupe. Opeens hoor ik die man kreunen! :oo Jongens en ik keken elkaar aan. :? Eerst dacht ik er nog niks van maar toen het zo'n 5 minuten later nog steeds zo ging af en toe.. stond ik op en liep snel naar een andere coupe. := Een na laatste station moest ik eruit (na een uur) en ik zag dat de man er nog steeds zat.. met een lege fles in z'n hand. Was me ook even een ervaring :r