. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.

Ik dacht bij mij zelf laat ik maar niets zeggen want straks denk ze nog oh gezellig en komt bij mij zitten.... Even later vraagt ze dan toch of er iemand op de wc zit, tja geen idee ik denk dat de toilet kapot is. 
zat er dan toch iemand op de wc een uur lang??
. Dus een her, nóg meer tijd eraan besteed, en daar zou ik vandaag de uitslag van krijgen via mail. Dus ik zit in de bus rustig m'n mail te lezen, zie ik ineens een mailtje van die lerares met daarin dat ik een voldoende heb. Dus ik midden in een hele volle bus, voordat ik er erg in had: "YESSS!!!" Mensen keken mij aan van
En ik stond daar:
. Mensen zullen wel gedacht hebben: Wat een zot! Haha.
Zaten ook wat meiden schuinachter me die het erg leuk vonden om me belachelijk te maken, maargoed jammer dan. Achteraf gezien is het ook wel echt wat voor mij

1 woord 3 letters, begint met de K en eindigt op T. Als een gek naar de voorkant van de trein gerend, want daar ging de conducteur naar binnen. Mooi niet, nergens te vinden. Jaaa hoor, trein rijdt weg
Vriendin stond als een gek te springen en te zwaaien voor het raam, en uit te beelden dat ze er de volgende halte uit zou gaan. Ik stond heel hulpeloos toe te kijken. Aan de ene kant moest ik mega hard lachen, want dit gebeurt toch niet in het echt? Dit gebeurt alleen in films
Niet dus.
Panieeeeek! Hahahaha! Uiteindelijk was zij ook zo slim om daar achter te komen toen ze in die trein zat, dus ze heeft daar de eerste trein terug gepakt en zo stonden we ineens weer voor elkaars neus
Wauw, wát een avontuur weer. De hele weg terug hebben we alleen maar heeeeel hard lopen lachen. Kan ook alleen ons overkomen
Bedankt voor het delen, geweldig
ook ik mis de 'vind ik leuk' knop

dan zie je het perron links voorbij komen terwijl zij rechts staan te wachten 
Linsey_X schreef:Vandaag zat ik in de bus naar huis muziek te luisteren. Dus ik voel ineens dat we over een rotonde gaan en mijn halte zit na een rotonde dus ik kijk op zijn we er al. Dus ik vlieg naar de stopknop. Maar gelukkig had er al iemand gedrukt.
Dus ik sta snel op en zoek ondertussen mijn ov. Sta ik boven aan het trappetje remt de bus ineens. Ik kan me net vast grijpen aan een paal. Maar op dat moment glijd ik wel heel charmant aan die paal langs het trappetje naar beneden.
!
Jongens en ik keken elkaar aan.
Eerst dacht ik er nog niks van maar toen het zo'n 5 minuten later nog steeds zo ging af en toe.. stond ik op en liep snel naar een andere coupe.
Een na laatste station moest ik eruit (na een uur) en ik zag dat de man er nog steeds zat.. met een lege fles in z'n hand. Was me ook even een ervaring