Hier moet de schoorsteen nog geveegd worden voordat de kachel aan kan
't Is inderdaad fris binnen.
Liesje89
Geplaatst: 11-10-13 12:39
Ik krijg al de bibbers als ik naar buiten kijk.. Heb nog maar 2 paracetamol genomen, ga zometeen maar meteen langs de apotheek voor een nieuwe voorraad met coffeïne.. Fantastisch, dit weer
Marcella
Geplaatst: 11-10-13 12:50
Shirley schreef:
Het klaart hier nu weer een beetje op Als ik buienradar mag geloven, krijgen we een paar droge uurtjes
Nou dan stap ik maar in de auto om richting brabant te gaan.
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-13 12:51
Oh, ik vind het op zich wel wat hebben, dit weer. Alleen de kachel moet omhoog en je moet je erop kleden.
Tante, misschien maar snel de schoorsteen laten vegen, want het blijft voorlopig fris... Of heb je ook CV?
Alleen een blokje hout er in doen helpt niet, hoor. Als je hem aansteekt en er vuur van komt, dan wordt het warmer.
Shirley
Geplaatst: 11-10-13 14:06
Ja precies
Nee, nicht, geen cv hier, alleen een houtkachel
esje01
Geplaatst: 11-10-13 14:08
Thanx, heb ik gedaan....is nu heel aangenaam in huis. Maar buiten miezert het maar door, geloof dat ik niet veel meer naar buiten ga, behalve dan voor het hoogst noodzakelijke.......honden uitlaten, paarden binnen halen, voeren van de beestenboel en om nog meer hout te halen
Tante, misschien een idee om dan heel snel de schoorsteen te laten vegen. Het wordt nu alleen maar kouder! Fijn esje01, dat het nu lekker behaaglijk is. Ik heb het op een andere manier opgelost. Ik ben gaan stofzuigen. Daar krijg je het ook warm van.
Regen, regen en nog eens regen. Af en toe even droog en koud
saarie
Geplaatst: 11-10-13 14:59
Het blijft hier maar regenen, regenen, regenen En ik moet er toch echt zo op uit om twee paarden te rijden... In een buitenbak... 12 km verderop... Op de fiets...
Hier is het droog maar het stormt flink! Wel veel regen gehad vanmorgen. Hier heb ik de kachel ook aan gezet net. Normaal "hoort" het niet eerder dan na de Zuidlaardermarkt.............dat proberen de meesten ook (hoort bij zuid-groningen/noord drenthe), maar ik vind het wel goed. Ga geen kou lijden.....
Jeetje wat is het koud zeg!! Ik ben helemaal verkleumd, had toch beter een joggingboek en een fleecetrui onder mijn regenpak aan kunnen doen. Brrrrrr! Koud tot op het bot. Net al lekker een tomatensoepje gegeten, en nu een grooooot glas thee gemaakt. Hopelijk warm ik gauw een beetje op, moet nog uitmesten.
Regen word minder en het word lichter,zou het dan toch nog een poosje droog worden?
fargo
Geplaatst: 11-10-13 16:05
Vanavond maar de 1200 dernier deken aan, het regent zo lang door en is ook best fris, al waait het hier gelukkig niet zo hard als in Noord Holland. Het lijkt wel iets af te nemen.