Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Of heb ik dat nou weer verkeerd?

Zo belangrijk is het nu ook weer niet, maar als ik het lees heb ik zo iets van "wat is dat nu voor gekke redenering"

) dan nog staat dat ze op zich vrij.

) ",of "ik ben zijn moeder niet"

pmarena schreef:Laken losmaken aan jouw kant en dan een langwerpige richel er van maken op de helft van het bed?
Heb je gelijk een mooie barricade om de boel nog iets duidelijker gescheiden te houden
,ook niet stofzuigen,eigenlijk heel weinig in het huishouden,moet ook zeggen dat áls ie mee helpt dat ik het beter zelf kan doen..pff duurt alles 10x zolang dan zeg...
Die lege verpakkingen vind ik gewoon onhandig omdat ik, zoals ik al zei, altijd gewoon vluchtig kijk wat ik mee moet nemen van de winkel en dan zie ik vaak simpelweg niet dat het leeg is.
Waardoor het dus niet opnieuw gekocht wordt.

Nemurin schreef:Je eigen helft van het bed verschonen...
Ik zit me dus echt voor te stellen nu hoe dat praktisch gezien in zijn werk zou gaan.

Nou doe het dan maar lekker zelf hoor, ik strijk nooit en vind het een rotklus 
) zoek ik lekker strijkvrije uit....iedereen blij suuzepuus schreef:hier net zo een met lege/ bijna lege verpakkingen.... we hebben een boodschappenlijstje hangen. schrijf het daar gewoon op als het (bijna) op is!!! Ik gebruik geen Mayo, curry, mosterd, hagelslag, boter en ga zo maar door. Hoe moet ik dan weten als het bijna op is...
...als jij dan trek hebt dan grijp je niet mis.."
( en dan 2 nootjes overlaten...wie eet er nou 2 nootjes..)