Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fair schreef:Hooi, ik heb een vraagje, weten jullie een goed betrouwbaar bureau rond friesland? ik zit te twijfelen om me bij dutchcasting.com in te schrijven, maar heeft iemand er ervaring mee?
Annetje schreef:Jennifuur, ik weet niet of dit de goede plaats is voor je oproepje. Volgens mij zitten hier voornamelijk modellen. Op facebook heb je ook veel oproepjes, of meld je aan op modelzone, dan heb je meer kans op een tfp-shoot.
Ik heb gisteren mijn tweede shoot gehad. Erg leuk om te zien dat deze man zo'n andere foto's maakte dan de vorige! De vorige keer waren de foto's meer glamour denk ik en deze man heeft alles heel puur. Veel contrast qua licht en daardoor zie je echt alles (was nogal schrikken toen ik daar de eerste foto zag)
Ik heb vandaag al de foto's gehad waar ik uit mag kiezen en ik vind er erg mooie kunstzinnige foto's tussen zitten. Ik mag er vijf hebben en kan nét niet kiezen welke het worden. Ik houd er steeds 6 over, dus dat wordt nog even lastig. Ik mag ze uiteraard niet tonen, want ze zijn nog onbewerkt, maar ik ben bij Frank Boots geweest. Op zijn website kun je heel goed zijn stijl zien. Zo'n portretfoto's zoals daar op staan heeft hij ook van mij gemaakt. Ik heb ook maar 1 foto in kleur ontvangen, de rest is allemaal zwart wit (en die zullen in kleur ook echt niet mooi zijn denk ik) Zodra ik de bewerkte foto's heb zal ik ze laten zien.
Rooos heb jij al foto's binnen? Wat voor soort foto's heb jij laten maken?