ooooh ik wil ook alweer winter inderdaad! Maar dan wel een echte winter. Met sneeuw, ijs en echte kou.. Heerlijk! Vooral om als eerste door de sneeuw te lopen, dat knisperen onder je voeten
Ja echt , de laan door de bomen wit het pad wit en nog geen voetstappen . Je hoort alleen het geknisper als je er met de club loopt, je gaat naar een open plek het begint weer te sneeuwen en gezellig doen en de begeleider maakt wat foto's .. Maakt wat engeltjes en een heerlijk sneeuwballen gevecht , gaat terug naar de groep en s'middags is het hele bos al verlopen haha
Asjeblieft zeg, leg mij maar aan het zuurstof met die winter. Oké de sneeuw en ijs is wel leuk, maar ik wil echt geen regen, want dan ben ik er snel klaar mee. En de winter van twee jaar terug was ook wel weer overdreven. Van november tot en met mei, koud en sneeuw . Zonnetje, af en toe eens een bultje sneeuw vind ik nog wel prima.
Ben benieuwd wanneer de eerste sneeuwfoto hier geplaatst word!! Kom maar op met de kou vind dat veel beter
DieL_Zor
Geplaatst: 09-09-14 18:48
Het was hier gistermorgen al 8 graden
BenteMaxime
Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-14 20:10
DieL_Zor schreef:
Het was hier gistermorgen al 8 graden
Lekker! Lekker met truien en warme laarsjes naar buiten... Helaas denk je dan dat het koud is en sta je vervolgens met 18 graden buiten in de zon op school met je truitje
Anoniem
Geplaatst: 10-09-14 01:42
Dit was gisteren en het blijft maar sneeuwen.
BenteMaxime
Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-14 09:29
Anthea schreef:
Dit was gisteren en het blijft maar sneeuwen. [ Afbeelding ]
Ik heb ook verschrikkelijke zin in de winter, ik zei het vier weken geleden al tegen mijn vriend. Wij zijn beide december kinderen en we kunnen beide slecht tegen de Nederlandse zomers. Maar dit jaar wil ik wèl een echte winter!