Genante moeder-opmerkingen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 19:27

rainbow8 schreef:
Hier weer een genant momentje. Dochterlief wil d'r verjaardag niet vieren ivm vervelende ervaringen in het verleden met verjaardag vieren.... Nu heb ik via haar vriendje gevraagd of hij een paar mensen achter haar rug om kan regelen... Dochter is nu boos op mij... Is ze op de helft...

Vind ik eigenlijk niet kunnen... Zij wil het echt niet vieren en dan ga jij een beetje stiekem achter haar rug met d'r vriend zitten regelen.

Klarinda

Re: Genante moeder-opmerkingen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 19:28

Ja, als ik in je dochter's plaats stond had ik het denk ik ook niet leuk gevonden. :\

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 19:29

Ik was gewoon lekker de hort op gegaan met m'n verjaardag :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 19:31

Klarinda schreef:
Ja, als ik in je dochter's plaats stond had ik het denk ik ook niet leuk gevonden. :\

Buiten dat, dat die vriend daar ook mee akkoord gaat. Die hoort toch aan 'haar kant' te staan?

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 19:32

Doanique schreef:
Klarinda schreef:

Buiten dat, dat die vriend daar ook mee akkoord gaat. Die hoort toch aan 'haar kant' te staan?

Ja precies :j

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 19:36

Haha och hee moeder bedoeld het alleen maar goed en als je je vriendje mensen laat regelen pakt het vaak beter uit dan die saaie familie verjaardagsfeestjes. Mijn ervaring :)

Moeder was laatst ook lekker bezig:
de jongen aan de kassa van de Lidl ( niet de meest charmante jongen trouwens.. ) stond nogal opvallend met me te flirten. Kijkt moeder me nog aan van "en en is dat niks voor jou?" waarna ze nog een of andere opmerking maakt oh maar anders laat ik haar wel hier hoor.
Je had die jongen zijn smile moeten zien..

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 19:49

_mexx_lady_ schreef:
Haha och hee moeder bedoeld het alleen maar goed en als je je vriendje mensen laat regelen pakt het vaak beter uit dan die saaie familie verjaardagsfeestjes. Mijn ervaring :) .

Goede bedoelingen komen lang niet altijd goed aan ;)
Hier zou het oorlog zijn als m'n moeder op zo'n manier probeert om toch een feestje te organiseren, ongeacht hoe goed het bedoelt is.

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 20:49

Ik was op de manege, was er een groep met jongens en meiden van zo 3 jaar ouder dan mij, rond de negentien.
Ik liep even weg en kwam later weer terug. Zat er een jongen op mijn stoel, hij staat gelijk op, ik zeg blijf maar zitten hoor. -naja je weet wel hoe die dingen gaan een beetje van, nee ga jij maar zitten, nee jij enz.-
Zegt een moeder van een vriendin van mij: ze kan ook bij je op schoot komen zitten. <<)
Die jongen: oh is ook prima hoor! (Klopt die met z'n handen op z'n schoot, zo van kom maar zitten)
Zegt m'n ma hard op: nou geloof mij, haar wil je niet op je schoot hebben!
Alsof ik zo zwaar/groot ben/niet stil kan zitten.. :=

Dankje ma, +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 21:09

SuzanH schreef:
Ik was op de manege, was er een groep met jongens en meiden van zo 3 jaar ouder dan mij, rond de negentien.
Ik liep even weg en kwam later weer terug. Zat er een jongen op mijn stoel, hij staat gelijk op, ik zeg blijf maar zitten hoor. -naja je weet wel hoe die dingen gaan een beetje van, nee ga jij maar zitten, nee jij enz.-
Zegt een [***] van een vriendin van mij: ze kan ook bij je op schoot komen zitten. <<)
Die jongen: oh is ook prima hoor! (Klopt die met z'n handen op z'n schoot, zo van kom maar zitten)
Zegt m'n ma hard op: nou geloof mij, haar wil je niet op je schoot hebben!
Alsof ik zo zwaar/groot ben/niet stil kan zitten.. :=

Dankje ma, +:)+

_O- Fijn mam!

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 22:45

Knip
Laatst bijgewerkt door BarbaLala op 20-12-23 14:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 22:49

BarbaLala schreef:
Toen ik voor het eerst ongesteld was geworden op mijn 12e, mocht ik van mijn ouders een duur horloge uitzoeken in de stad.
Alleen, tijdens het shoppen kwamen we vrienden van mijn ouders tegen en [***] schreeuwde dwars over de winkelstraat; "Sophie is voor het eerst ongesteld dus we gaan een leuk cadeautje kopen!! "
Bloody hell, ik kon haar wel schieten. :+ 8)7

:= _/-\o_

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 23:13

_O-

Ik denk dat ik ter plekke door een rioolputje afgedropen zou zijn. :')

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 06:44

Whahaha _O- _O-

BAStable

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 07:13

We waren een keer in een kliniek (voor mensen ;) ) en ze moest wisselen voor kleingeld.
Dus er kwamen allemaal muntjes uit de automaat. Roept mijn moeder kei hard:
AAAHHH WE HEBBEN DE LOTERIJ GEWONNEN!!

Ehh.. thanks mam :')
Zo heeft ze wel vaker van die dingen. Subtiliteit staat niet in haar woordenboek..

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 08:43

Kan echt genieten van dit topic.
Dacht eerst nog dat mijn moeder wel mee viel. Tot van de week...

Mijn zusje heeft sinds twee maanden een nieuw vriendje, laten we hem sjoerd noemen. Zegt mijn moeder: goh hoelaat gaat Tim (vorig vriendje) naar huis? Of blijf je eten, ti... oh eh sjoerd? ' :+

Ik dacht dat ik stuk ging van het lachen :')
Heb alleenn nu wel schrik als het moment daar is dat ik een nieuwe vriend voorstel...

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 09:07

Pff mijn moeder is ook al op dreef.. Ben vandaag 3 jaar samen met mn vriend... Schrijft ze net op mn tijdlijn, gefeliciteerd met jullie 3 jarige verkering :') ehmm tnx ma, maar ik ben geen 14 meer...

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 10:17

Mijn moeder niet maar mijn oma laatst.

"Hoe gaat het in de liefde? "
"Ja zijn gangetje, gewoon rustig"
"Je moet wel opschieten hoor want anders wordt je een ouwe vrijster!"

Ouch....ik word volgende maand 24....

Overigens nu wel een hele lieve vriend van 7 jaar ouder.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 11:43

Mag ik ook iets over mijn vader posten? :D
Hij heeft net facebook uitgevonden.
Mijn vriend had zijn profielfoto veranderd dus mijn vader reageerd: leuke foto.
De fokker van onze hond heeft een profielplaatje van een puppy en reageerd: leuk stel.
Reageert mijn vader: leuke hondjes! _O-

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 11:51

Ben ik blij dat mijn vader nog niet weet hoe hij een mail moet sturen,laat staan FB uitvinden...

Oh en dat namen wisselen heb ik nu zelfs nog met de vriendin van mijn broer en die zijn toch al een jaar bij elkaar :P

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 15:47

Poeh, gelukkig hebben mijn ouders nooit echt van die genante acties, die weten wel wanneer ze hun mond moeten houden...

Alhoewel... mijn vader kan soms wel heel banketstaaf uit de hoek komen. Zei met een jaar of 17 ineens tegen me: "Eline, je bent echt dik aan het worden, hoor. Daar moet je echt op gaan letten want dit kan niet zo." :oo
(1,65 en 66 kilo toen ongeveer)

Leuk topic btw, lig echt slap van het lachen af en toe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 15:52

xSCWx schreef:
Mag ik ook iets over mijn vader posten? :D
Hij heeft net facebook uitgevonden.
Mijn vriend had zijn profielfoto veranderd dus mijn vader reageerd: leuke foto.
De fokker van onze hond heeft een profielplaatje van een puppy en reageerd: leuk stel.
Reageert mijn vader: leuke hondjes! _O-

Ik snap m niet...

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 15:55

SharonIndezz schreef:
Pff mijn moeder is ook al op dreef.. Ben vandaag 3 jaar samen met mn vriend... Schrijft ze net op mn tijdlijn, gefeliciteerd met jullie 3 jarige verkering :') ehmm tnx ma, maar ik ben geen 14 meer...

Ik snap het niet, je bent toch niet getrouwd, dan heb je toch verkering? :+ of niet? En het is toch leuk als je moeder daaraan denkt?

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 16:08

verootjoo schreef:
SharonIndezz schreef:

Ik snap het niet, je bent toch niet getrouwd, dan heb je toch verkering? :+ of niet? En het is toch leuk als je moeder daaraan denkt?

Ik zou zelf eerder het woord relatie gebruiken, niet verkering :+

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 16:14

Iejoorr schreef:
verootjoo schreef:

Ik zou zelf eerder het woord relatie gebruiken, niet verkering :+

Maar een relatie heb je met iedereen in je dagelijks leven. Je hebt een relatie met je moeder, je vriendinnen, je baas, je collega's e.d. En een liefdesrelatie met je partner. Maar verkering heb je alleen met je partner :+ ik vind het geen verkeerd woord hoor.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 16:18

Maar gaat het erom dat ze het woord 'verkering' voor 14-jarigen vindt of dat haar moeder haar feliciteert dat ze al 3 jaar samen is? :+