De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AmyII

Re: De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 22:35

Ik kom het helaas constant tegen Zonnepaardje, daarom zie ik mijn broers nauwelijks en neem ik nauwelijks deel aan familie etentjes en andere familie aangelegenheden. Ik krijg op mijn donder als ik te laat ben en zij lopen er lekker de kantjes van af.
Ook mijn verjaardag vier ik niet meer; het is namelijk de bedoeling dat het voor mij een leuke dag is, dus heb ik geen zin om op zo'n dag te wachten op mensen die zich toch niet zoveel in mij interesseren, of om me te laten vertellen hoe ik mijn leven moet leiden. Tenslotte heb ik wel een stabiel inkomen (inmiddels) en heb ik leuk werk waar ik elke dag nog bijleer. Zij zitten nu al diep in de schulden en leven ver boven hun stand.
Karma is a bitch ;)

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 23:28

gabyfedde schreef:
@Ash_ : IciParis bonnen blijven altijd geldig. Alleen als je de bon na de datum inlvert moet ie opgestuurf worden. Heb er toevallig afgelopen week uitleg over gehad van een medewerkster.

say what?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 23:56

Met sinterklaascadeaus vorig jaar mochten we voor 5 euro iets voor een ander kopen waarom we geloot hadden..
Ja hoor, zitten we in de pizzaria, komen de leukste cadeaus, kettingkjes, chocolade(letters), nagellak..

Krijg ik een Hemaspeculaaskoek, niet ingepakt en met een hema plastic tasje eromheen.. Altijd leuk, vooral dat die dingen niet te vreten zijn..... Soms...
Maar de rest van de avond was best gezellig!

Xx

wishmelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 09:36

AmyII schreef:
Ik kom het helaas constant tegen Zonnepaardje, daarom zie ik mijn broers nauwelijks en neem ik nauwelijks deel aan familie etentjes en andere familie aangelegenheden. Ik krijg op mijn donder als ik te laat ben en zij lopen er lekker de kantjes van af.
Ook mijn verjaardag vier ik niet meer; het is namelijk de bedoeling dat het voor mij een leuke dag is, dus heb ik geen zin om op zo'n dag te wachten op mensen die zich toch niet zoveel in mij interesseren, of om me te laten vertellen hoe ik mijn leven moet leiden. Tenslotte heb ik wel een stabiel inkomen (inmiddels) en heb ik leuk werk waar ik elke dag nog bijleer. Zij zitten nu al diep in de schulden en leven ver boven hun stand.
Karma is a bitch ;)

ah wat jammer :(
Maar je pakt het verstandig aan ;)
Je hebt groot gelijk dat je je verjaardag niet meer zo viert... Vier het met de mensen die wel om je geven, zodat je een leuke dag hebt! *\o/*

Het is heel belangrijk dat je je werk graag doet, heel erg fijn voor je!

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 13:12

Mijn vriend heeft een voor een de verjaardag van een vriendin van hem die een jaar in t bestuur van een studentenvereniging ging voor 15 euro aan pijnstillers gekocht, voornamelijk van die pakjes paracetamol van 50ct. Was het dus een hele tas vol.
De juffrouw aan de kassa keek hem wel raar aan haha, maar die vriendin kon de humor wel waarderen!

Ik was gisteren jarig was bang dat ik veel rotzooi ging krijgen, maar heb zowaar alleen maar lieve dingen gekregen. Veel chocolade :)

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 13:14

jorretje schreef:
Mijn vriend heeft een voor een de verjaardag van een vriendin van hem die een jaar in t bestuur van een studentenvereniging ging voor 15 euro aan pijnstillers gekocht, voornamelijk van die pakjes paracetamol van 50ct. Was het dus een hele tas vol.
De juffrouw aan de kassa keek hem wel raar aan haha, maar die vriendin kon de humor wel waarderen!

Ik was gisteren jarig was bang dat ik veel rotzooi ging krijgen, maar heb zowaar alleen maar lieve dingen gekregen. Veel chocolade :)

Ik hoop dat ze buiten de 30 doosjes paracetamols ook nog wat anders heeft gekregen van haar vriend?

Edit: Oeps, jou vriend. Wat een lolbroek :')

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 13:20

Met m'n vriendengroep hebben we ook wel eens bewust een vreselijk lelijk cadeau gegeven :)).
Als we bij een vriend gingen eten, moesten we altijd een eigen bord + beker meenemen omdat hij niet genoeg servies had.
Voor zijn verjaardag heeft iedereen daarom een afgrijselijk lelijk bord gekocht (bij de kringloopwinkel enzo) en dito mok. Jaren '70 bruin, hello kitty, bloemetjes, foute teksten en zelfs nog een kanten tafelkleedje, alles kwam voorbij.
Het uiteindelijke servies:
Afbeelding
De vriend kon het gelukkig waarderen en daarnaast heeft hij nog een goedgevulde envelop gekregen ;)

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 13:29

Ik heb van mijn ex ooit een strijkbout gehad (hij was praktisch ingesteld).
Was best boos, wnat het jaar ervoor was hij mijn verjaardag ubehaupt vergeten.
Zijn "maar je hebt er toch nog geen" kon hem niet redden. (wáárom denk je dat ik er geen heb? Ik háát strijken en doe er ook niet aan!).
Voor zijn verjaardag heeft hij toen een paar mooie laarzen gehad (toevallig precies mijn maat en die ik al lang wilde hebben).

Kreeg als suprise ooit een zilverenhaarclip met zo'n heel groot gezicht van een vrouw erop (spuuglelijk)en een gedicht erbij over dat ik zo ijdel was dat ik in elke etalageruit mezelf bekeek....ik was een echte tom-boy!
Duidelijk door iemands mama even gemaakt met de gedachte "o, is voor een meisje, moet goedkomen"

Een vriend van mij is op 3e kerstdag jarig en die krijgt standaard van iedereen zijn kerstpakket kado.
Ook leuk als je elke varjaardag tig keer hetzelfde krijgt.....

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 13:34

Ja! Van mijn moeder heb ik een aantal jaren terug een nep waterpijp gekregen uit Israël. Zo'n potsierlijk goudkleurig ding, die zelfs niet leuk voor IN de kast was. God mag overigens weten waar hij is (sorry mam, als je dit leest :D ).

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 13:45

Ik krijg nog regelmatig (ook van familie en goede vrienden) chocolade met (hazel)noten terwijl ik een notenallergie heb :Y)

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 13:49

Oh en eens een 10kg zware marsepeinen varken gekregen. Sindsdien lust ik geen marsepein meer. Gadverr! We hebben ons echt het schompus gegeten aan dat ding (met de hele familie)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 13:49

Die hazelnotenchocolade mag je altijd doorsturen naar hier :D
En oeehh een waterpijp! Al was ie oerlelijk dan is ie nog leuk voor gebruikt

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 13:53

NoaC schreef:
Voor zijn verjaardag heeft hij toen een paar mooie laarzen gehad (toevallig precies mijn maat en die ik al lang wilde hebben).
:')

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 13:54

annelieke92 schreef:
Ik krijg nog regelmatig (ook van familie en goede vrienden) chocolade met (hazel)noten terwijl ik een notenallergie heb :Y)

Herkenbaar. Ik krijg van kinderen van m'n werk ook wel eens een reepje chocola oid. Altijd de variant die ik niet mag. Schuif ze door naar collega's. Houdt je slank :Y)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 13:58

Een ruggenkrabber. -O-

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 14:19

Nachtlampje schreef:
Voor sinterklaassurprises op de basisschool.. Nieteens het cadeau, dat weet ik al niet meer.
De surprise was een groot zwart kattenhoofd met groene ogen..
Nadat ik mijn cadeautje eruit had gehaald en de volgende bezig was, keek ik eens beter.. een oranje onderlaag.
Het jaar daarvoor had ik hem een Garfield-kattenhoofd gegeven waar ik uren werk in had gestopt omdat hij van Garfield hield.

Hij (aka zijn neerbuigende moeder, want zoontjelief stak nooit een poot uit) had dus mijn surprise van het jaar daarvoor overgeschilderd. -O- ook nog eens slecht en haastig want de onderlaag was te zien als je iets beter keek.
Nog steeds ben ik daar verontwaardigd over :')

:(:)

Kan me voorstellen dat je daar nog steeds verontwaardigd over bent, wat een suffe actie.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 14:20

Ohjhaa heb ooit ook zo een hoofdmassage ding gekregen. Je kent het wel:
Afbeelding

Ik haat die dingen als de pest!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 14:39

Bij mij boven aan het lijstje staat een penny paket met penny kalender.... Ik was 18..
Van familie in Duitsland die ik ook nooit zie, maar dan nog geef je dat niet aan een 18 jarige. :=

Mijn zus gaf trouwens later voor mijn 19e verjaardag ook zo'n pakket als grapje, dat was dan wel weer leuk! :') Gelukkig ook een normaal cadeau er bij gekregen hoor. :)

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 14:41

_mexx_lady_ schreef:
Ohjhaa heb ooit ook zo een hoofdmassage ding gekregen. Je kent het wel:
[ Afbeelding ]

Ik haat die dingen als de pest!

Mijn ex vond ze geweldig, dus ik heb er ooit eentje voor hem gekocht. Nu is ex de deur uit en is een van mijn katten er dolblij mee. Die wordt helemaal knuffelig als ik dat ding over zijn rug haal. :')
Dus: heb je geen katten? :+

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 15:04

Enkel een hond maar ik geloof dat die schrikschijter doodsbang de loop op gaat als ie dat over zijn rug voelt gaan :')

ArlandoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 15:20

Bovenaan het vreselijkste lijstje staat toch wel:
*tegoedbon van de winkel waar ik werkte (als kerstpakket)
*paardrij t-shirt met een paardje erop die je kon opzadelen/aankleden door middel van spulletjes waaraan drukknoopjes bevestigd zaten. Errrug leuk als je 15 bent :P

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 15:23

ArlandoO schreef:
Bovenaan het vreselijkste lijstje staat toch wel:
*tegoedbon van de winkel waar ik werkte (als kerstpakket)
*paardrij t-shirt met een paardje erop die je kon opzadelen/aankleden door middel van spulletjes waaraan drukknoopjes bevestigd zaten. Errrug leuk als je 15 bent :P

_/-\o_

ArlandoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 15:27

:= zoekt naar foto van dat shirt..
Uiteraard met opgezadeld paard :')

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 16:01

jorretje schreef:

Wel slecht eigenlijk dat ie dat ook daadwerkelijk mee kreeg... Ik dacht dat er een maximum zat aan het aantal wat je in een keer mag kopen, ivm misbruik (niet dat je dan niet gewoon naar de volgende drogist kan lopen... Maar toch)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 16:25

AmyII schreef:
Oh en eens een 10kg zware marsepeinen varken gekregen.

Aaaaahhhhh, waar kun je zoiets kopen???? :~ <3 :wow: