Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
meggiemeg schreef:Hebben dus meer bokkers "last" van dat ze 's morgens zoenen niet alles vinden, mijn man blijft dat maar raar vinden.... Tja hij ruikt zichzelf 's morgens niet en ik kan me indenken hoe ik moet ruiken... Laat maar, kus op mijn wang als ik nog slaperig in bed lig om 05.30 's morgens voordat hij weg gaat vind ik prima!
hahah. AnneXxX schreef:Batlow schreef:Ik douche 1 X per week
heb je dan in de loop van de week niet ontzettend vet haar? En waar ik gelijk aan denk, down under niet zo fris...
Urielle schreef:tante_trien schreef:Het gaat ook niet om de kaas, het is de plakzak die zo'n misselijkmakende geur mee brengt.![]()
Nouuuuu, ik heb via via wel gehoord van een man die zijn voorhuid terug los moest laten maken omdat die gewoon vastgekleefd zat van het smegma. Gatverdegatver, dan heb ik gelijk gegeten en gedronken hoor! Dan mogen zijn ballen nog zo fris onderhouden zijn (wat ik dan ook niet geloof)
hij weet dat ik een hekel heb aan viezigheid en vieze luchtjes
meggiemeg schreef:Hebben dus meer bokkers "last" van dat ze 's morgens zoenen niet alles vinden, mijn man blijft dat maar raar vinden.... Tja hij ruikt zichzelf 's morgens niet en ik kan me indenken hoe ik moet ruiken... Laat maar, kus op mijn wang als ik nog slaperig in bed lig om 05.30 's morgens voordat hij weg gaat vind ik prima!
Urielle schreef:meggiemeg schreef:Hebben dus meer bokkers "last" van dat ze 's morgens zoenen niet alles vinden, mijn man blijft dat maar raar vinden.... Tja hij ruikt zichzelf 's morgens niet en ik kan me indenken hoe ik moet ruiken... Laat maar, kus op mijn wang als ik nog slaperig in bed lig om 05.30 's morgens voordat hij weg gaat vind ik prima!
Ik vind dat ook ranzig. Maar ik moet zeggen dat zodra de verliefdheidshormonen gezakt zijn ik helemaal niet zo zoenerig meer ben, op geen enkel tijdstip.
Urielle schreef:bello2005 schreef:alleen met kerstmis
Wat proper van je. Dat is de dag dat ik mijn onderbroek nog eens binnenstebuiten draai