Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mayniac_val schreef:Ossi schreef:Je zoekt er ook net een uit die het wel kan hebben![]()
Maar ja, die uggs...
Oh wat nog een grote afknapper is: Spijkerjasjes!Nog erger wordt het wanneer spijkerjasjes in combinatie met spijkerbroeken gedragen wordt.... Echt typisch nederlands
BrrKan het dan ook wel hebben, maar ik zou er niet door in gevonden willen worden.
love_western schreef:Ik ken veel mannen langer als 1.90 tot 2.14. En ik heb daar trauma's aan over overgehouden
lieveli schreef:Ik heb alleen mouwloze spijkerhesjes. En leren hesjes. Voor op mijn jurkjes. Ik vind spijkerbroeken sowieso niet mooi.
Ossi schreef:love_western schreef:Ik ken veel mannen langer als 1.90 tot 2.14. En ik heb daar trauma's aan over overgehouden
Je hebt ze liever wat kleiner?
mayniac_val schreef:Geryon schreef:Ik kan het hebben. Heb daarin een heerlijke kont.![]()
![]()
Ook zo'n mooie camel toe?
F_Orumster schreef:Geryon schreef:Ik kan het hebben. Heb daarin een heerlijke kont.![]()
![]()
De vrouw iop voorbeeldfoto heeft een prachtig onderstel, maar die legging naakt het terug lelijk!
kiki1983 schreef:Spijkerbroeken icm spijkerjasjes zijn idd niet om aan te zien!!
Ossi: Ik doe het weer helemaal fout volgens jou :p ik heb een navelpiercing maar die heeft een goede reden vind ik zelf
En wat is een trampstamp? Zo'n tattoo zeker op de onderrug??
Ossi schreef:Nog een paar:
-Tattoes! Ugh.... Vooral de trampstamp is vies en lelijk
kiki1983 schreef:Spijkerbroeken icm spijkerjasjes zijn idd niet om aan te zien!!
Ossi: Ik doe het weer helemaal fout volgens jou :p ik heb een navelpiercing maar die heeft een goede reden vind ik zelf
En wat is een trampstamp? Zo'n tattoo zeker op de onderrug??
Imitador schreef:Ossi schreef:Nog een paar:
-Tattoes! Ugh.... Vooral de trampstamp is vies en lelijk
http://endlessorigami.com/comics/2010-0 ... stamp.jpeg
kiki1983 schreef:Ik vind die tattoo's boven de billen ook zo ordinair ( zegt degene die panterprintjes draagt)
Ossi: Geloof mij maar dat het beter is dat ik een navelpiercing heb dan niet
Lieveli: Ik wil ook zo graag weer een neuspiercing maar die heb ik zo onderhand al 4x gehad en elke keer blijft het maar ontstekenTattoo's heb ik niet. Wou wel heel graag 1 tattoo maar de shops hebben die steeds geweigerd om die bij mij te zetten iets van huid te dun en aders te ver naar boven oid.
Geryon schreef:Haha ik voel me steeds meer man
kiki1983 schreef:Ik vind die tattoo's boven de billen ook zo ordinair ( zegt degene die panterprintjes draagt)
Lieveli: Ik wil ook zo graag weer een neuspiercing maar die heb ik zo onderhand al 4x gehad en elke keer blijft het maar ontstekenTattoo's heb ik niet. Wou wel heel graag 1 tattoo maar de shops hebben die steeds geweigerd om die bij mij te zetten iets van huid te dun en aders te ver naar boven oid.
love_western schreef:Een tattoe bij man/vrouw vind ik best mooi, als het maar op de juiste plek is. En mooi gezet is en een waardevolle betekenis erachter.
MarcoBorsato schreef:kiki1983 schreef:Ik vind die tattoo's boven de billen ook zo ordinair ( zegt degene die panterprintjes draagt)
Wat een pech! Ik heb het ringetje ooit laten zetten met mijn beste dinnetje, nog steeds speciaal. En al mijn tatoeages hebben een betekenis. Ik wil andersom ook liever geen vriendje zonder tatoeages of piercings. Mijn lief heeft beide gelukkig.
Ik vind een jongenslichaam zonder iets gewoon saai en meh.
Ossi schreef:Ja maar... tattoes zijn nooit mooi gezet... De juiste plek is misschien op de voetzool waar het nooit zichtbaar is.
Mensen die een tatoeage nemen om vervolgens iedere keer als er naar gevraagd wordt dat verhaal te mogen vertellen![]()