Waar mannen op afknappen bij vrouwen 18+

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 12:45

Ik heb alleen mouwloze spijkerhesjes. En leren hesjes. Voor op mijn jurkjes. Ik vind spijkerbroeken sowieso niet mooi.

Ossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 12:46

mayniac_val schreef:
Ossi schreef:
Je zoekt er ook net een uit die het wel kan hebben :9 :')
Maar ja, die uggs...

Oh wat nog een grote afknapper is: Spijkerjasjes! :') Nog erger wordt het wanneer spijkerjasjes in combinatie met spijkerbroeken gedragen wordt.... Echt typisch nederlands :(

Brr :x Kan het dan ook wel hebben, maar ik zou er niet door in gevonden willen worden.

Ik zie nu pas dat ze ook een cameltoe heeft... dat is dan wel weer jammer.

alexonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 12:47

Annash schreef:
Ossi schreef:
-Te kleine vrouwen

Nou dan kan ik het wel vergeten... mijn ouders hebben niet hard genoeg geschopt en ik ben op 1,49 blijven steken _O-

Ik vind persoonlijk een iets kleinere vrouw een stuk aantrekkelijker dan een vrouw van 2 meter.

Urbanus

Maar goed, dit zijn allemaal modemissers en kwesties van smaak.

Waar ik op afknap zijn meisjes die passief in bed zijn. Of heel preuts. En meisjes die dronken en makkelijk zijn. Joejoe doeidoei :=

Ossi

love_western schreef:
Ik ken veel mannen langer als 1.90 tot 2.14. En ik heb daar trauma's aan over overgehouden

Je hebt ze liever wat kleiner? :')

lieveli schreef:
Ik heb alleen mouwloze spijkerhesjes. En leren hesjes. Voor op mijn jurkjes. Ik vind spijkerbroeken sowieso niet mooi.

Spijkerhesjes zijn net zo erg :P
Spijkerbroeken bij vrouwen <3

Urbanus

Re: Waar mannen op afknappen bij vrouwen 18+

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 12:50

Ha vind ik niet, maar ik zie dat je ook afknapt op tatoeages dus dan zwem ik sowieso niet in jouw vijvertje :D

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 12:51

Spijkerbroeken icm spijkerjasjes zijn idd niet om aan te zien!!

Ossi: Ik doe het weer helemaal fout volgens jou :p ik heb een navelpiercing maar die heeft een goede reden vind ik zelf
En wat is een trampstamp? Zo'n tattoo zeker op de onderrug??

mayniac_val

Re: Waar mannen op afknappen bij vrouwen 18+

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 12:52

Een kontgewei ja :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 12:53

Ossi schreef:
love_western schreef:
Ik ken veel mannen langer als 1.90 tot 2.14. En ik heb daar trauma's aan over overgehouden

Je hebt ze liever wat kleiner? :')

Vriend is gelukkig maar 1.85. Maar hij heeft dus een kameraad van 2.14. En ik kwam 's ochtends beneden met een slaapdronken kop. Stond die gast niet voor de deur. Dus ik schrok mij rot. Had nog nooit zo lang iemand van dichtbij gezien.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 12:53

mayniac_val schreef:
Geryon schreef:
Ik kan het hebben. Heb daarin een heerlijke kont.

:') :') :')

Ook zo'n mooie camel toe :')?

Haha gek genoeg niet _O- heb misschien wel de juiste leggings/pantys of hoe ze dan ook heten. Draag ze alleen thuis als ik geen joggingbroek over heb voor 's avonds oid.

F_Orumster schreef:
Geryon schreef:
Ik kan het hebben. Heb daarin een heerlijke kont.

:') :') :')

De vrouw iop voorbeeldfoto heeft een prachtig onderstel, maar die legging naakt het terug lelijk!

Ik vind haar kont nou niet bepaald mooi eigenlijk := Hangt veel te veel. Doe mij maar een mooie ronde (gespierde) kont waar je niet zo snel dat horizontale streepje onder krijgt. :=

Of wat voor tattoages knap je af dan?

Ik wil er een bij mijn hart met mijn paards naam en erbij forever grateful, met als hij dood is twee vleugeltjes met zijn as erin :j <3

Zo'n tattoo net boven de billen vind ik zo walgelijk, veeeel te ordinair.

Ossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 12:54

kiki1983 schreef:

Ossi: Ik doe het weer helemaal fout volgens jou :p ik heb een navelpiercing maar die heeft een goede reden vind ik zelf

Hahahaha, ja dat maak je niet gauw meer goed :')
Navelpiercing vind ik meer iets voor 14 tot 20 jaar ofzo :)

Trampstamp is idd zo'n tattoe boven de bilnaad. Maar in principe vind ik elke tattoe lelijk. Niet altijd een dealbreaker, maar liever niet.

Imitador

Urbanus

kiki1983 schreef:

Dat heb ik niet, ik heb er 2 op m'n bovenbenen, eentje op mn rug, eentje op m'n onderarm en eentje op mn sleutelbeen. En 2 ringetjes, eentje in m'n navel en eentje in m'n neus...

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 12:55

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 12:56

Ik vind die tattoo's boven de billen ook zo ordinair ( zegt degene die panterprintjes draagt :') )

Ossi: Geloof mij maar dat het beter is dat ik een navelpiercing heb dan niet :+

Lieveli: Ik wil ook zo graag weer een neuspiercing maar die heb ik zo onderhand al 4x gehad en elke keer blijft het maar ontsteken -O- Tattoo's heb ik niet. Wou wel heel graag 1 tattoo maar de shops hebben die steeds geweigerd om die bij mij te zetten iets van huid te dun en aders te ver naar boven oid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 12:57

Een tattoo bij man/vrouw vind ik best mooi, als het maar op de juiste plek is. En mooi gezet is en een waardevolle betekenis erachter.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 12:58

Geryon, wat bedoel.je met horizontale streep?

Het figuur krijgt ze door de legging. In een mooie broek of rok zou het heel anders eruitzien.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 12:59

kiki1983 schreef:
Ik vind die tattoo's boven de billen ook zo ordinair ( zegt degene die panterprintjes draagt :') )

Lieveli: Ik wil ook zo graag weer een neuspiercing maar die heb ik zo onderhand al 4x gehad en elke keer blijft het maar ontsteken -O- Tattoo's heb ik niet. Wou wel heel graag 1 tattoo maar de shops hebben die steeds geweigerd om die bij mij te zetten iets van huid te dun en aders te ver naar boven oid.

Wat een pech! Ik heb het ringetje ooit laten zetten met mijn beste dinnetje, nog steeds speciaal. En al mijn tatoeages hebben een betekenis. Ik wil andersom ook liever geen vriendje zonder tatoeages of piercings. Mijn lief heeft beide gelukkig.

Ik vind een jongenslichaam zonder iets gewoon saai en meh.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 13:00

Wist helemaal niet dat het kon dat tatoeages geen optie waren. Jammer voor je zeg :(:) Hopelijk is de mijne wel geschikt..
Ik ga echt niet tevreden zijn als ik mijn paard niet voor altijd met mij mee kan nemen.

Een echt mooie kont ziet er ook mooi uit in een legging. Vind ik vaak nog mooier dan in een broek!
Die horizontale streep, uh, net onder de billen. Dat je altijd krijgt als je loopt. Maar sommigen hebben dat al als zij stil staan of hebben het echt bij de minste beweging. Dan vind ik het zo hangen ofzo :')

Ossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 13:01

Geryon schreef:
Haha ik voel me steeds meer man :7

Dude... :')

kiki1983 schreef:

Wat voor navel heb je dan? :')

love_western schreef:
Een tattoe bij man/vrouw vind ik best mooi, als het maar op de juiste plek is. En mooi gezet is en een waardevolle betekenis erachter.

Ja maar... tattoes zijn nooit mooi gezet... De juiste plek is misschien op de voetzool waar het nooit zichtbaar is. :P
Mensen die een tatoeage nemen om vervolgens iedere keer als er naar gevraagd wordt dat verhaal te mogen vertellen :n :n

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 13:02

MarcoBorsato schreef:
kiki1983 schreef:

Wat een pech! Ik heb het ringetje ooit laten zetten met mijn beste dinnetje, nog steeds speciaal. En al mijn tatoeages hebben een betekenis. Ik wil andersom ook liever geen vriendje zonder tatoeages of piercings. Mijn lief heeft beide gelukkig.

Ik vind een jongenslichaam zonder iets gewoon saai en meh.

Me too. Vooral als ze wat gespierder zijn is het lichaam gewoon niet af zonder tattoo..

@ Ossi: Op de voet is echt geen goede plek voor een tattoo met betekenis. Vind ik dan. Lekker minderwaardig :P

Haha mijn tattoo komen toch niet veel mensen te zien :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 13:03

Ossi schreef:
Ja maar... tattoes zijn nooit mooi gezet... De juiste plek is misschien op de voetzool waar het nooit zichtbaar is. :P
Mensen die een tatoeage nemen om vervolgens iedere keer als er naar gevraagd wordt dat verhaal te mogen vertellen :n :n

Hey... Een beetje respect alsjeblieft. Ik vind het prima als je je mening uit, maar probeer een beetje aardig te blijven :)

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 13:03

Ik vind sowieso een lichaam zonder enkele piercing of tattoo ook erg saai hoor. Wat ik echt prachtig vind..Kale mannen met een sleeve!

Geryon: Tattoo's zijn voor mij wel een optie hoor maar niet op de plek die ik wil en andere plekken vind ik bij mijzelf niet leuk

al wil ik ook al heel lang een tattoo van een streepjescode achter in mijn nek met de tekst fiets The System :') ik blijf rebels

Ossi: Toen ik kind was heb ik een zware operatie gehad waarbij de chirurg door mijn navel naar binnen is gegaan :') ipv een normale navel lijkt het bij mij wel een krater :+ En met een piercing lijkt het net een normale navel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 13:04

tattoo van vriend is mooi gezet. En enigste stukje wat je ziet is een tribal. Op zijn borstkast is er een adelaar in verwerkt. Dus niemand ziet dat. Plus hij verteld het gewoon niet.

Ik zelf wil ook een behoorlijke tattoage. Maar dat is een project voor later.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 13:04

Op welke plek zou je dan een tattoo willen of heb ik dat gemist?

Heb je een foto van je navel? :')