Ik erger me rot, ik heb...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

JeaDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 22:20

xSwanHeart schreef:
Mensen die zich aan dingen irriteren ipv zich ergens aan ergeren.

Ja daar erger ik mij inderdaad ook aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 22:31

Sodeletuut schreef:
mang schreef:
Me telefoon
Me paard

:r

Arm paard :(:)

:')

Same thoughts _O-

NikkivanOlst

Re: Ik erger me rot, ik heb...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 01:01

Van die okeroranje nep bruine uit een potje meiden met een huge bontkraag die met openmond kauwgom kauwen, zo naar parfum ruiken dat het lijkt alsof je doodgaat en zich dan zo in de trein/bus gaan zitten poederen met nog meer nep bruin zodat jij er ook onder zit... :')

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 08:27

_O- Is na je treinrit je halve gezicht bruin

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 08:48

Maakt mij niet zoveel uit, ik kijk niet naar merken of wat dan ook :j
Vind teveel en te dikke make-up wat minder mooi, hetzelfde geldt voor de plastic achtige zwarte jassen :j!
Verder kan ik totaal niet tegen negatieve mensen, ik gooie ze meestal gelijk van facebook af.
Ik had een meisje op facebook, wat altijd commentaar gaaf hoe lelijk iemand was of hoe geweldig ze zichzelf vond :+
Bahh bahh!
Het zelfde geldt voor mensen die je willen overtuigen, om iemand niet te mogen en dezelfde mening als hun erover te hebben..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 08:53

VisibreTeam schreef:
Van die okeroranje nep bruine uit een potje meiden met een huge bontkraag die met openmond kauwgom kauwen, zo naar parfum ruiken dat het lijkt alsof je doodgaat en zich dan zo in de trein/bus gaan zitten poederen met nog meer nep bruin zodat jij er ook onder zit... :')

Mijn zusje is er zo een... :')

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 11:35

Volgens mij is Antipathie een heel ander iets dan ergens een hekel aan hebben.. Enfin, hier geen antipathie. Maar wel een hekel aan jongens die de broek half op hun kont hebben hangen. In de (Amerikaanse) gevangenissen is dit een teken dat je genomen wil worden van achteren. En dat leg ik graag uit aan al die zogenaamde 'stoere' jongens :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 11:59

Antipathie is inderdaad "zonder dat je weet waarom je ergens aan ergert".

Ik gaf hier eerder in het topci al aan dat ik dat heb met hipsterkleding; ik weet niet waarom ik me er aan erger, maar ik erger me er aan.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 13:02

mensen die vinden dat paarden met 20 al bejaard zijn... ( en zo heb i nog wel een waslijst van 2 pagina's vol maar hou me in... )

Yviertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 13:18

Heel veel ergernissen hier, maar weinig echte antipathie.

Maar de mijne: gekookte bonen!
Waarom, geen idee :') want vies vind ik ze niet, maar gruwel er wel van.

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 14:10

Sabini schreef:
Volgens mij is Antipathie een heel ander iets dan ergens een hekel aan hebben.. Enfin, hier geen antipathie. Maar wel een hekel aan jongens die de broek half op hun kont hebben hangen. In de (Amerikaanse) gevangenissen is dit een teken dat je genomen wil worden van achteren. En dat leg ik graag uit aan al die zogenaamde 'stoere' jongens :+

Serieus??
Leuk, kzit hier op school met een paar van die broekhangjongens in me klas :D

Blue9

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 14:19

Wirobelgje schreef:
Ik heb antipathie tegen mensen die met hun hielen op de trappers van hun fiets steunen ipv de bal van hun voet of hun tenen... :=
Heel gek maar ik vind het echt zo vreselijk :o ziet er ook helemaal niet uit als je ze bezig ziet, bah :')

Ik ben het nog nooit zo met iemand eens geweest. Wat vond ik dat verschrikkelijk als zo iemand voor me fietste naar school :')

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 14:24

Blue9 schreef:
Wirobelgje schreef:
Ik heb antipathie tegen mensen die met hun hielen op de trappers van hun fiets steunen ipv de bal van hun voet of hun tenen... :=
Heel gek maar ik vind het echt zo vreselijk :o ziet er ook helemaal niet uit als je ze bezig ziet, bah :')

Ik ben het nog nooit zo met iemand eens geweest. Wat vond ik dat verschrikkelijk als zo iemand voor me fietste naar school :')

nog een hier :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 15:25

Ik heb een onwijze afkeer van kunstgebitten; geen idee hoe dat kan. Maar als ik het weet of zie of hoor (niet elke kunstgebit past goed en maakt dan een klikkend geluid) dat iemand een kunstgebit heeft , gruwel ik echt. Gewoon kippenvel krijg ik ervan :')

Mensen die heel erg zwaar en hoorbaar ademen, dat werkt mij op mijn zenuwen (echt een feest voor mij als ik weer op de poli voor longziekten zit :') Kan gelukkig wel prima ergens anders op focussen hoor haha)

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 15:35

Aah getver. Ik zat daarjuist tr wachten op de bus, komt er een ouwe pee naast mij zitten constant smekgeluiden texmaken. Zit ik eindelijk op de bus, niet veel later komt er een ouwe mee naast mij zitten ook smekgeluidencte maken o.o begint me potje echt te koken!! Kunnen die hun mond niet dichthouden zeg :o

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 16:30

Blue9 schreef:
Wirobelgje schreef:

Heel erg herkenbaar! :j
Maar ik zie het nog elke dag op weg naar school _O-

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 16:35

niet echt antipathie, want ik weet waar het door komt,
maar ik heb er toch zo'n verschrikkelijke hekel aan als mensen schelden met ziektes!
word er zo boos over!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 20:11

Ik kan niet goed tegen kleffende stelletjes :o En dat ze in het openbaar gewoon hun speeksel lopen te verwisselen.

Zelf zul je mij nooit klef zien doen met mijn vriend in het openbaar. En speeksel uitwisselen doen we thuis wel :+

Lianne24

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 20:12

vuurneon schreef:
Mensen die een Facebook pagina gaan aanmaken voor hun baby en ook nog namens hun kind 'spreken' :+

Ben daar te nuchter voor geloof ik :')

Gebeurt dit echt? Serieus?
Whahaha _/-\o_

DonCamillo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 20:16

Mannen achter een kinderwagen.

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 20:20

Ik irriteer me aan mensen die er niet tegen kunnen dat:

- ik anderen graag vertel hoe ze eruit moeten zien
- ik altijd gelijk heb
- ik altijd beter weet hoe je je paard moet behandelen

( :D )

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 20:39

Blue9 schreef:
Wirobelgje schreef:

Hoe moet dat eruit zien :Y)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 20:43

liannepalle1 schreef:
vuurneon schreef:
Mensen die een Facebook pagina gaan aanmaken voor hun baby en ook nog namens hun kind 'spreken' :+

Ben daar te nuchter voor geloof ik :')

Gebeurt dit echt? Serieus?
Whahaha _/-\o_

Ja. Helaas wel. Kan officieel niet, maar moeder die had gewoon de geboortedatum aangepast en heeft dus nu een 'puber' :+

Laura01234

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 20:43

haha over antipathie gesproken! waar ik echt niet tegen kan, en ook geen idee waarom, is klittenband :} en dan vooral als je het zo lostrekt :P

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 20:46

Te veel dingen om op te noemen :')