xSwanHeart schreef:Mensen die zich aan dingen irriteren ipv zich ergens aan ergeren.
Ja daar erger ik mij inderdaad ook aan.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Is na je treinrit je halve gezicht bruin 
!
VisibreTeam schreef:Van die okeroranje nep bruine uit een potje meiden met een huge bontkraag die met openmond kauwgom kauwen, zo naar parfum ruiken dat het lijkt alsof je doodgaat en zich dan zo in de trein/bus gaan zitten poederen met nog meer nep bruin zodat jij er ook onder zit...
want vies vind ik ze niet, maar gruwel er wel van. Sabini schreef:Volgens mij is Antipathie een heel ander iets dan ergens een hekel aan hebben.. Enfin, hier geen antipathie. Maar wel een hekel aan jongens die de broek half op hun kont hebben hangen. In de (Amerikaanse) gevangenissen is dit een teken dat je genomen wil worden van achteren. En dat leg ik graag uit aan al die zogenaamde 'stoere' jongens
Wirobelgje schreef:Ik heb antipathie tegen mensen die met hun hielen op de trappers van hun fiets steunen ipv de bal van hun voet of hun tenen...![]()
Heel gek maar ik vind het echt zo vreselijkziet er ook helemaal niet uit als je ze bezig ziet, bah
Blue9 schreef:Wirobelgje schreef:Ik heb antipathie tegen mensen die met hun hielen op de trappers van hun fiets steunen ipv de bal van hun voet of hun tenen...![]()
Heel gek maar ik vind het echt zo vreselijkziet er ook helemaal niet uit als je ze bezig ziet, bah
Ik ben het nog nooit zo met iemand eens geweest. Wat vond ik dat verschrikkelijk als zo iemand voor me fietste naar school

Kan gelukkig wel prima ergens anders op focussen hoor haha)
Blue9 schreef:Wirobelgje schreef:Ik heb antipathie tegen mensen die met hun hielen op de trappers van hun fiets steunen ipv de bal van hun voet of hun tenen...![]()
Ik ben het nog nooit zo met iemand eens geweest. Wat vond ik dat verschrikkelijk als zo iemand voor me fietste naar school
En dat ze in het openbaar gewoon hun speeksel lopen te verwisselen.

) Blue9 schreef:Wirobelgje schreef:Ik heb antipathie tegen mensen die met hun hielen op de trappers van hun fiets steunen ipv de bal van hun voet of hun tenen...![]()
liannepalle1 schreef:vuurneon schreef:Mensen die een Facebook pagina gaan aanmaken voor hun baby en ook nog namens hun kind 'spreken'
Ben daar te nuchter voor geloof ik
Gebeurt dit echt? Serieus?
Whahaha