Tuttebel schreef:Ik blijf alleen de gewoonte houden dat als iets niet lukt ik sorry ga zeggen terwijl bijna alle mannen dan zeggen dat het niet hoeft haha..
Herkenbaar! Ik doe dat ook en hoor dan ook steeds 'geeft niet/hoeft niet'
Oh ja, ocho... die hadden we nog niet in de les gehad, komt nog ergens later in beginners 2 geloof ik, maar ik had em al wel een paar keer met een ervaren man gedaan en die is leuk, lekker 'zwieren'.
Ik weet dat Chris dat ook leuk vindt dus ik wilde hem uitleggen hoe 't moest maar ik wist de naam niet. Nah, dat werd dus niks en ik kon 't ook niet uitleggen aan een vervaren man welke move ik bedoelde.
Dus toen ik een keer met m'n leraar danste en die met die move begon ik gelijk 'JA DEZE! DEZE BEDOELDE IK!'
Ok, dat was dus de 'ocho'. Ik op youtube naar filmpjes zoeken om die naar Chris te sturen, blijk je dus tig verschillende moves te hebben die allemaal 'ocho' genoemd worden maar niet op elkaar lijken (namen zijn dus kennelijk ook niet allemaal 'universeel').
Uiteindelijk kwam ik afgelopen donderdag terwijl ik met Chris danste in het begin van de ocho die ik bedoelde en kon ik hem eindelijk uitleggen wat we moesten doen. Disndag hebben we'm nog een paar keer geoefend 
Tja,we zijn beiden een beetje ongeduldig als het gaat om nieuwe dingen leren, we willen beiden graag sneller vooruit