En "sorry" lijkt bij mij soms wel een stopwoordje, niet alleen bij dansen
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Tuttebel schreef:Ik blijf alleen de gewoonte houden dat als iets niet lukt ik sorry ga zeggen terwijl bijna alle mannen dan zeggen dat het niet hoeft haha..
 Herkenbaar! Ik doe dat ook en hoor dan ook steeds 'geeft niet/hoeft niet'
 Herkenbaar! Ik doe dat ook en hoor dan ook steeds 'geeft niet/hoeft niet'  Ok, dat was dus de 'ocho'. Ik op youtube naar filmpjes zoeken om die naar Chris te sturen, blijk je dus tig verschillende moves te hebben die allemaal 'ocho' genoemd worden maar niet op elkaar lijken (namen zijn dus kennelijk ook niet allemaal 'universeel').
  Ok, dat was dus de 'ocho'. Ik op youtube naar filmpjes zoeken om die naar Chris te sturen, blijk je dus tig verschillende moves te hebben die allemaal 'ocho' genoemd worden maar niet op elkaar lijken (namen zijn dus kennelijk ook niet allemaal 'universeel').

in de les toen we de pasjes uitgelegd kregen.
 in de les toen we de pasjes uitgelegd kregen.  

aaaah, die ken ik wel
 aaaah, die ken ik wel 

De 'open break' gaat nl. vooraf aan de enshuva
 De 'open break' gaat nl. vooraf aan de enshuva  Je gaat eerst 'open' (heer stapt naar achteren i.p.v. naar voren) en daarna passeer je als vrouw en dat passeren is de enshuva. Dus eigenlijk doet iedereen beide.
 Je gaat eerst 'open' (heer stapt naar achteren i.p.v. naar voren) en daarna passeer je als vrouw en dat passeren is de enshuva. Dus eigenlijk doet iedereen beide. 

) neemt hij grote passen, waardoor ik ook grote passen neem. Nu zijn we echt aan het oefenen alles veel kleiner te doen. Is voor mij trouwens makkelijker dan voor die boom van een kerel van me, haha.
 ) neemt hij grote passen, waardoor ik ook grote passen neem. Nu zijn we echt aan het oefenen alles veel kleiner te doen. Is voor mij trouwens makkelijker dan voor die boom van een kerel van me, haha.                                                          
  Dus toen kwamen er twee barkrukken. Dan zorg je wel dat je klein blijft, anders zit je nog op zo'n kruk haha
 Dus toen kwamen er twee barkrukken. Dan zorg je wel dat je klein blijft, anders zit je nog op zo'n kruk haha  

(BART! We willen een salsa-smiley!)
  (BART! We willen een salsa-smiley!) 

Maar goed, hij pakt het echt veel sneller op dan ik had gedacht, dus ik mag niet klagen (van iemand die zei "oke dan, 1 cursus omdat jij het zo graag wilt" naar "Ik heb zoooo'n zin om te dansen" haha). Hij vindt het super leuk om nieuwe dingen te leren en wil ook heel graag de details goed doen. Echt zo fijn!
 Maar goed, hij pakt het echt veel sneller op dan ik had gedacht, dus ik mag niet klagen (van iemand die zei "oke dan, 1 cursus omdat jij het zo graag wilt" naar "Ik heb zoooo'n zin om te dansen" haha). Hij vindt het super leuk om nieuwe dingen te leren en wil ook heel graag de details goed doen. Echt zo fijn!

De lessen zijn in ieder geval een lekkere uitdaging nu.
 De lessen zijn in ieder geval een lekkere uitdaging nu. ), had van mij nog best een uurtje langer mogen duren ook.
 ), had van mij nog best een uurtje langer mogen duren ook.

We hebben de combinatie nu wel in ons hoofd zitten, qua volgorde van figuren, nu nog netjes en op de maat van de muziek uitvoeren
  We hebben de combinatie nu wel in ons hoofd zitten, qua volgorde van figuren, nu nog netjes en op de maat van de muziek uitvoeren  Maar dat oefenen op maandag had echt geholpen. 't Hoeft ook allemaal niet perfect roept de leraar dan, maar ja... we zijn beiden toch wel wat perfectionistisch aangelegd en we willen het ook gewoon goed doen. Moet natuurlijk geen frustratie gaan worden en dat wordt 't ook niet, maar we zijn wel fanatiek genoeg om dus te gaan oefenen
  Maar dat oefenen op maandag had echt geholpen. 't Hoeft ook allemaal niet perfect roept de leraar dan, maar ja... we zijn beiden toch wel wat perfectionistisch aangelegd en we willen het ook gewoon goed doen. Moet natuurlijk geen frustratie gaan worden en dat wordt 't ook niet, maar we zijn wel fanatiek genoeg om dus te gaan oefenen  
                                                          Verder geen last van gehad, wel humor. Onder het motto 'ja, hij zit er nog hoor, mijn rug'
 Verder geen last van gehad, wel humor. Onder het motto 'ja, hij zit er nog hoor, mijn rug'  

Ik zal es kijken... 't is bij mij nooit een kwestie van 'willen' maar van 'kunnen betalen'. Liefst ging ik elk weekend dansen maar ik heb er gewoon de centen niet voor. Zelfs als je geen entree hoeft te betalen kost zo'n avondje toch geld omdat je echt wel wat móet drinken. Nu ben ik al zo goochem om als ik voor ons beiden drinken haal, voor m'n danspartner een drankje bestel en er dan een glas water naast vraag wat ik dan zelf drink. Maar toch. Ik kan 't me helaas momenteel éigenlijk niet veroorloven.
 Ik zal es kijken... 't is bij mij nooit een kwestie van 'willen' maar van 'kunnen betalen'. Liefst ging ik elk weekend dansen maar ik heb er gewoon de centen niet voor. Zelfs als je geen entree hoeft te betalen kost zo'n avondje toch geld omdat je echt wel wat móet drinken. Nu ben ik al zo goochem om als ik voor ons beiden drinken haal, voor m'n danspartner een drankje bestel en er dan een glas water naast vraag wat ik dan zelf drink. Maar toch. Ik kan 't me helaas momenteel éigenlijk niet veroorloven.