Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Mondy_ schreef:Tja Ts heeft even iets anders aan mijn hoofd lijkt me.
Kijk ik vind het rot voor je dat je zoveel negatieve dingen hebt meegemaakt met mannen, maar naar mijn mening lijkt me dat niet thuis te horen in een topic waarbij iemand het toch nog wil proberen.
Geen idee of ts dit leuk vind om te lezen of niet, het is meer iets wat ik erover vind.
Mocht ts graag willen dat ze de negatieve verhalen hoort ed zal ze het vast laten weten.
Het is ook niet kwaad bedoeld naar jou of anderen, vind het alleen niet netjes dat er mensen zijn die haar man zo erg afkraken terwijl ze nog bij elkaar zijn. (Of de horrorverhalen dat het nooit meer goedkwam)
Anoeska schreef:Natuurlijk is ze boos. Is ook haar goed recht. En ze mag ook best even boos blijven. Maar als ze met hem verder wil (of het in ieder geval proberen), dan zal ze toch echt een keer samen op de bank, met de deuren dicht, moeten gaan praten. Wat is er aan de hand? Hoe komen we hieruit? En kunnen we samen nog verder. Dan heeft alleen maar simpelweg boos zijn niet zoveel zin meer. Maar dan moet je gaan kijken waar je je overheen kan zetten, en wat onvergeefbaar is.
Fiebie schreef:_Mondy_ schreef:Tja Ts heeft even iets anders aan mijn hoofd lijkt me.
Kijk ik vind het rot voor je dat je zoveel negatieve dingen hebt meegemaakt met mannen, maar naar mijn mening lijkt me dat niet thuis te horen in een topic waarbij iemand het toch nog wil proberen.
Geen idee of ts dit leuk vind om te lezen of niet, het is meer iets wat ik erover vind.
Mocht ts graag willen dat ze de negatieve verhalen hoort ed zal ze het vast laten weten.
Het is ook niet kwaad bedoeld naar jou of anderen, vind het alleen niet netjes dat er mensen zijn die haar man zo erg afkraken terwijl ze nog bij elkaar zijn. (Of de horrorverhalen dat het nooit meer goedkwam)
Alsof ik mijn hele levensverhaal op internet kwak
Volgens mij heb ik alleen gezegd dat ik hetzelfde heb meegemaakt, alleen een iets andere leefomstandigheden .... That's it.
Daarnaast dat mannen eikels kunnen zijn.... klaar![]()
Wordt redelijk uit zijn verband getrokken als je het mij vraagt.
Fiebie schreef:Ailill schreef:¿Qué?
Jullie doen het nu voorkomen alsof vrouwen naïeve tutjes zijn die nooit wat verkeerd doen, en iedere man de grootste zak op aarde is, waar je ver bij vandaan moet blijven
Jullie?![]()
Ben je weer op oorlogspad?
Gulpje schreef:Anoeska schreef:Natuurlijk is ze boos. Is ook haar goed recht. En ze mag ook best even boos blijven. Maar als ze met hem verder wil (of het in ieder geval proberen), dan zal ze toch echt een keer samen op de bank, met de deuren dicht, moeten gaan praten. Wat is er aan de hand? Hoe komen we hieruit? En kunnen we samen nog verder. Dan heeft alleen maar simpelweg boos zijn niet zoveel zin meer. Maar dan moet je gaan kijken waar je je overheen kan zetten, en wat onvergeefbaar is.
En jij denkt dat TS dat zelf niet weet?
MarjanB schreef:Ik verbaas me een beetje over de reacties over dat vriendlief misschien wat hard aangepakt wordt. Hij mag blij zijn dat ie nog bij haar op de bank mag slapen! Ik denk dat ik zo enorm kwaad was geworden dat mn vriend zo zou schrikken van mn boosheid dat hij zelfstandig het huis uit was gegaan..
Hij is toch het probleem en niet TS?! Ik vind dat ze echt enorm sterk en verstandig heeft gereageerd, laat hem eerst maar even in zn sop gaar koken en zn zonden overdenken. Als ie echt spijt heeft dan kan ie een nieuwe kans krijgen maar dan moet ie niet verwachten dat het gelijk allemaal koek en ei is. Dan is het de volgende keer ook een makkie, heb er toch maar een uurtje ruzie om en daarna lig ik toch weer lekker in mn eigen bed en life go's on..
Fiffill schreef:Fiebie schreef:Alsof ik mijn hele levensverhaal op internet kwak
Volgens mij heb ik alleen gezegd dat ik hetzelfde heb meegemaakt, alleen een iets andere leefomstandigheden .... That's it.
Daarnaast dat mannen eikels kunnen zijn.... klaar![]()
Wordt redelijk uit zijn verband getrokken als je het mij vraagt.
Mijn post was niet gericht aan jou, was gewoon in het algemeen. Dus je hoeft je niet aangesproken te voelen lijkt me
Ailill schreef:Fiebie schreef:Jullie?![]()
Ben je weer op oorlogspad?
De meeste vrouwen dan, jij je zin.
Ik ben absoluut niet op oorlogspad, maar een man doet iets verkeerd en alle vrouwen roepen gelijk dat mannen eikels zijn. Terwijl als het andersom zou zijn de mannen zouden zeggen dat ze allemaal wel van die vrouwen kennen, i.p.v. dat alle vrouwen sletten zijn.
Ailill schreef:MarjanB schreef:Ik verbaas me een beetje over de reacties over dat vriendlief misschien wat hard aangepakt wordt. Hij mag blij zijn dat ie nog bij haar op de bank mag slapen! Ik denk dat ik zo enorm kwaad was geworden dat mn vriend zo zou schrikken van mn boosheid dat hij zelfstandig het huis uit was gegaan..
Hij is toch het probleem en niet TS?! Ik vind dat ze echt enorm sterk en verstandig heeft gereageerd, laat hem eerst maar even in zn sop gaar koken en zn zonden overdenken. Als ie echt spijt heeft dan kan ie een nieuwe kans krijgen maar dan moet ie niet verwachten dat het gelijk allemaal koek en ei is. Dan is het de volgende keer ook een makkie, heb er toch maar een uurtje ruzie om en daarna lig ik toch weer lekker in mn eigen bed en life go's on..
Hier ben ik het helemaal mee eens, maar volgens mij mis je een gedeelte:
Er komen hier uitspraken voorbij van vrouwen, die alle mannen de grond in stampen. Dat heeft verder weinig tot niets meer met TS en haar vriend te maken, en is nergens voor nodig.
Fiebie schreef:Ailill schreef:De meeste vrouwen dan, jij je zin.
Ik ben absoluut niet op oorlogspad, maar een man doet iets verkeerd en alle vrouwen roepen gelijk dat mannen eikels zijn. Terwijl als het andersom zou zijn de mannen zouden zeggen dat ze allemaal wel van die vrouwen kennen, i.p.v. dat alle vrouwen sletten zijn.
Beter lezen....
Niet alle vrouwen roepen dat... Dat is namelijk generaliseren.
De meeste mannen die ik ken die vrouwen kennen die dat soort dingen doen, noemen ze niet sletten nee.... Maar H**ren![]()
Een man doet niet IETS verkeerd.... Dit vind ik niet onder de ''categorie'' iets vallen....
Fiebie schreef:phormicola schreef:Ik denk dat Fiffill meer doelt op het mannen bashen. daar hebben vrouwen sowieso al een handje van en ik vind het persoonlijk ook bloedirritant.
Ik zou me persoonlijk meer concentreren op het verhaal an sich.... maar dat terzijde
Ik ga geen mannen de hemel in prijzen als ik meerdere schoften heb meegemaakt.
Het blijft een mening, die mag nog steeds geuit worden en als je je eraan irriteert, lees je er maar overheen
phormicola schreef:Fiebie schreef:Ik zou me persoonlijk meer concentreren op het verhaal an sich.... maar dat terzijde
Ik ga geen mannen de hemel in prijzen als ik meerdere schoften heb meegemaakt.
Het blijft een mening, die mag nog steeds geuit worden en als je je eraan irriteert, lees je er maar overheen
Pffff, ik laat me door jou niet vertellen wat ik dan maar moet doen hoor, zou even lekker worden
Ik vind het altijd zo makkelijk om dan maar te zeggen dat mannen schoften zijn. Nee, wij vrouwen zijn lekkertjes