Zwanger van de hufter op t witte paard?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

smileydees

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:30

Wow wat sterk, en dat met al die hormonen en ukkie in je buik!
Je hebt groot gelijk hoor dan weet ie tenminste dat je het ECHT meent en hij dus niet een volgende kans zal krijgen!
Blijf wel met elkaar praten, want zeker als jullie samen verder willen, is dat wel heel belangrijk. En met praten bedoel ik niet over het weer natuurlijk maar over jullie gevoelens.

In ieder geval hoop ik dat je toch van je zwangerschap kunt genieten en dat alles goed komt!

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:32

_Mondy_ schreef:
Tja Ts heeft even iets anders aan mijn hoofd lijkt me.
Kijk ik vind het rot voor je dat je zoveel negatieve dingen hebt meegemaakt met mannen, maar naar mijn mening lijkt me dat niet thuis te horen in een topic waarbij iemand het toch nog wil proberen.
Geen idee of ts dit leuk vind om te lezen of niet, het is meer iets wat ik erover vind.
Mocht ts graag willen dat ze de negatieve verhalen hoort ed zal ze het vast laten weten.
Het is ook niet kwaad bedoeld naar jou of anderen, vind het alleen niet netjes dat er mensen zijn die haar man zo erg afkraken terwijl ze nog bij elkaar zijn. (Of de horrorverhalen dat het nooit meer goedkwam)

Alsof ik mijn hele levensverhaal op internet kwak :')
Volgens mij heb ik alleen gezegd dat ik hetzelfde heb meegemaakt, alleen een iets andere leefomstandigheden .... That's it.
Daarnaast dat mannen eikels kunnen zijn.... klaar :roll:

Wordt redelijk uit zijn verband getrokken als je het mij vraagt.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:33

Anoeska schreef:
Natuurlijk is ze boos. Is ook haar goed recht. En ze mag ook best even boos blijven. Maar als ze met hem verder wil (of het in ieder geval proberen), dan zal ze toch echt een keer samen op de bank, met de deuren dicht, moeten gaan praten. Wat is er aan de hand? Hoe komen we hieruit? En kunnen we samen nog verder. Dan heeft alleen maar simpelweg boos zijn niet zoveel zin meer. Maar dan moet je gaan kijken waar je je overheen kan zetten, en wat onvergeefbaar is.

En jij denkt dat TS dat zelf niet weet?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:36

Fiebie schreef:
_Mondy_ schreef:
Tja Ts heeft even iets anders aan mijn hoofd lijkt me.
Kijk ik vind het rot voor je dat je zoveel negatieve dingen hebt meegemaakt met mannen, maar naar mijn mening lijkt me dat niet thuis te horen in een topic waarbij iemand het toch nog wil proberen.
Geen idee of ts dit leuk vind om te lezen of niet, het is meer iets wat ik erover vind.
Mocht ts graag willen dat ze de negatieve verhalen hoort ed zal ze het vast laten weten.
Het is ook niet kwaad bedoeld naar jou of anderen, vind het alleen niet netjes dat er mensen zijn die haar man zo erg afkraken terwijl ze nog bij elkaar zijn. (Of de horrorverhalen dat het nooit meer goedkwam)

Volgens mij heb ik alleen gezegd dat ik hetzelfde heb meegemaakt, alleen een iets andere leefomstandigheden .... That's it.

Mijn post was niet gericht aan jou, was gewoon in het algemeen. Dus je hoeft je niet aangesproken te voelen lijkt me :)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:37

Fiebie schreef:
Ailill schreef:
¿Qué?

Jullie doen het nu voorkomen alsof vrouwen naïeve tutjes zijn die nooit wat verkeerd doen, en iedere man de grootste zak op aarde is, waar je ver bij vandaan moet blijven ;)

Jullie? :?

Ben je weer op oorlogspad?

De meeste vrouwen dan, jij je zin.

Ik ben absoluut niet op oorlogspad, maar een man doet iets verkeerd en alle vrouwen roepen gelijk dat mannen eikels zijn. Terwijl als het andersom zou zijn de mannen zouden zeggen dat ze allemaal wel van die vrouwen kennen, i.p.v. dat alle vrouwen sletten zijn.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:38

Gulpje schreef:
Anoeska schreef:
Natuurlijk is ze boos. Is ook haar goed recht. En ze mag ook best even boos blijven. Maar als ze met hem verder wil (of het in ieder geval proberen), dan zal ze toch echt een keer samen op de bank, met de deuren dicht, moeten gaan praten. Wat is er aan de hand? Hoe komen we hieruit? En kunnen we samen nog verder. Dan heeft alleen maar simpelweg boos zijn niet zoveel zin meer. Maar dan moet je gaan kijken waar je je overheen kan zetten, en wat onvergeefbaar is.

En jij denkt dat TS dat zelf niet weet?

Nee, in de TS heb ik wel vertrouwen. Die komt wel erg verstandig over. Dit was meer een reactie op alle bokkers die alle kerels van de hoogste toren naar beneden willen gooien. Zo werkt het volgens mij niet in het echte leven.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:39

Ik verbaas me een beetje over de reacties over dat vriendlief misschien wat hard aangepakt wordt. Hij mag blij zijn dat ie nog bij haar op de bank mag slapen! Ik denk dat ik zo enorm kwaad was geworden dat mn vriend zo zou schrikken van mn boosheid dat hij zelfstandig het huis uit was gegaan..
Hij is toch het probleem en niet TS?! Ik vind dat ze echt enorm sterk en verstandig heeft gereageerd, laat hem eerst maar even in zn sop gaar koken en zn zonden overdenken. Als ie echt spijt heeft dan kan ie een nieuwe kans krijgen maar dan moet ie niet verwachten dat het gelijk allemaal koek en ei is. Dan is het de volgende keer ook een makkie, heb er toch maar een uurtje ruzie om en daarna lig ik toch weer lekker in mn eigen bed en life go's on..

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:39

En nou gaan alle bokkers die met modder willen gooien lekker buitenspelen, dankjewel! Discussie's kan je in een nieuw topic doen of over pb. Imo heeft TS niets aan jullie woordenwisselingen.

Rapons, je hebt het super aangepakt zo! Waarschijnlijk had ik hetzelfde gedaan. Jij wilt huisgenoot zijn, dan zal je huisgenoot zijn! Heel veel plezier met je eigen boontjes doppen en op de bank slapen.
Vergeet niet om nog wel af en toe te praten. Over wat er is gebeurd, jullie gevoelens, maar ook alledaagse dingen. Anders krijg je een te grote afstand die op een gegeven moment niet meer te overbruggen valt. En dat wil je ook niet, lijkt me.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:41

MarjanB schreef:
Ik verbaas me een beetje over de reacties over dat vriendlief misschien wat hard aangepakt wordt. Hij mag blij zijn dat ie nog bij haar op de bank mag slapen! Ik denk dat ik zo enorm kwaad was geworden dat mn vriend zo zou schrikken van mn boosheid dat hij zelfstandig het huis uit was gegaan..
Hij is toch het probleem en niet TS?! Ik vind dat ze echt enorm sterk en verstandig heeft gereageerd, laat hem eerst maar even in zn sop gaar koken en zn zonden overdenken. Als ie echt spijt heeft dan kan ie een nieuwe kans krijgen maar dan moet ie niet verwachten dat het gelijk allemaal koek en ei is. Dan is het de volgende keer ook een makkie, heb er toch maar een uurtje ruzie om en daarna lig ik toch weer lekker in mn eigen bed en life go's on..

Hier ben ik het helemaal mee eens, maar volgens mij mis je een gedeelte:

Er komen hier uitspraken voorbij van vrouwen, die alle mannen de grond in stampen. Dat heeft verder weinig tot niets meer met TS en haar vriend te maken, en is nergens voor nodig.

countrygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:45

Rebel_Jits: Mee eens. TS zal er mee moeten dealen en niet wij. Wij kunnen hooguit vanaf de zijlijn commentaar leveren en meedenken.
Vind ook dat ze het super aangepakt heeft. Hij mag best wel weten en ook ervaren wat een pijn, stress en woede hij veroorzaakt heeft. Ik hoop gewoon dat ze er samen uitkomen. Denk niet dat ze ons daarbij nodig hebben ;-))

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:48

Fiffill schreef:
Fiebie schreef:

Mijn post was niet gericht aan jou, was gewoon in het algemeen. Dus je hoeft je niet aangesproken te voelen lijkt me :)

En ik doelde niet op jou :D
Ik doelde op _Mondy_

Fenrir

Re: Zwanger van de hufter op t witte paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:49

Ja maar ik was de aanleiding :P

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:52

Ailill schreef:
Fiebie schreef:
Jullie? :?

Ben je weer op oorlogspad?

Ik ben absoluut niet op oorlogspad, maar een man doet iets verkeerd en alle vrouwen roepen gelijk dat mannen eikels zijn. Terwijl als het andersom zou zijn de mannen zouden zeggen dat ze allemaal wel van die vrouwen kennen, i.p.v. dat alle vrouwen sletten zijn.

Beter lezen....
Niet alle vrouwen roepen dat... Dat is namelijk generaliseren.
De meeste mannen die ik ken die vrouwen kennen die dat soort dingen doen, noemen ze niet sletten nee.... Maar H**ren ;)

Een man doet niet IETS verkeerd.... Dit vind ik niet onder de ''categorie'' iets vallen....

Fiebie

Fiffill schreef:

Oh ja das waar..... Klopt, bij deze is het jouw schuld :+

sans6

Ik heb hetzelfde meegemaakt.... 2 maanden getrouwd, 7 maanden zwanger en mijn kerel ging vreemd. Op dat moment heb ik m de waarheid verteld, ik ben heel haard gaan uithuilen bij vriendinnen en ben bij hem gebleven.. omdat ik niet wist waar ik naar toe moest. UIteindelijk bleek meneer van vreemdgaan een hobby te hebben gemaakt, dus ben ik alsnog (3 jaar later) weggegaan.
Natuurlijk wil ik hier niet mee zeggen dat jouw vriend ook daadwerkelijk vreemdgaat... Maar laat t niet op je hormonen gooien, als jij voelt dat het niet goed zit.
Práát wel met m! Ongeacht wat er aan de hand is, dit wil en kun je nu niet in je eentje gaan zitten oplossen.

Edit: oeps, zie nu dat je inmiddels al met m gepraat hebt, dus mijn bericht hier is mosterd na de maaltijd, Excuses!
Laatst bijgewerkt door sans6 op 01-03-13 11:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:55

Fiebie schreef:
Fiffill schreef:

Oh ja das waar..... Klopt, bij deze is het jouw schuld :+

:') Meer van, de discussie ging daarna met/over jou maar ik denk dat het ook meer in z'n algemeen bedoelt is.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:57

Ailill schreef:
MarjanB schreef:

Hier ben ik het helemaal mee eens, maar volgens mij mis je een gedeelte:

Er komen hier uitspraken voorbij van vrouwen, die alle mannen de grond in stampen. Dat heeft verder weinig tot niets meer met TS en haar vriend te maken, en is nergens voor nodig.

Daar heb je helemaal gelijk in! Ik reageer daar ook maar gewoon niet op :) Vind het zo'n onzin! TS heeft er maar mooi mee te dealen en vind dat ze zeer verstandig en sterk reageert

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:57

Heb net het topic gelezen.
Heftig zeg!! Ik vind het heel knap hoe je ermee omgaat, echt respect!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 12:03

Fiebie schreef:
Ailill schreef:

Beter lezen....
Niet alle vrouwen roepen dat... Dat is namelijk generaliseren.
De meeste mannen die ik ken die vrouwen kennen die dat soort dingen doen, noemen ze niet sletten nee.... Maar H**ren ;)

Een man doet niet IETS verkeerd.... Dit vind ik niet onder de ''categorie'' iets vallen....

Zo goed als alle vrouwen roepen het wel, en wat ze roepen gaat wel over alle mannen.

Klopt ik hoor de term prutsmuts ook vaker voorbij komen, maar wilde dat niet hier op bokt plaatsen (iets met jeugdjournaal-proof).

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 12:06

Fiebie schreef:
phormicola schreef:
Ik denk dat Fiffill meer doelt op het mannen bashen. daar hebben vrouwen sowieso al een handje van en ik vind het persoonlijk ook bloedirritant.

Ik zou me persoonlijk meer concentreren op het verhaal an sich.... maar dat terzijde

Ik ga geen mannen de hemel in prijzen als ik meerdere schoften heb meegemaakt.
Het blijft een mening, die mag nog steeds geuit worden en als je je eraan irriteert, lees je er maar overheen

Pffff, ik laat me door jou niet vertellen wat ik dan maar moet doen hoor, zou even lekker worden :))
Ik vind het altijd zo makkelijk om dan maar te zeggen dat mannen schoften zijn. Nee, wij vrouwen zijn lekkertjes :')

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 12:11

Tja we zitte op bokt 85% vrouw.. En dan lees je meer verhalen anti man dan anti vrouw :P . Maar ik snap de soort frustratie van Ailill het komt soms net over of wij vrouwen heilig zijn en zielige slachtoffers zijn. Genoeg dames die ook niet even braaf zijn in de relatie. Maar tja hier zien we natuurlijk bijna alleen verhalen over mannen die vreemd gaan etc omdat er hier bijna alleen maar vrouwen aanwezig zijn.

Maargoed ik vind het knap van TS dat ze hem nog een kans geef. Wij kunnen wel denken van zet hem aan de kant maar als je gevoelens voor iemand heb en een kindje draag wil je diegene misschien toch nog een kans geven. We kunnen allemaal een keer een fout maken.. Dat ze hem nog een kans geef vind ik echt knap en sterk. Ik weet niet of ik het zou kunnen zou achterdochtig blijven denk ik.

Maar ik ken iemand die met ongeveer 10 vrouwen vreemd is gegaan (jaaa echt). Zijn vrouw heeft hem zelfs nog een kans gegeven... Dit is 12jaar geleden en ze zijn nog steeds bij elkaar.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 12:13

Heel veel sterkte TS!

Ik denk dat BraveSpots hele goede dingen heeft gezegd in dit topic, en dat je vriend/man beter kan zien wat het met je doet als je je kwetsbare kant laat zien dan wanneer je je strijdbare kant laat zien.

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 12:20

phormicola schreef:
Fiebie schreef:
Ik zou me persoonlijk meer concentreren op het verhaal an sich.... maar dat terzijde

Ik ga geen mannen de hemel in prijzen als ik meerdere schoften heb meegemaakt.
Het blijft een mening, die mag nog steeds geuit worden en als je je eraan irriteert, lees je er maar overheen

Pffff, ik laat me door jou niet vertellen wat ik dan maar moet doen hoor, zou even lekker worden :))
Ik vind het altijd zo makkelijk om dan maar te zeggen dat mannen schoften zijn. Nee, wij vrouwen zijn lekkertjes :')

Ik vertel niemand iets >;) , maar dat zou ik doen, daarom zeg ik ook persoonlijk zou ik me.... etc.

Maar het is mijn mening, niet alle mannen zijn schoften, dat heb ik ook nergens gezegd....
Ik heb gezegd dat het eikels kunnen zijn en heb nergens beweerd dat vrouwen zoete engeltjes zijn.... ;)

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 12:22

Dit topic gaat wel hard zeg! Alles gelezen maar ik zal de discussie maar even laten voor wat het is en wil je alleen nogmaals sterkte wensen TS :(:) goed dat je hem geconfronteerd hebt en ik hoop voor je dat alles uiteindelijk goed komt en hij nu helemaal klaar is met haar.

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 12:25

My new hero! You go girl!
Vind dat je er super mee om gaat.

Hoop dat jullie er samen weer goed uit gaan komen!