Onzekere vrouwen....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 16:45

Gianti schreef:
volgens mij kan ik idd wel zeggen dat ik een stuk minder onzeker ben :o

en je draagt nogsteeds veel rood? :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 16:46

minikatje schreef:
Gianti schreef:
volgens mij kan ik idd wel zeggen dat ik een stuk minder onzeker ben :o

en je draagt nogsteeds veel rood? :D

whahaha, ooh god _O- ja

Seb8iaan schreef:
Dat denk ik ook wel Gina als ik je zo hoor en zie +:)+

:o :o O:)

Anoniem

Re: Onzekere vrouwen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 17:37

Grappig dat ik dit topic nou tegenkom, zie namelijk echt ontzettend veel herkenbare posts. Ga hem nog even helemaal doorlezen maar wil toch ff mn verhaaltje kwijt haha.
Ik heb allebei de kanten gehad qua exen. Ik heb een ex die echt ONTZETTEND aanhangsel was. Die wou het liefst nog mee naar de plee als dat kon, zat me de hele tijd (zelfs bij mijn ouders op de bank) kusjes te geven, aan mn shirtje te friemelen, echt tot op het punt dat ik me voor hem schaamde. Was daar vrij snel klaar mee om eerlijk te zijn..
Mijn andere ex is het compleet tegenovergestelde. Toen ik hem leerde kennen wou hij eigenlijk niet echt een serieuze relatie, gewoon een beetje dit en een beetje leuke dingen doen en een beetje dat. Uiteindelijk is dat omgeslagen, en ik denk dat ik wel weet hoe dat komt. Omdat hij niet aanhankelijk tegen mij deed en zich heel erg onbeschikbaar opstelde tegenover mij (want ja het kon wel eens gebeuren dat hij met een ander meisje zou zoenen en daar zou ik me dan niet kwaad over mogen maken), werd ik zo stikjaloers op elk meisje dat ook maar met hem op de foto stond. Een erg vrouw-gerichte jongen, veel vrouwelijke vriendinnen en veel meiden met wie hij close is. Veel fysiek contact, knuffelen, arm om schouder etc. Nou als verliefd meisje word je daar kneitergek van. Ik ben dus vaak erg boos geworden om dat soort dingen, al is hij nooit daadwerkelijk vreemdgegaan tot het bittere einde.. Ik heb me dus echt nog nooit zo onzeker gevoeld. Elke keer als hij een paar uur stil was op WhatsApp schoot ik in de paniek, want hij lag met een ander meisje te krikken, en mijn jaloezie en onzekerheid is uiteindelijk wat onze relatie heeft laten kantelen. Hij ging een half jaar naar Engeland en ook al wist ik diep in mijn hart wel dat hij niks zou doen, ik was jaloers op elk meisje waar hij ook maar naar zou kijken. Míjn vriendje zou verliefd worden op ieder meisje in Engeland en ze zouden allemaal verliefd worden op hem, en dan zou ik hem kwijtraken.
Ik kan zeggen dat ik gigantisch op m'n plaat ben gegaan, toen hij het uiteindelijk uitmaakte omdat we allebei de druk van de relatie niet meer aankonden ben ik er echt kapot van geweest. Dagen mijn kamer niet uit geweest, alleen maar lopen janken.. Als ik er dan wel uit kwam om te werken was het alleen maar zielig doen en elke keer als iemand ook maar een hand op mijn schouder legde en vroeg hoe het ging begonnen de waterwerken alweer te lopen.

Merk dat het een heel verhaal aan het worden is maar uiteindelijk wil ik tot de conclusie komen dat ik heel blij ben dat ik uit die verstikkende relatie ben. En ja, het doet mij nog steeds van tijd tot tijd ontzettend veel pijn en ik kan nog steeds in janken uitbarsten als ik een foto van hem met zijn nieuwe vriendin zie (het is ook pas 2 maanden uit, daar niet van) want hij blijft toch een beetje mijn vriendje. Ik weet in ieder geval dat ik mezelf nooit meer ga toelaten om zo'n wrak te worden

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 20:20

Pfoe, waar zijn die middenmaat jongens toch :+

Wat rot dat je er nog steeds mee zit :(:) maar ik denk wel dat je nu een stuk 'sterker' bent.

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 10:29

Dat valt mij ook op ja. En met name op bokt. Ik zie zoveel topics voorbij komen over 'nare opmerkingen van mannen', 'lompe vrouwen blabla'. Ik vind het vooral erg als mensen door onzekerheid naar gaan doen tegen anderen. Ik zie het vaak, ik werk in een bar en als en een chick/vrouw binnenkomt die dr haar heeft gedaan, dr hakken aan heeft en een mooi jurkje draagt. Dan zie je meteen alle andere vrouwen die zich waarschijnlijk geïntimideerd voelen elkaar aantikken en afkeurend kijken. Het lijkt wel alsof vrouwen altijd vijandig moeten zijn. Ik denk heel vaak; wow, mooi jurkje, staat dr goed, leuk dat ze moeite heeft gedaan om er goed uit te zien.

En ik snap echt heel goed dat je onzeker kunt zijn/worden door bepaalde exen. Maar ik vind dat te veel vrouwen het afreageren op andere dames. (Zeg niet dat dat in dit topic gebeurt hoor, valt me gewoon op in het algemeen)

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 10:36

onzeker komt in mijn woordenboek niet voor

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 10:59

Oliver schreef:
Dat valt mij ook op ja. En met name op bokt. Ik zie zoveel topics voorbij komen over 'nare opmerkingen van mannen', 'lompe vrouwen blabla'. Ik vind het vooral erg als mensen door onzekerheid naar gaan doen tegen anderen. Ik zie het vaak, ik werk in een bar en als en een chick/vrouw binnenkomt die dr haar heeft gedaan, dr hakken aan heeft en een mooi jurkje draagt. Dan zie je meteen alle andere vrouwen die zich waarschijnlijk geïntimideerd voelen elkaar aantikken en afkeurend kijken. Het lijkt wel alsof vrouwen altijd vijandig moeten zijn. Ik denk heel vaak; wow, mooi jurkje, staat dr goed, leuk dat ze moeite heeft gedaan om er goed uit te zien.

En ik snap echt heel goed dat je onzeker kunt zijn/worden door bepaalde exen. Maar ik vind dat te veel vrouwen het afreageren op andere dames. (Zeg niet dat dat in dit topic gebeurt hoor, valt me gewoon op in het algemeen)

Het is pas irritant als je een negatieve mening hebt over iemand en er dan wordt gezegd dat je gewoon zelf onzeker en misschien jaloers bent :+

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 16:55

Je kunt inderdaad ook 'doorslaan' in onzekerheid, daar wordt je echt geen leuker mens van :n
Dan komt er jaloezie en achterdocht bij kijken.

Dus dan moeten we altijd een positieve mening hebben over anderen?
Dat zit er ook niet in. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 17:01

Ik ken wel een hoop meiden die altijd gemeen doen tegen andere meiden omdat ze zelf zo onzeker zijn, maar ik heb het nog nooit echt extreem meegemaakt. Meiden pikken wel dingen op die jongens misschien niet zo snel zien.. Als meiden mij arrogant aankijken kijk ik hetzelfde terug :+

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 23:23

hallo, ik meld me ook ben ontzetten onzeker ook al verwacht bijna niemand het van me.
En ja heb ander half jaar een vriend en ben ontzettend jaloers, hij toevallig ook.
En hoe komt die onzekerheid heb geen idee hoe graag ik er ook van af wil