Helaas snappen veel mensen alleen wat ze willen snappen..........
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiki1976 schreef:Voor een hoop mensen maakt het niets uit lijkt wel.
Of je nu neerzet:
Bieden vanaf (x bedrag) en excl. verzenden
Vaste prijs excl. verzenden
Die dan gaan mailen met een veel lager bod en ook nog eens incl. verzenden.
Maar goed er zijn er ook die gaan bieden bij een webwinkel hahah
hahahatsjoe schreef:magicmist schreef:op zich snap ik wel dat mensen liever geen vreemden in huis halen..maar dan moet je wel met een goede oplossing komen.
Hoezo zij moet met een goede oplossing komen, jij wilt wat van haar. Zou mensen nooit in mijn huis laten passen, dan nemen ze het maar mee naar huis na betaling en als het niet past komen ze terug.
joyce2 schreef:hahahatsjoe schreef:Hoezo zij moet met een goede oplossing komen, jij wilt wat van haar. Zou mensen nooit in mijn huis laten passen, dan nemen ze het maar mee naar huis na betaling en als het niet past komen ze terug.
En als je het nou omdraait: zij wil toch haar spullen verkopen? Een bushokje "aanbieden" vind ik echt belachelijk. Zeg dan dat je het niet verkoopt, of kom met een normale plek om te passen.
foxy80 schreef:kiki1976 schreef:Voor een hoop mensen maakt het niets uit lijkt wel.
Of je nu neerzet:
Bieden vanaf (x bedrag) en excl. verzenden
Vaste prijs excl. verzenden
Die dan gaan mailen met een veel lager bod en ook nog eens incl. verzenden.
Maar goed er zijn er ook die gaan bieden bij een webwinkel hahah
Echt via de mail van de webwinkel? Ik heb het wel vaak op bm en fb omdat mensen niet doorhebben dat ik bedrijfsmatig verkoop, maar dat snap ik nog ergens wel.
lady62 schreef:Juud87 schreef:Ik ben op zoek naar een platenspeler. Tot nu toe nog niets gevonden op marktplaats of speurders. Een van jullie toevallig nog op zolder staan?
Voor de rest ben ik vrij rustig op marktplaats. Alleen als ik iets heel leuks zie wil ik nog wel eens bieden.
ik heb nog een platenspeler staan op zolder alleen zonder naald
als je er wat aan hebt mag je hem hebben
in anna paulowna
Forcalquier schreef:Ik was een tijd op zoek naar een leuke pony voor mijn dochter, kwam 1 advertentie tegen waarbij de pony mij enorm aansprak maar de advertentie was al redelijk oud. Omdat er geen telefoonnummer bij de advertentie stond heb ik netjes een mailtje gestuurd of deze pony nog te koop stond of al verkocht. Krijg ik binnen 5 min. een mail terug: Hallo wanneer komt u de pony halen? ik ben nu en morgen thuis.
Ik stuur netjes terug dat die avond niet gaat lukken (het was al avond en de pony stond in Limburg,ik woon in zaanstad) en dat ik de pony eerst wil zien eer ik een besluit neem. Krijg ik terug: Als je er niks voor over hebt laat dan maar lekker zitten
hahahatsjoe schreef:Joyce, ik laat zo weinig mogelijk mensen afhalen. Heb al een paar keer een koop over laten gaan omdat ik geen zin had in dat gezeur. Moet je wachten, komen ze niet of te laat of je moet ergens afspreken en daar moet ik moeite voor doen terwijl het voor de lol van de ander is... Heb er geen zin in, zo simpel is het. Kleding is bij mij eigenlijk altijd verstuurd, alleen een paar keer met een surfpak zijn mensen hier thuis geweest en die hebben buiten gepast, het was mooi weer. Eigenlijk laat ik nog liever een koop overgaan dan vreemde mensen in mijn huis te laten. En ja, voor die paar Euro, heb er geen buikpijn om, er komt dan wel weer een ander.