niet vandaag, maar gisteren met paardrijden: we hadden carnavalsles, oftewel, als je niet verkleed bent kwam je je paard niet op. en dan dus spelletjes spelen als stoelendans en vossenjacht. ik was als belle(yup, incl rok die over de kont viel ), een van de jongens/mannen als het beest, we hadden een mario& luigi, en de 3 musketiers, een jocky en nog een heleboel andere outfits.
en de (meeste) paarden vinden het ook echt leuk, die worden ook enorm enthousiast en gaan ook echt fanatiek meespelen (oftewel, met stoelendans al grotendeels uit zichzelf stoppen bij het blokje, of met vossenjacht op hele kleine hulp al hele scherpe bochten maken en dan weer wegsprinten )
Gisteren op school was ik in gesprek met een stel vrienden en een andere vriend wilde steeds dat ik meeging want dan zouden we de trein halen. Op een gegeven moment pakte ie me bij mijn arm en trok me zo mee Ik zei: 'oh, ik hoor dat we gaan!' Een man die toevallig achter ons liep heel meelevend: 'aaaah, zit je zo onder de plak dan? Normaal is het andersom toch?'
Biscuitje
Geplaatst: 08-02-13 14:01
Lleine broertje komt met knuffelkonijn aanlopen en vraagt: "wil je hem aaien?"
Dat ik erachter kwam dat het laatste zinnetje in mijn profiel wel erg letterlijk is, met die foto erbij . En mijn zus die even haar eigen carnavalslied ging verzinnen, heb krom gelegen .
enomis123
Geplaatst: 08-02-13 15:08
vandaag mij maakte mij aan het lachen dat er op facebook een foto verscheen van een dikke dame met een mooi gezicht... dat alle dikke vrouwen er op los gingen dat ze zelf prachtig zijn, en de slanke dames als lelijk werden bestempeld en er geen spaan van heel lieten... ben benieuwd hoeveel van die dikke negatieve commentaar gevende dames de modifast en alle andere afslankmiddelen in de kast hebben staan.... voor mij maakt het niet uit of je dik of dun bent, zolang je je goed verzorgt en lief leuk en aardig bent, vind ik je mooi...
Mijn vriend die me nog even een kusje kwam geven voor hij naar z'n werk ging.
Boompje1985
Geplaatst: 09-02-13 14:33
In de winkel was ik netjes de mandjes aan het stapelen nee ik werk er niet (en waarom mensen dat zelf niet even doen geen idee maar het was een zooitje) en in een keer wil een mandje niet dus ik trek eraan zat er een medewerker van de winkel aan vast! Oeps