Rare mensen op marktplaats deel 4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kiki1976

Re: Rare mensen op marktplaats deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:19

Ja en dan ook via de mail gaan bieden omdat ze via de site niet lager kunnen bieden dan €35,-

Maar goed een hoop commentaar terug gekregen maar nu wel wat netter geschreven dus de boodschap is wel overgekomen.
Nu loopt hij weer te zeuren dat ik een vaste prijs heb neergezet van 35,-

Heb de advertentie maar even voor hem gecopieerd en in de mail geplakt, staat duidelijk (zelfs dikgedrukt) bieden vanaf....

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:23

Geen tijd meer in steken, meid :n

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:26

Doe ik ook niet meer hoor, wat een sukkel. Nu zielig doen dat hij niet meer geld heeft en de schoenen nodig heeft. Ja jammer jouw probleem

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:27

Dan had hij beter vanaf het begin aardig kunnen zijn, dan had hij nog een kans op korting gemaakt :))

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:46

Vandaag via onze Britse "marktplaats":

Mijn vriend heeft zijn auto te koop staan, een Audi van net 3 jaar oud en amper miles op de teller omdat we midden in de stad wonen en we overal te voet heen gaan.

- Of we de auto willen ruilen tegen een 25 jaar oude volkswagen
- Voor £500 pond komen ze hem vanavond nog ophalen
- Iemand die met haar kinderen op vakantie ging en de auto een week op proef wilde om te kijken of hij wel bij haar gezin paste.

..Doe maar niet.

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 19:00

Haha zelfs daar zijn ze gek.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 19:09

Nieuwe DS spellen op marktplaats staan voor 5 euro per spel.
Krijg ik daarnet een mail met letterlijk het volgende:

'ik wil graag nintendogs'

Verder helemaal niks :')
Nu maar even terug mailen of diegene het wil ophalen of wil laten verzenden.
Laatst dacht ik ook wat dvd's verkocht te hebben, diegene zei dat hij het geld over ging maken. Nooit iets gekregen, dus vandaag mailde ik of hij nog interesse had.
Maar meneer zag er vanaf. Wel vervelend dat hij niet gewoon meteen een mailtje had gestuurd := Nu heb ik voor niks zitten wachten op het geld.

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 19:50

ik had een bod van 15,- op iets gedaan krijg ik terug
'' ja , voor 20,- mag je het hebben , wanneer kom je het halen ? hier mijn adres : ........ ''

ik dacht dat ik een bod van 15,- had gedaan en geen van 20,- maar ze gaan er gewoon vanuit
dat ik dat paar kappen ook voor 20,- wol hebben :')

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 19:55

Raponsje schreef:
Vandaag via onze Britse "marktplaats":

Mijn vriend heeft zijn auto te koop staan, een Audi van net 3 jaar oud en amper miles op de teller omdat we midden in de stad wonen en we overal te voet heen gaan.

- Of we de auto willen ruilen tegen een 25 jaar oude volkswagen
- Voor £500 pond komen ze hem vanavond nog ophalen
- Iemand die met haar kinderen op vakantie ging en de auto een week op proef wilde om te kijken of hij wel bij haar gezin paste.

..Doe maar niet.

_O- _O- !
Of hij bij het gezin past.... Misschien klikt het wel hartstikke goed joh! :')

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 19:57

Of waren ze zo slim om NET dat vakantieweekje samen te laten vallen met de proefperiode ?
Scheelt toch mooi een auto huren :))

MoSt81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 21:29

Oke, heb ik dat. Ik heb vorige week een bod gekregen op een kadobon. Dus ik die man netjes gemaild of hij wou ophalen of versturen. Krijg ik een mailtje dat hij de bon wil ophalen. Dus dat afgehandeld.

Krijg ik net een mailtje van de bieder dat hij de bon verstuurd wil hebben en nog een paar vragen erbij. Dus ik snapte er niets van?? Maar diegene die mailde bleek dus helemaal niet dezelfde te zijn als die geboden had... Yep, lekker dom van mij. Maar ja, als je bied en dan pas een week later reageerd, verwacht je toch niet dat iemand wat gaat vasthouden? Ik heb de bon in ieder geval verkocht.

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 21:30

Ik heb weer een nieuw bod op mijn thermolaarzen gelukkig! Beginnen echt giga in de weg te liggen. Uitrijdeken heb ik verkocht. Ja gaat best lekker!

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 21:47

Zo, vandaag weer 3 pakketjes op de post gedaan, waaronder twee voor mensen hier en de andere binnen 45 min verkocht en geld binnen :)

rooswita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 22:00

hmm krijg ook een beetje een gek mailtje. iemand is geinteresseerd in mijn spullen maar is niet bereid meer dan de nieuwprijs te betalen... eeehhh dat vraag ik toch ook niet:s

MoSt81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 22:18

Dat is wel raar ja, of meent diegene dat je meer vraagt dan de nieuwprijs? Enne, je zult er toch vast geen probleem mee hebben als diegenen precies de nieuwprijs betaald? :)

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 22:29

Ik had een G-star broek op marktplaats gezet, vrouw had geboden. Ik akkoord. Ze zou het overmaken (ik denk een week geleden). Krijg ik een paar dagen later een mail dat ze haar loon zaterdag pas kreeg en het dan over zou maken. Nouja, voordeel van de twijfel, broek gereserveerd. En ja hoor, vandaag was t geld binnen. Ik had er nog even mn twijfels over, maar het is uiteindelijk toch binnen gekomen. :)

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 23:08

Ik had een tijdje terug een hondenbench op Marktplaats staan. Hoop biedingen en mailtjes gehad dus was het spoor een beetje bijster. Had iemand akkoord gemaild op een bod en toen belde er iemand om hem op te komen halen. Dus ik afspraak gemaakt, belde de vrouw op waar ik dat mailtje naar had gestuurd. Die was helemaal kwaad dat ik haar akkoord had gegeven maar hem aan iemand anders verkocht had en ze zou me bij Marktplaats aangeven als onbetrouwbare verkoper. Ik rustig gebleven en gezegd dat ze zich niet zo aan moest stellen.

Vervolgens kwamen die mensen waarmee ik een afspraak had niet opdagen, had een mailtje dat ze niet konden 10 min voor de afspraak. Heb gelijk die vrouw opgebeld die zo boos op me was dat die mensen niet op waren komen dagen of ze de bench nog wilde hebben. Toen was ze opeens heel blij en moest toevallig in 'haar' dorp zijn bij een winkel dus hebben we daar afgesproken en ze was helemaal blij.

Wou erg graag zo snel mogelijk van de bench af anders had ik haar nooit meer terug gebeld, vond het een beetje vreemde reactie :P.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 23:11

Voor diegene die er van balen dat ze niet meer kunnen kopiëren/plakken op de vernieuwde site, dit kan wel!
Als je je eigen advertentie hebt en langs de tekst op wijzig klikt kan je gewoon kopiëren.
Daarna weer opslaan klikken.
Kwam ik net achter, heb meteen mijn advertentie's er opnieuw op gezet.

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 23:18

ik ben nu geloof ik ook zo'n rare verkoper, kwam er net per toeval achter dat een paar mailtjes van geïnteresseerde in de map ongewenst terecht is gekomen, is nog niet eerder gebeurd denk ik (hoop ik ook)

1 tje was vandaag gestuurd dus nog niet zo erg, maar 1 persoon had al 3x een mailtje gestuurd, net gelijk maar even gemaild

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 23:25

Ik hou de mailbox ook elke keer helemaal in de gaten! Wil ze niet missen die mailtjes hahaha zolder moet gewoon leeg!

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 01:54

Ik vind het mail systeem zo vervelend...ik had laatst 3 reacties ergens op alle 3 de naam Monique. Ik raakte helemaal in de war.

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 02:08

corinepgek schreef:
Ik had een tijdje terug een hondenbench op Marktplaats staan. Hoop biedingen en mailtjes gehad dus was het spoor een beetje bijster. Had iemand akkoord gemaild op een bod en toen belde er iemand om hem op te komen halen. Dus ik afspraak gemaakt, belde de vrouw op waar ik dat mailtje naar had gestuurd. Die was helemaal kwaad dat ik haar akkoord had gegeven maar hem aan iemand anders verkocht had en ze zou me bij Marktplaats aangeven als onbetrouwbare verkoper. Ik rustig gebleven en gezegd dat ze zich niet zo aan moest stellen.

Vervolgens kwamen die mensen waarmee ik een afspraak had niet opdagen, had een mailtje dat ze niet konden 10 min voor de afspraak. Heb gelijk die vrouw opgebeld die zo boos op me was dat die mensen niet op waren komen dagen of ze de bench nog wilde hebben. Toen was ze opeens heel blij en moest toevallig in 'haar' dorp zijn bij een winkel dus hebben we daar afgesproken en ze was helemaal blij.

Wou erg graag zo snel mogelijk van de bench af anders had ik haar nooit meer terug gebeld, vond het een beetje vreemde reactie :P.

Moet eerlijk zeggen dat ik die reactie niet zo raar vind.

Je zegt tegen de één dat je m aan haar verkoopt, en vervolgens is er ineens een 3e persoon die m daadwerkelijk koopt. Buiten de eerste om, terwijl je daar dus al een soort van schriftelijke afspraak mee had gemaakt. Maar haar dan dus vervolgens geen kans gunt om te reageren.
Ik zou denk ik ook zo'n reactie geven (nou ja ben een bangeschijterd, dus in gedachten :') )

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 08:11

Ja maar ik denk dat dat kwam omdat corinepgek in de war raakte door al die mailtjes.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 09:47

Dat kan ik me ook wel weer voorstellen, zeker als mensen je dan bellen om een afspraak te maken :))

Maar eerlijk gezegd had ik, als ik die mevrouw was geweest, toch bedankt en de bench niet meer gekocht :D

nikkie722

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 13:23

heb oa een bicolor op mp staan , wordt er geboden vanaf 40 euro, ik iedere keer mailtjes sturen ik ga akkoord met uw bod, nu is er wel 6-7 keer op geboden en iedere keer akkoord gaan en van niemand hoor je iets!
na de 3de keer in de advertentie gezet alleen reageren bij serieuze interesse aub maar dat helpt ook niet! want ze gaan gewoon door!
Laatst bijgewerkt door nikkie722 op 27-11-12 13:24, in het totaal 1 keer bewerkt