Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Raponsje schreef:Vandaag via onze Britse "marktplaats":
Mijn vriend heeft zijn auto te koop staan, een Audi van net 3 jaar oud en amper miles op de teller omdat we midden in de stad wonen en we overal te voet heen gaan.
- Of we de auto willen ruilen tegen een 25 jaar oude volkswagen
- Voor £500 pond komen ze hem vanavond nog ophalen
- Iemand die met haar kinderen op vakantie ging en de auto een week op proef wilde om te kijken of hij wel bij haar gezin paste.
..Doe maar niet.
corinepgek schreef:Ik had een tijdje terug een hondenbench op Marktplaats staan. Hoop biedingen en mailtjes gehad dus was het spoor een beetje bijster. Had iemand akkoord gemaild op een bod en toen belde er iemand om hem op te komen halen. Dus ik afspraak gemaakt, belde de vrouw op waar ik dat mailtje naar had gestuurd. Die was helemaal kwaad dat ik haar akkoord had gegeven maar hem aan iemand anders verkocht had en ze zou me bij Marktplaats aangeven als onbetrouwbare verkoper. Ik rustig gebleven en gezegd dat ze zich niet zo aan moest stellen.
Vervolgens kwamen die mensen waarmee ik een afspraak had niet opdagen, had een mailtje dat ze niet konden 10 min voor de afspraak. Heb gelijk die vrouw opgebeld die zo boos op me was dat die mensen niet op waren komen dagen of ze de bench nog wilde hebben. Toen was ze opeens heel blij en moest toevallig in 'haar' dorp zijn bij een winkel dus hebben we daar afgesproken en ze was helemaal blij.
Wou erg graag zo snel mogelijk van de bench af anders had ik haar nooit meer terug gebeld, vond het een beetje vreemde reactie.