Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RubyRed

Re: Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 21:25

Aaah dat is echt heel zielig...

badass

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 21:43

Ik kan me nog goed herinneren dat we met gym (in groep 5) gingen hockeyen.
En dat de juf zei aan het begin: je moet je stick laag houden.
Ik stond naast het goal, vriendin was keepster en nam de bal uit. En toen deed ze de hockeystick zo hoog dat die keihard tegen mijn oog aan kwam. Toen moest ik ook echt hard huilen.

En dat we takjes in de sloot aan het gooien waren, maar mijn sleutel had ik nog in mijn handen dus *hop* sleutel en takje in de sloot

En dat een jongen in de klas had gespuugd, en er een klein beetje op mijn trui zat :r (gelukkig achterkant)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 21:48

Ik weet ook nog dat een klasgenootje ooit met bokje springen achter het paaltje bleef hangen..

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 22:37

SteffiiY schreef:
Ik weet ook nog dat een klasgenootje ooit met bokje springen achter het paaltje bleef hangen..

Oh jee! :')

Hebben wij op schoolkamp ooit eens gehad, we moesten op de fiets naar een pretpark. De eerste schreeuwde 'PAALTJE!' dus iedereen schreeuwde het naar elkaar.. En opeens BAF. Iemand vól tegen het paaltje aan natuurlijk :') geen pijn gedaan, maar we hebben wel even moeten pauzeren omdat iedereen inclusief zijzelf krom ging van het lachen :')

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 22:54

Bij mij in de klas zat een jongen wiens vader huisarts was en hijzelf was ook nogal geinteresseerd in het menselijk lichaam...
We waren gewoon vrienden.
In de brugklas heeft hij mij serieus gevraagd even mee te lopen want als hij n stijve p... Had, was die wat scheef. Of ik wist of dat normaal was.

Alsof ik daar op die leeftijd vanaf wist :=

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 23:15

amanda2 schreef:
Bij mij in de klas zat een jongen wiens vader huisarts was en hijzelf was ook nogal geinteresseerd in het menselijk lichaam...
We waren gewoon vrienden.
In de brugklas heeft hij mij serieus gevraagd even mee te lopen want als hij n stijve p... Had, was die wat scheef. Of ik wist of dat normaal was.

Alsof ik daar op die leeftijd vanaf wist :=

Haha raap me op asjeblieft _/-\o_

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 23:38

Oeh die met dat paaltje klinkt wel heel bekend. Vriendin van mij had dit ook en die had wel wat bloed en huilen enzo en toen we op de terug weg waren zij ze tegen mij: Ik wil niet meer naast je fietsen want jij slingert :') Oftewel het was mijn schuld :') Met een andere vriendin heb ik het hier nog heel vaak over en nu nog liggen we krom van het lachen :o

Sinterklaas hebben wij nooit gevierd omdat mijn broer heeeeeeeeel erg bang was voor zwarte piet. Maar ik kan me nog heel goed de kerstdagen herinneren :j Was altijd al heel vroeg wakker en dan had mijn moeder luxe ontbijt gemaakt en lagen er allemaal pakjes onder de boom :j

Toen ik een jaar of 5 was moest ik buisjes in mijn oren, maar die dingen waren altijd heel lelijk groen :+
Ik wilde graag roze :j Maar moest van mijn moeder dus zelf vragen aan de dokter of ik wel roze buisje mocht. Dus ik heel lief gevraagd of ik roze buisjes mocht. Maar die hadden ze helemaal niet :oo En tot overmaat van ramp mocht ik geen kapje voor de narcose maar kreeg ik een prik. Ik ben woedend de narcose in gegaan en kwam er ook woedend weer uit :') Kreeg ik een zak snoep van de dokter om het goed te maken :') (waarik vervolgens bijna in stikte waardoor mijn moeder die speciale greep moest uitvoeren :') )

en mijn vader heeft altijd een bloedziekte gehad en moest zichzelf daarvoor medicijnen spuiten. Veel ouders van mijn vriendinnetjes wisten dit wel maar ook enkele niet. Dus daar heb ik heel serieus gevraagd of (aan de vader dus) hij zich zelf weleens medicijnen spoot en of hij dan ook van die flesjes aan de klok hing. Die ouders schrokken zich wild en hebben mijn ouders gebeld :+ Maar vroeger dacht ik dat alle vaders dat deden :')

En ik kan me de keren dat mijn tante belde dat er een veulentje was geboren of dat ze flesselammetjes hadden ook nog heel goed herinneren :j Ik ging er dan direct heen met mijn moeder en stond helemaal te zwijmelen bij die jonge dieren.......

Ooit ben ik met mijn neef verdwaald toen we op bezoek waren bij mijn overgroot oma, wij vonden dat wel spannend en leuk, maar mijn ouders e.d. waren doodongerust. Op een gegeven moment werden we opgemerkt en hij heeft ons thuis gebracht. Hij kon aan mijn hoofd wel zien waar ik thuis hoorde :+

Eentje van mijn vriend:
Vriend is vrachtwagenchauffeur en is altijd helemaal gek daarvan geweest. Toen hij nog klein was is hij weggelopen van de camping. Ouders overal zoeken maar nergens te vinden dus in de auto gestapt. Zat hij bij de oprit van de snelweg in de berm :oo Vrachtauto's kijken die langskwamen :+

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 23:55

Jeetje :=

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 23:58

ShannonJuul schreef:
WhySoWhite schreef:
Wij hadden vroeger ontbijt bordjes oranje groen en blauw ofzo. Hondje van mn tante heeft toen MIJN tosti van dat bord gepakt. ( week later was die dood) ZO terrie! DAT krijg je er nu van! Zei ik haha! Heb tot de dag van vandaag nooit meer van dat bord gegeten! (staat nog in de kast)

Geniaal! Ik lig hier helemaal in een deuk _/-\o_

:')

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 00:06

SteffiiY schreef:

Was ik dat?.. :D

Toen ik 8 was deed ik een poging om over een paaltje heen te springen, maar ik had een lange jas aan! -O-

Duikelaars effect... #)

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 00:26

Arc_En_Ciel schreef:
Hahaha wat een verhalen!
Ik weet nog dat ik een jaar of drie was.
Ik had 2 katten.
's Ochtends kwam ik de woonkamer in, en de katten waren er niet!
Ik schrok en vroeg mijn moeder waar ze waren.
Het antwoord van mijn moeder was dat ze waren overreden door een auto en dood waren.
Ik was heel erg verdrietig :'( ook had ik allerlei vragen (mocht er een begravenis komen etc. etc)
Nu, zo'n 7 jaarr later, is mij verteld dat ze de katten gewoon maar weg hebben gedaan omdat ze het zat waren 8)7

sorry maar dat vind ik heel heel kwalijk van je ouders.. kom op zeg

fleur_yen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 00:31

ik schijn een nogal uitzonderlijk goed geheugen te hebben voor dingen die ik als kind heb meegemaakt, dus ik weet nog erg veel. Niet alles is echt 'gezien', sommige dingen zijn meer gewoon 'gebeurd' haha.

Ik weet nog dat ik in de tijd dat ik nog met mijn middagslaapje bezig was maar dat ik m'n bedje uit was gekropen en met mijn slaapzakje aan, ik kan me nog precies het gevoel herinneren hoe lastig het lopen was met zo'n slaapzak aan. Ik weet dus nog dat ik in de gang stond en om het hoekje van de deur de woonkamer inkeek. Op zich totaal niet bijzonder, maar gewoon het feit dat ik zó jong was maakt het voor mij bijzonder. Ik moet namelijk max 2 jaar zijn geweest, aangezien ik 2.5 was toen we verhuisden.

Ook een keer op vakantie dat we met de auto naar een bakker waren geweest om stokbroden te halen, zusje en ik op de achterbank samen met de stokbroden, maar we hadden samen langs de hele zijkant hapjes genomen, ik weet wel dat ik het nog wel iets raar vond dat we dat deden en dat het eigenlijk niet hoorde, maar toch was het erg lekker volgens mij, kan me (helaas) niet meer de reactie van mijn ouders herinneren.. :')

Ik weet ook nog dat ik een keer met mams moeder en kind speelde (was denk een jaar of 5), ik was de moeder, en mams het kind. Ik had als moeder besloten dat we gingen kleuren, alleen het kind klaagde erover dat de stiften het niet meer deden. Dus ik zei "oh dat gaan we toch even naar de V&D om nieuwe te halen?" Leukste was dat we dat ook daadwerkelijk gingen doen, hup in de auto naar de V&D stiften halen, vond ik echt superleuk toen!

M'n (wat oudere, ietwat stijve juf uit groep 3 kwam een keer op huisbezoek, en ging mee lunchen. Ik had geniest en een enorme snotterbel in m'n zakdoekje, waar ik blijkbaar zo trots op was, dat mijn juf echt moest zien hoe groot m'n snotterbel was, m'n moeder voelde zich toen nou niet echt op dr gemak -O-

PaulineLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 00:39

Grappige verhalen komen er langs zeg!

Ik weet nog we'll , ik was een jaar of 6 en mijn grotere broer van 9 ongeveer riep vanuit beneden " Paulien wil je een chocolaatje ?' Waarop ik antwoorde Jaahoor!, mijn broer kwam naar boven lopen met een chocolaatje op een stukje wc papier .. :+ ik nog niks door dus ik neem een hap. , en gatverredammee , gewoon een stukje poep! En hij maar lachen , ik kon alleen maar schreeuwen en huilen , blehg wat was dat erg zeg!

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 00:41

Sababber schreef:
SteffiiY schreef:

Was ik dat?.. :D

Toen ik 8 was deed ik een poging om over een paaltje heen te springen, maar ik had een lange jas aan! -O-

Duikelaars effect... #)

Ik kan ook niet bokje springen moest over jongen en vriendin heenspringen, jongen stond vooraan, ik sprong kwam er niet over , bellandde zittend op zijn rug, we vielen om, tegen andere vriendin aan die viel ook om, hele klas lag dubbel

badass

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 00:41

PaulineLala schreef:

Ik weet nog we'll , ik was een jaar of 6 en mijn grotere broer van 9 ongeveer riep vanuit beneden " Paulien wil je een chocolaatje ?' Waarop ik antwoorde Jaahoor!, mijn broer kwam naar boven lopen met een chocolaatje op een stukje wc papier .. :+ ik nog niks door dus ik neem een hap. , en gatverredammee , gewoon een stukje poep! En hij maar lachen , ik kon alleen maar schreeuwen en huilen , blehg wat was dat erg zeg!

hahahah geweldig, echt een vieze broer heb jij

PaulineLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 00:46

Hahaha jaja , als ik er zo aan terug denk kkan ik er we'll om lachen .. :=

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 01:03

Erge verhalen hier hoor. :D

Ik weet niet zo veel meer van toen ik klein was. Maar nog wel een paar dingen.

Ik heb een herinnering van dat ik in het ziekenhuis was en dat er een vreemde mevrouw over me bedje stond gebogen. Ik wilde van haar weg, maar dat kon niet. Aan de andere kant zat namelijk een hekje. Dus ging ik heel luid gillen en huilen. En die mevrouw maar zeggen, "stil maar mama komt zo".

Geen idee of ze ook echt kwam (maar ik vermoed van wel ;) ).
Heb het er laatst eens met me moeder over gehad. Die is er heilig van overtuigt dat ik me dit niet meer hoor te kunnen herinneren. Ik was nog geen 2... Maar ik doe het wel, en soms droom ik er nog over.

Andere herinnering was dat we een huis kregen. We woonde eerst op een woonboot. Vond het zo geweldig, een huis. Kon geen genoeg krijgen van uit het raam kijken en door de deur de tuin in rennen. Ging een heel nieuwe wereld voor me open. Er groeide gras meteen na de deur. Zo gek.
Maar toen moest ik naar bed en slapen. En dat ging niet... Want me bed bewoog niet. Had nog nooit op het vasteland geslapen. Heeft nog jaren problemen gegeven.

Verder herinner ik me precies wanneer ik besloot dat ik gek op paarden werd. Ik was 6 en we kampeerde op een boerderij. Ze hadden er koeien en paarden. Naja die paarden waren eigenlijk pony's en ik vond ze heel eng. Ze waren altijd aan het stoeien en rennen.
Tot ik een keer langs die wei liep en toen stond er maar 1. En die was wel heel lief, snufte aan me oren en me haar... Ja en toen was ik om. Dus ik terug naar de vouwwagen en tegen me moeder gezegd dat ik dol was op paarden. <3

En geen echte heel uit gebreide herinnering, maar iets wat ik heel vreemd vond. Me eerste gevonden koeientand. Wat was dat ding raar groot en dat kwam uit een koe... Vreemd.

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 08:26

PaulineLala schreef:

Getver! Ik kokhals al bij het idee..!

Je broer was de tijd van Jackass ver voor uit :D

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 20:15

xMarloes schreef:
Sharmila schreef:
Toen ik een jaar of 5 was had ik even een periode dat ik iedereen aap, aapie, aapje noemde. Ik vond aapjes leuk en iedereen die ik lief vond werd aap genoemd. Mijn vader is dus zwart...... Ik weet nog dat we gingen eten en toen zei ik aapie tegen mijn vader. Hij werd helemaal woest, kreeg een behoorlijke pak op mijn billen en moest in mijn slaapkamer nadenken over wat ik had gedaan. Ik had uiteraard toen werkelijk geeeeeeen idee. -O-

En op de kleuterschool, ook zo'n soort voorval. Ik was aan het klooien bij de glijbaan en iedere keer als iemand de glijbaan af ging gooide ik zand op de glijbaan zodat ze vies werden. Dus op gegeven moment de halve klas vies. Dus ik kreeg straf van de juf. Ok prima begreep waarom. Moest bij de juf achter de stoelen staan tegen het hek. Toen kwam de juf op gegeven moment met me praten over het hele gebeuren. Ik was serieus aan het luisteren en maakte mijn lippen nat. Had toen al een labello verslaving. Toen werd de juf ineens woest want ze dacht dat ik mijn tong had uitgestoken. Ik mocht voor straf binnen zitten en de rest van de week niet mee op het schoolplein spelen. Ik was echt verdrietig toen. :')

vind die reactie van je vader niet echt kunnen hoor :oo :o

ik ook niet! :( jij kunt het toch niet weten ;(

Sjaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 22:20

Geniale verhalen :D

Hoop rare dingen gezien vroeger, potloodventers ook langs de hondenuitlaatroute, rare hippies die me van mn fiets trokken om me te knuffelen (doodeng toen, hilarisch nu).

Kan me wel een aantal dingen herinneren die we uitgevreten hebben vroeger. Met ons gezin en nog een bevriend gezin op vakantie, met zn 8e in een huisje. Wij als 4 kinderen dikke pret boven, koprollen op bed, door de gang rennen je kent t wel. Tot we de bussen deodorant in de badkamer vonden. Wij een deo gevecht gehouden op onze kamers, alles vergeven van de stank. Tot de ouders boven kwamen en wij naar bed moesten. Wij in hun bed beland en de oudjes met zn 4e beneden op de bank omdat de stank niet te harden was :').

Of je broer die je op een onbewaakt moment tegen je kont schiet met een blaaspijp met sate-prikkers, altijd leuk.

Of de moeder van een vriendinnetje betrappen terwijl ze tegen haar knuffels praat :') Vreeeeeemd moment.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 22:22

Sjaap schreef:
Geniale verhalen :D

Hoop rare dingen gezien vroeger, potloodventers ook langs de hondenuitlaatroute, rare hippies die me van mn fiets trokken om me te knuffelen (doodeng toen, hilarisch nu).

Kan me wel een aantal dingen herinneren die we uitgevreten hebben vroeger. Met ons gezin en nog een bevriend gezin op vakantie, met zn 8e in een huisje. Wij als 4 kinderen dikke pret boven, koprollen op bed, door de gang rennen je kent t wel. Tot we de bussen deodorant in de badkamer vonden. Wij een deo gevecht gehouden op onze kamers, alles vergeven van de stank. Tot de ouders boven kwamen en wij naar bed moesten. Wij in hun bed beland en de oudjes met zn 4e beneden op de bank omdat de stank niet te harden was :').

Of je broer die je op een onbewaakt moment tegen je kont schiet met een blaaspijp met sate-prikkers, altijd leuk.

Of de moeder van een vriendinnetje betrappen terwijl ze tegen haar knuffels praat :') Vreeeeeemd moment.

ohh doet dat niet héel erg pijn, saté prikkers in je kont? :')

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 22:35

Oh ik weet er nog een paar.. Een keer toen ik een jaar of 7 was, was de kat al maanden weg. Maar ik wilde niet toegeven dat mijn lieve poes weg was (om mezelf te troosten denk ik :P ), dus ik zei dat ik haar de dag daarvoor nog had gezien, tot mijn ouders de hooizolder op gingen en een half vergane kat terug vonden.. Oef, wat heb ik gehuild zeg!

In groep 4 had ik ook een hele banketstaaf. We moesten balanceren op omgedraaide banken, van die typische banken die je in een sporthal vaak hebt. Ik was daar heel goed in, dus ging er snel overheen. Maar op het einde stapte ik net mis en viel met mijn been op de punt waar de wielen vast zitten. Huilen dat ik moest! Naar de leraar gegaan (die niks in de gaten had) en de leraar werd boos op mij! :oo Ik moest me niet zo aanstellen en niet zo kinderachtig doen. Terwijl ik toch een flink gat in mijn been had en ik moest maar door gymmen. Later kwam ik thuis en liet ik het aan mijn moeder zien en je kon gewoon mijn spierweefsel zien door het gat heen := Als ik mijn been bewoog zag je die spieren gewoon heen en weer gaan. Getver! Zo vies! Meteen door naar de huisarts uiteraard en heb het moeten laten hechten en nog steeds heb ik een deuk in mijn been. Het weefsel is nooit meer terug gegroeid.. Mijn ouders waren not pleased met mijn leraar zullen we maar zeggen :P

Ik weet trouwens ook nog dat ik een jaar of 5 was en we hadden zo'n schommel waar je met 4 man op kan. Hartstikke gaaf natuurlijk! Ik weet nog precies dat mijn broer op de schommel zat en heel hard heen en weer ging. Ik had dat niet in de gaten en stond er gewoon achter te kijken toen ik dat ding tegen mn bakkes aan kreeg :+ Mn hele lip was opengebarsten aan de binnenkant := Voordeel is wel, ik heb er een dikke lip aan overgehouden :D Zonder dat ongeluk had ik nooit zo'n mooie onderlip gehad als ik nu heb gok ik :')

Aah. En toen ik een jaar of 7 was, moesten wij op de hond van familie passen. Maar die waren vergeten te vertellen dat de hond deuren kon openmaken. Oeps. Mijn moeder haalde mij op van school, hond weg! Gelukkig hadden we hem al snel gevonden, maar hij lag in de schuur terwijl zijn botten uit zijn been staken. Zo sneu! Mijn moeder rende snel naar binnen om de dierenarts te bellen en ik zat daar bij die hond. Ik heel dapper tegen mezelf gezegd: Nu moet je heel stoer doen en alsof er niks aan de hand is. Dus heb lekker met dat beest zitten kroelen en zo min mogelijk naar zijn poot gekeken. Stiekem vond ik dat toen echt heel cool van mezelf dat ik zo rustig bleef :+

Oh en ik kon uren praten met de kat. Ik heb haar zelfs trucjes geleerd! (jaja! :D ) ze kent de commando's zit, blijf en volg. Topbeest :D

(volgens mij herinner ik me trouwens bijna alleen nog maar ongelukken ofzo :+ ) Maar ik ben zelf ook wel echt een pechvogel.

XxSasjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 22:57

Cubone schreef:
Oh ik weet er nog een paar.. Een keer toen ik een jaar of 7 was, was de kat al maanden weg. Maar ik wilde niet toegeven dat mijn lieve poes weg was (om mezelf te troosten denk ik :P ), dus ik zei dat ik haar de dag daarvoor nog had gezien, tot mijn ouders de hooizolder op gingen en een half vergane kat terug vonden.. Oef, wat heb ik gehuild zeg!

In groep 4 had ik ook een hele banketstaaf. We moesten balanceren op omgedraaide banken, van die typische banken die je in een sporthal vaak hebt. Ik was daar heel goed in, dus ging er snel overheen. Maar op het einde stapte ik net mis en viel met mijn been op de punt waar de wielen vast zitten. Huilen dat ik moest! Naar de leraar gegaan (die niks in de gaten had) en de leraar werd boos op mij! :oo Ik moest me niet zo aanstellen en niet zo kinderachtig doen. Terwijl ik toch een flink gat in mijn been had en ik moest maar door gymmen. Later kwam ik thuis en liet ik het aan mijn moeder zien en je kon gewoon mijn spierweefsel zien door het gat heen := Als ik mijn been bewoog zag je die spieren gewoon heen en weer gaan. Getver! Zo vies! Meteen door naar de huisarts uiteraard en heb het moeten laten hechten en nog steeds heb ik een deuk in mijn been. Het weefsel is nooit meer terug gegroeid.. Mijn ouders waren not pleased met mijn leraar zullen we maar zeggen :P

Ik weet trouwens ook nog dat ik een jaar of 5 was en we hadden zo'n schommel waar je met 4 man op kan. Hartstikke gaaf natuurlijk! Ik weet nog precies dat mijn broer op de schommel zat en heel hard heen en weer ging. Ik had dat niet in de gaten en stond er gewoon achter te kijken toen ik dat ding tegen mn bakkes aan kreeg :+ Mn hele lip was opengebarsten aan de binnenkant := Voordeel is wel, ik heb er een dikke lip aan overgehouden :D Zonder dat ongeluk had ik nooit zo'n mooie onderlip gehad als ik nu heb gok ik :')

Aah. En toen ik een jaar of 7 was, moesten wij op de hond van familie passen. Maar die waren vergeten te vertellen dat de hond deuren kon openmaken. Oeps. Mijn moeder haalde mij op van school, hond weg! Gelukkig hadden we hem al snel gevonden, maar hij lag in de schuur terwijl zijn botten uit zijn been staken. Zo sneu! Mijn moeder rende snel naar binnen om de dierenarts te bellen en ik zat daar bij die hond. Ik heel dapper tegen mezelf gezegd: Nu moet je heel stoer doen en alsof er niks aan de hand is. Dus heb lekker met dat beest zitten kroelen en zo min mogelijk naar zijn poot gekeken. Stiekem vond ik dat toen echt heel cool van mezelf dat ik zo rustig bleef :+

Oh en ik kon uren praten met de kat. Ik heb haar zelfs trucjes geleerd! (jaja! :D ) ze kent de commando's zit, blijf en volg. Topbeest :D

(volgens mij herinner ik me trouwens bijna alleen nog maar ongelukken ofzo :+ ) Maar ik ben zelf ook wel echt een pechvogel.

Hoe is het met de hond afgelopen?
Weten julie ook hoe 't kwam?

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 23:13

Ik zat op de lagere school toen er brand uitbrak in het voorraadhok. Dat lag naast de ingang. Er kwam een boel rook uit, de hele school zag blauw van de rook. Er was toen iemand die de schoolbel luidde, zodat we naar buiten gingen. We moesten via de achteringang en mochten geen jas meenemen. (gelukkig was het geen hartje winter :brr: ) Mijn moeder was op school om te helpen. ik was met 3 vriendinnen die niet naar huis konden en erg geschrokken waren. Ik heb ze toen mee naar huis genomen en we hebben bij ons thuis wat gedronken.
Ik denk dat ik toen 9 of 10 jaar was.

SaSalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 23:18

sheela schreef:
Ik zat op de lagere school toen er brand uitbrak in het voorraadhok. Dat lag naast de ingang. Er kwam een boel rook uit, de hele school zag blauw van de rook. Er was toen iemand die de schoolbel luidde, zodat we naar buiten gingen. We moesten via de achteringang en mochten geen jas meenemen. (gelukkig was het geen hartje winter :brr: ) Mijn moeder was op school om te helpen. ik was met 3 vriendinnen die niet naar huis konden en erg geschrokken waren. Ik heb ze toen mee naar huis genomen en we hebben bij ons thuis wat gedronken.
Ik denk dat ik toen 9 of 10 jaar was.

Hadden jullie geen brandalarm dan? :oo