Citaat:NatassJa schreef:Hoe is het eigenlijk afgelopen met de reading van Gohya? Heb nu het hele topic doorgelezen, maar volgens mij mis ik dit ergens?
Of wil je dat liever niet vertellen?
Is inderdaad nog niets over geschreven, omdat Focussed en ik twijfelden hoe we het moesten brengen. Het is namelijk geenszins onze bedoeling gohya te kijk te zetten. Helaas hebben we wel geconstateerd dat er te weinig antwoorden correct waren om overtuigend te zijn, en is voor ons duidelijk dat in ieder geval in deze specifieke opzet gohya niet in staat was echt iets te readen. Wat dat betekent voor haar andere readings moet ieder voor zich bepalen, dit blijft natuurlijk een momentopname.
Ah oke, toch netjes van je (jullie)!
Ik denk ook dat sommige dingen wel eens tussen de oren zit. Zo had ik ooit een make-up party bij een vriendin. De vrouw die dat organiseerde/presenteerde begon aan het eind, dat ze ook mensen kon genezen. Was ik wel benieuwd naar, aangezien ik in m'n rechterhand/pols CRPS heb. (Was toen nog niet bekend)
Doormiddel van energie en soort instraling? zou ze mijn pijn weg kunnen nemen.
Ik dacht: Ach, baat het niet, schaadt het niet. Toch voelde ik op een of andere manier een soort tintel, maar helaas de pijn was er nog steeds