PercyLeen schreef:Dan is het nu ook aan hem. Hij houdt de boot af. Niet meer achteraan lopen!
Inderdaad.
Ik zou e rnu niet meer achteraan lopen als ik jou was..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hoor ik er niks meer van, jammer maar helaas. Geen hand vol maar een land vol zeggen ze he
Mandarijn12 schreef:Ja precies. Mannen zijn simpel. Als ze je niet leuk vinden gaan ze ook niet naar de bios.
Dus doe het gewoon, you can do it!
En weet je gelijk waar je aan toe bent.
angelaatjuh schreef:Mandarijn12 schreef:Ja precies. Mannen zijn simpel. Als ze je niet leuk vinden gaan ze ook niet naar de bios.
Dus doe het gewoon, you can do it!
En weet je gelijk waar je aan toe bent.
Dat eerste is niet helemaal waar! Een jongen was paar jaar geleden met me meegegaan terwijl die met n ander had gezoend de dag drvoor maar hij vond het zielig voor mij dus is meegegaan..

_Dingetje_ schreef:Je hebt ook gewoon hufters rondlopen natuurlijk
Ik sluit me verder aan bij Josien....als hij nu echt geen tijd heeft dan komt hij er na zijn vakantie wel op terug. Nu verder even afwachten.![]()
Dan kom je lekker anderhalve week ons hier maar lastig vallen als je het ff niet meer trekt ofzo

. Heeel veel succes en sterkte er mee

Iedereen zit in een ander lokaal dus waarschijnlijk zien we elkaar nog niet.. Heb hem zaterdag heel even via de whatsapp gesproken over zijn vakantie, maar dat was niks speciaals en niet veel. Achja we shall see

haha gezellig samen gereisd en gepraat over zijn vakantie en een beetje over school. Oooh mensen wat is ie leukkk