Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rooswita schreef:hmm had laarzen verkocht op marktplaats dacht ik maar heb nog geen geld ontvangen. belde me laatst een kerel op voor die laarzen het meest merkwaardige gesprek gehad over de laarzen hoe soepel ze zijn ect en dat een kwartier langmaar goed wat mensen willen met die laarzen moeten ze zelf weten:P maar heb nadat hij zich zo verheugde op de laarzen niks meer van hem vernomen
ship schreef:lifeofmarit schreef:ik dacht een leuke uitrij deken gevonden te hebben, pb ik haar dat ik hem wel wil hebben voor haar vp.
Nooit meer wat van gehoord; kom op je wilt toch wat verkopen in crisis tijd
welke maat en \prijsklasse zoek je?
lifeofmarit schreef:185 en 175 zou net passen, prijs maakt mij niet zoveel uit, maar ik ga geen 100 euro betalen ofzo
ship schreef:ShauniBef waar haal jij ze voor 15 euro dan....heb zelf 1 van hh toch echt ruim 40 euro...is alleen gepast kan hem voor 15 niet een kwijd..
Fleur1977 schreef:Voor 7,50 mag je die van mij hebben hoor!!! http://www.bokt.nl/markt/ad/74494/zgan- ... ken-maat-l
ShauniBef schreef:Serendip90 schreef:Ik was voor mijn nieuwe uitrijdeken ook maar iets van 25 euro kwijt? die dingen zijn toch niet zo duur?
Nee joh, uitrijdekens kan je al voor 15,- kopen.. Waterdicht wordt iets duurder denk ik