Jeetje.. Ben helemaal stil.. Heb heel je topic doorgelezen, en wat heb ik een diep respect voor jullie allemaal! Na het lezen van je OP rolden de tranen over mijn wangen. Mijn dochtertje is bijna 3, zelf ben ik zwanger van mijn 2e.
Ook ik zou graag je adres ontvangen, om hem alsnog een mooi kaartje te sturen. Denk dat mijn dochtertje best een mooie tekening voor hem wilt maken.
Dank je wel! Ik ga morgen een mooie kaart voor Pax uitzoeken hoor En uiteraard laat ik Amber er een mooie tekening in maken
Kentaro
Geplaatst: 08-11-12 09:14
Mijn kaart is onderweg hoor!!! (wat ben je toch een lieve zus! )
Anoniem
Geplaatst: 08-11-12 09:21
Hey, wat vervelend dat Pax nu weer in het ziekenhuis ligt. Ik heb in het begin van je topic al eens een kaartje gestuurd, maa ik ga er vanmiddag weer eentje uitzoeken! Komt zsm naar jullie toe.
Veel sterkte voor jou en je familie!
Kentaro
Geplaatst: 09-11-12 00:03
Hoe gaat het nu met je broertje?? Weten ze al iets meer waar de koorts vandaan komt?
Nee, ze weten nog niet waar het vandaag komt. Hij mag hopelijk zaterdag weer naar huis! Als alles dan weer gewoon volgens schema gaat (ik weet niet of dat zo is) dan krijgt hij maandag weer dexa + chemo...
Kentaro
Geplaatst: 09-11-12 09:29
Wat fijn dat hij in het ieder geval misschien van het weekend naar huis mag!! Na maar hopen dat het goed met hem gaat!
Eunomia
Geplaatst: 11-11-12 22:45
Prachtig geschreven! Ik wil jou, je broertje en de rest van de familie heel veel sterkte toewensen in deze zware strijd!