Joaltijd schreef:@hhilde, fotografie-cursus/workshop?
Ja, daar zit ik naar te kijken! Alleen, ik weet niet of ik hem daar in zijn uppie een plezier mee doe, dus ik wil wel mee want ik vind fotografie ook wel leuk. Maar mijn camera is niet zo goed

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xhenkexspons schreef:Hoi mensen!
Ik zoek een kado voor mijn vriend ( word 19)
Ik wil het graag combineren met onze vakantie, we gaan iets na zijn verjaardag naar Spanje ( omgeving benidorm) en wil iets geven in spanje tijdens iets romantisch ofzo.. Maar wat! Hij houd totaal niet van horloges of armbanden ofzo.. En wil geen afgezaagt kado.. Wie helpt mij!
XjesLiess schreef:Hoihoi,
Ik ben opzoek naar ideetjes voor een leuk kado voor mijn zus.
Binnekort heeft ze haar diplomauitrijking van de opleiding pedagogisch werker,
Ze word 19 in augustus en gaat het huis uit, ze gaat dan naar het knwu selectie team in limburg en daar ook aan het cios beginnen dus komy dan nog heel weinig thuis.
Hiervoor wil ik een leuk gepast kado geven, ik heb al 2 foto's van onze katten in lijstjes omdat ze daar heel gehecht aan is.
Ik hoop dat jullie tips voor mij hebben!![]()
Sorry voor de spelfouten ik zit op mijn telefoon
XjesLiess schreef:XjesLiess schreef:Hoihoi,
Ik ben opzoek naar ideetjes voor een leuk kado voor mijn zus.
Binnekort heeft ze haar diplomauitrijking van de opleiding pedagogisch werker,
Ze word 19 in augustus en gaat het huis uit, ze gaat dan naar het knwu selectie team in limburg en daar ook aan het cios beginnen dus komy dan nog heel weinig thuis.
Hiervoor wil ik een leuk gepast kado geven, ik heb al 2 foto's van onze katten in lijstjes omdat ze daar heel gehecht aan is.
Ik hoop dat jullie tips voor mij hebben!![]()
Sorry voor de spelfouten ik zit op mijn telefoon
het heeft een beetje spoed omdat het niet zeker is wanneer ze het huis uit gaat en ik dit dan graag wil geven
Love_Mirra schreef:Iemand een leuk idee voor een bedankje?
Mijn ex en ik zijn uit elkaar. Ik zou de mensen graag willen bedanken die me geholpen en gesteund hebben. De personen die voor mijn paardjes gezorgd hebben ga ik twee nachtjes cadeau doen in een Bed&Breakfast.
Maar ik zoek nog wat voor een vriend van me, waar ik eigenlijk niet veel over weet. Jaren niets meer van gehoord, maar heeft me wel helpen verhuizen enzo.
En ook mijn grootouders wil ik graag bedanken. Zij gaan graag naar rommelmarkten. En ik weet echt niet wat ik hun cadeau kan doen. Ik heb hen met kerstmis al iets gegeven met de gezichten van de kinderen en kleinkinderen op.
Iemand die leuke bedankjes weet?