[INFO] Cadeau topic - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 23:15

Joaltijd schreef:
@hhilde, fotografie-cursus/workshop?

Ja, daar zit ik naar te kijken! Alleen, ik weet niet of ik hem daar in zijn uppie een plezier mee doe, dus ik wil wel mee want ik vind fotografie ook wel leuk. Maar mijn camera is niet zo goed :')

CharlievdH

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 12:54

Iemand een leuk ideetje voor een hond?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 12:56

Natsuki schreef:
Iemand een leuk ideetje voor een hond?

Een bot, en een nieuw speeltje en wat snoepjes. Een nieuwe halsband?

Muriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 13:00

Hallo! Heeft er iemand toevallig een leuk idee voor mijn zusje die hopelijk vanmiddag te horen krijgt dat ze is geslaagd? Ze is 18 jaar en al toegelaten tot de opleiding diergeneeskunde in Utrecht, ze blijft wel thuis wonen. Ik ben benieuwd! :)

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 13:12

xhenkexspons

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 11:17

Hoi mensen!
Ik zoek een kado voor mijn vriend ( word 19)
Ik wil het graag combineren met onze vakantie, we gaan iets na zijn verjaardag naar Spanje ( omgeving benidorm) en wil iets geven in spanje tijdens iets romantisch ofzo.. Maar wat! Hij houd totaal niet van horloges of armbanden ofzo.. En wil geen afgezaagt kado.. Wie helpt mij!

Lisanne_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 20:50

Hoihoi,
Ik ben opzoek naar ideetjes voor een leuk kado voor mijn zus.
Binnekort heeft ze haar diplomauitrijking van de opleiding pedagogisch werker,
Ze word 19 in augustus en gaat het huis uit, ze gaat dan naar het knwu selectie team in limburg en daar ook aan het cios beginnen dus komy dan nog heel weinig thuis.

Hiervoor wil ik een leuk gepast kado geven, ik heb al 2 foto's van onze katten in lijstjes omdat ze daar heel gehecht aan is.
Ik hoop dat jullie tips voor mij hebben! :)
Sorry voor de spelfouten ik zit op mijn telefoon :o

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 22:40

xhenkexspons schreef:
Hoi mensen!
Ik zoek een kado voor mijn vriend ( word 19)
Ik wil het graag combineren met onze vakantie, we gaan iets na zijn verjaardag naar Spanje ( omgeving benidorm) en wil iets geven in spanje tijdens iets romantisch ofzo.. Maar wat! Hij houd totaal niet van horloges of armbanden ofzo.. En wil geen afgezaagt kado.. Wie helpt mij!

Waar houdt hij wel van?
Mijn vriend is gitarist, en dus heb ik voor hem deze laten maken: https://www.etsy.com/nl/listing/1564079 ... e_active_1

Wat heeft hij voor hobby's, en wat heeft'ie daar evt bij nodig? Vaak kan je op sites als Etsy hele leuke, creatieve dingen vinden voor relatief lage prijzen.
Zoek gewoon eens op een van zijn hobby's, wie weet komt er iets leuks uitrollen :)

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 20:34

Hallo

Kunnen jullie mij helpen ?

Ik ben opzoek naar een cadeau voor een jongetje die 9 jaar wordt. Hij is helemaal fan van Ajax en met name Jasper Cillessen. Helaas kan ik niks van Jasper vinden zoals bijv. mokken oid. Het is echt alleen Ajax en niks van de spelers zelf....
Hij is nu wel op zn leeftijd dat hij dat de ene dag leuk vind en dat de andere dag.... Heel lastig dus om een leuk cadeautje te vinden :D

Iemand een idee wat je een 9 jarig jongetje kan geven ? Geld vind ik niks aan, aangezien hij dat straks nog jaren krijgt....

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 21:03

Lisanne_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 21:26

XjesLiess schreef:
Hoihoi,
Ze word 19 in augustus en gaat het huis uit, ze gaat dan naar het knwu selectie team in limburg en daar ook aan het cios beginnen dus komy dan nog heel weinig thuis.

Hiervoor wil ik een leuk gepast kado geven, ik heb al 2 foto's van onze katten in lijstjes omdat ze daar heel gehecht aan is.

het heeft een beetje spoed omdat het niet zeker is wanneer ze het huis uit gaat en ik dit dan graag wil geven :o

Love_Mirra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 18:38

Iemand een leuk idee voor een bedankje?

Mijn ex en ik zijn uit elkaar. Ik zou de mensen graag willen bedanken die me geholpen en gesteund hebben. De personen die voor mijn paardjes gezorgd hebben ga ik twee nachtjes cadeau doen in een Bed&Breakfast.

Maar ik zoek nog wat voor een vriend van me, waar ik eigenlijk niet veel over weet. Jaren niets meer van gehoord, maar heeft me wel helpen verhuizen enzo.

En ook mijn grootouders wil ik graag bedanken. Zij gaan graag naar rommelmarkten. En ik weet echt niet wat ik hun cadeau kan doen. Ik heb hen met kerstmis al iets gegeven met de gezichten van de kinderen en kleinkinderen op.

Iemand die leuke bedankjes weet?

jebuurmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 19:01

XjesLiess schreef:
XjesLiess schreef:
Hoihoi,

het heeft een beetje spoed omdat het niet zeker is wanneer ze het huis uit gaat en ik dit dan graag wil geven :o

Misschien iets wat ze kan gebruiken in huis? Leuke accessoires voor in huis bijv :) kaartjes voor een concert, cadeaubonnen.

jebuurmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 19:04

Weet iemand een cadeau voor mijn vriend die morgen 18 word? Hij is sportief, fitnesst. Houd niet zo van voetbal en gamen, chillt veel met zijn vrienden, vist ook weleens. Parfums heeft hij genoeg, verder ben ik inspiratieloos :o

Lisanne_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 21:55

jebuurmeisje schreef:
Misschien iets wat ze kan gebruiken in huis? Leuke accessoires voor in huis bijv :) kaartjes voor een concert, cadeaubonnen.

oja bedankt

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 16:18

Hoi!

Ik zoek een cadeau voor een gastgezin van 2 oudere mensen en 2 volwassenen.
Iets dat ik op internet kan bestellen het liefst. Iemand ideeen?

edit: Ik zal ff wat meer informatie geven :+
Ik zit in Engeland bij een gastgezin. Ik werk hier met de paarden van de eigenaresse van de stal. Zij is dus ook degene met wie ik het meeste werk. Daarnaast woon ik hier dus tijdelijk met haar, haar man en haar ouders.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 20:56

Hallo!

Ik zoek een leuk cadeau voor mijn dochter haar verjaardag.
Ze hebben al veel spullen, van harnachement tot make-up.
Alleen ze heeft al heel veel, ik weet gewoon niks meer.

Hebben jullie een leuk idee?
Het is een 12 jarige, zelfverzekerde dame. Een absolute jongensmeid maar houdt ook van fotograferen, paarden en model staan voor dingen. Maar ook voetbal is een enorm grote hobby. Verder is ze opgegroeid met paarden. Ze heeft vooral een goede band met Pebbles (shet x ijslander) en Amira (new forest).

Groeten,
Marieke

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 19:03

is het leuk als ik mn vriend een kist vol met nieuwe kleding geef voor zijn verjaardag? Hij koopt nooit wat voor zichzelf.

Heb hem onderhand alles al gegeven.. zou zelf wel een weekend weg willen, maar dat gaat toch voorlopig nog niet lukken. Dat wordt het kerstcadeau :P

Iejoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 20:48

hoi!
ik zoek een kado voor mijn moeder! maar normaal weet ik wel wat maar nu niet! ze houd van varkens ( heb al tegen mijn vader gezegt koop een varken vond hij alleen niet zo'n goed idee) en van kippen en kittens, en van knutselen. ik ben echt inspiratie loos.... maar misschien krijgt ze 2 jonge poesjes mijn zus broertje en ik zijn druk bezig mijn vader over te halen! als jullie iets weten hoor ik het graag!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 21:26

Een kunststof of betonnen varken voor in de tuin.

Iejoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 21:28

Britta31 schreef:
Een kunststof of betonnen varken voor in de tuin.

heeft mijn Tante haar al een keer gegeven maar wel leuk bedacht!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 21:36

Maar 1 varken is toch zielig.Koop er nog een bij.

Iejoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 21:39

Britta31 schreef:
Maar 1 varken is toch zielig.Koop er nog een bij.

dat is ook wel waar...............

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 21:46

En dan bv een andere kleur of met vlekken of als het varken dat ze heeft staat dan 1 kopen die ligt.

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 11:26

Love_Mirra schreef:
Iemand een leuk idee voor een bedankje?

Mijn ex en ik zijn uit elkaar. Ik zou de mensen graag willen bedanken die me geholpen en gesteund hebben. De personen die voor mijn paardjes gezorgd hebben ga ik twee nachtjes cadeau doen in een Bed&Breakfast.

Maar ik zoek nog wat voor een vriend van me, waar ik eigenlijk niet veel over weet. Jaren niets meer van gehoord, maar heeft me wel helpen verhuizen enzo.

En ook mijn grootouders wil ik graag bedanken. Zij gaan graag naar rommelmarkten. En ik weet echt niet wat ik hun cadeau kan doen. Ik heb hen met kerstmis al iets gegeven met de gezichten van de kinderen en kleinkinderen op.

Iemand die leuke bedankjes weet?

Ik weet niet wat je budget is, en of het een optie is, maar misschien kan je je grootouders rond kerst een weekendje richting een kerstmarkt laten gaan? Mijn ouders zijn geloof ik naar duitsland geweest afgelopen jaar. Overnachting erbij. Hadden topweekend gehad.