Wat jammer dat je vandaag een mindere dag hebt! Je hebt je de afgelopen dagen flink ingespannen dus is het ook niet raar dat je lichaam STOP zegt! Geef daar ook maar aan toe en laat je lekker verzorgen.
Dat heb ik ook gedaan, even pas op de plaats (haha) maken en weer wat omhoog in pijnstilling... Gezellig een vriendin op bezoek gehad vanavond, was gezellig!
Morgen nog niets op de planning behalve vriendlief savonds weer!
Doel voor morgen: grenzen aan proberen te voelen en me daar dus ook aan houden
Stal genootje heeft in februari hetzelfde gehad. Reed in het bos paard sprong opzij en ze lag ernaast. ze is ook geopereerd en ze hebben net als bij jou pinnen geplaatst. artsen durfden eerst ook niks te zeggen over rijden. Maar inmiddels loopt ze weer rond zonder krukken en zit ze weer regelmatig op haar paard. Wel rustige ritjes en een beetje hobbelen in de bak. maar gaat al steeds beter en intensiever.
Dan denk ik dat mo toch relaxter is haha! Heb al wat aanbiedingen om tegen die tijd eerst wat hele brave paarden te proberen! Merk dat ik er sinds vandaag toch wat tegenop ga zien om er weer op te kruipen...
Er weer op klimmen is van te voren erg spannend! Ik heb de week voor mn 2de operatie ook weer op mn puber gezeten, had mn twijfels maar na n paar min voelde het al meteen weer vertrouwd, alsof hij wist dat hij voorzichtig moest doen, want vn te voren bij mn instructrice was ie behooorlijk aan het stieren. Zolang je maar niet met angst opstapt maar met gezonde zenuwen, die vloeien zo weg !