En Aug. en Sept worden ook Zomers! volgens mijn voorspelling dan he. Alleen a.s. donderdag nog zien te overleven en dan ist gedaan voorlopig met de regen.
Och, het zal niet zo zijn... Ik heb volgende week vrij.... Het wordt volgende week prima weer!!! Hoe zoek ik het uit. In de winter was het precies het zelfde. Ik een week vrij, het weer sneeuw en ijs... (houd ik van). Ik weet niet hoe ik het uitzoek hoor!
Het is best oké nu! zonnetje heeft zich vanochtend heel even laten zien, maar is snel weer vertrokken. Achja, ik hoef me er nu toch niet druk om te maken want ik vertrek vandaag richting Rome .
EquiPhoto
Geplaatst: 18-07-12 10:50
Joolien schreef:
De zomer komt eraan!!!!!
Kan die morgen komen? Want ik heb dan weer een fotoshoot die al eerder is verplaatst door de regen
gohya
Geplaatst: 18-07-12 10:52
EquiPhoto schreef:
Joolien schreef:
De zomer komt eraan!!!!!
Kan die morgen komen? Want ik heb dan weer een fotoshoot die al eerder is verplaatst door de regen
Uh ben bang dat je morgen in de regen zit,vanaf vrijdag begint de zomer pas.
Het regent, ik hoop dat het toch wat droger gaat worden.
Anoniem
Geplaatst: 18-07-12 11:05
EquiPhoto schreef:
Joolien schreef:
De zomer komt eraan!!!!!
Ga ik voor je regelen!
Marnixx
Geplaatst: 18-07-12 11:47
Vanmorgen wakker geworden van een Mega hoosbui! Dorp verderop had wateroverlast! Nu al de hele ochtend miezer regen met behoorlijke wind erachter. Regen stuift het land over. Paarden kunnen inmiddels niet meer op het land staan en ook onze bak staat blank!