Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar ik heb mijn bril niet op, dus mss dat ik het daarom anders zie dan jullie. papagroom schreef:deze is te erg....ik zet m maar in link...pas op niet geschikt voor mensen met een zwakke maag...
http://anitastess.borsatoweblog.nl/uplo ... 7os34x.jpg
) HolyPope schreef:Sorry da'k er effe niet ben, zit VI te kijken altijd leuk met Gijp en Derksen enzo.
Gelukkig missen jullie me toch niet, daar hoef ik me in ieder geval geen zorgen om te maken.
Electra63 schreef:HolyPope schreef:Sorry da'k er effe niet ben, zit VI te kijken altijd leuk met Gijp en Derksen enzo.
Gelukkig missen jullie me toch niet, daar hoef ik me in ieder geval geen zorgen om te maken.
Daar zit ik ook naar te kijken, maar ja, ik ben een vrouw, ik kan meerdere dingen tegelijkertijd.
![]()
![]()
(PS onze Rotterdamse tennister is altijd zo leuk)
Electra63 schreef:HolyPope schreef:Sorry da'k er effe niet ben, zit VI te kijken altijd leuk met Gijp en Derksen enzo.
Daar zit ik ook naar te kijken, maar ja, ik ben een vrouw, ik kan meerdere dingen tegelijkertijd.
![]()
![]()
(PS onze Rotterdamse tennister is altijd zo leuk)