Suus__ schreef:Ashleytjuhh schreef:ik ga maandag en ben er om 11uur al gelijk zou het dan druk zijn?
In Zaandam was het heel goed te doen, toen
Ga naar rotterdam want de rest is nog veder weg voor mij haha
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Koetjesreep schreef:Naomi_Haffie schreef:1,5 uur rijden, wat stelt dat nou voor?? NATUURLIJK is het de moeite om naar de Primark in Essen te gaan!is het de moeite om 1,5 uur naar essen te rijden voor de primark? of kan k dan beter ergens in nederland gaan?
eslixapie schreef:Ik moest ergens voor in Hoofddorp zijn, maar ik was 20 minuten te vroeg. De Primark was nog 20 minuten open, dus ik ben even naar binnen gelopen. Ik kon het gewoon niet laten! Niks gekocht, daar had ik geen tijd voor. Maar ik ga volgende maand, dus ik heb in mijn hoofd al een heel lijstje opgesteld met wat ik allemaal wil hebben! Ik kan niet wachten tot het volgende maand is, heb allemaal leuke dingen gezien
SimoneDV schreef:eslixapie schreef:Ik moest ergens voor in Hoofddorp zijn, maar ik was 20 minuten te vroeg. De Primark was nog 20 minuten open, dus ik ben even naar binnen gelopen. Ik kon het gewoon niet laten! Niks gekocht, daar had ik geen tijd voor. Maar ik ga volgende maand, dus ik heb in mijn hoofd al een heel lijstje opgesteld met wat ik allemaal wil hebben! Ik kan niet wachten tot het volgende maand is, heb allemaal leuke dingen gezien
bedenk wel dat de collectie soms snel kan wisselen.