Magrathea schreef:O wauw! Schattig dat katje!dat is post om te bewaren
Zeker

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
neres schreef:Zo ik vond dit topic vanmiddag en Ik wist niet eens dat dit bestond. Ik heb de website eens bekeken van writeaprisoner en het idee erachter vind ik best mooi. Dus uit nieuwsgierigheid ben ik eens gaan kijken op de website of ik iemand zag waar ik wel mee wilde schrijven. Ik had eindelijk iemand gevonden om mee te schrijven een vrouw en dat sprak me wel aan maar via google schrik ik me echt een ongeluk als ik lees dat deze vrouw haar 4 dochters heeft vermoord door brandstichting en haar zoon die ontsnapte nogmaals probeerde te vermoorden. Wow dan haak ik echt spontaan af… hebben jullie grenzen of schrijf je ongeacht de achtergrond?
Magrathea schreef:Hmm, dat is wel moeilijk ja... Was dat die van die tekeningen? Of was dat iemand anders? (sorry slecht in usernames, herken normaal mensen aan avatar maar die zie je mobiel niet)
Die reclame is al een paar jaar oud. Hij is erg leuk vind ik zelf![]()
@ neres daar ben je zelf vrij in natuurlijk. Ik heb het destijds niet opgezocht, schrok wel een beetje van wat ze had gedaan maar vind haar zaak wel onrechtvaardig behandeld. Maarja daar doe je niks aan...
Ik heb trouwens al lange tijd niks van haar gehoord. Hoop dat er niks mis is. (al heb ik al eerder een gat van twee maanden gehad)
Magrathea schreef:Hmm, dat is wel moeilijk ja... Was dat die van die tekeningen? Of was dat iemand anders? (sorry slecht in usernames, herken normaal mensen aan avatar maar die zie je mobiel niet)
Die reclame is al een paar jaar oud. Hij is erg leuk vind ik zelf![]()
@ neres daar ben je zelf vrij in natuurlijk. Ik heb het destijds niet opgezocht, schrok wel een beetje van wat ze had gedaan maar vind haar zaak wel onrechtvaardig behandeld. Maarja daar doe je niks aan...
Ik heb trouwens al lange tijd niks van haar gehoord. Hoop dat er niks mis is. (al heb ik al eerder een gat van twee maanden gehad)
Mavelle schreef:Life sentence is in Amerika ook nog echt lifesentence volgens mij hoor. Mijn inmate heeft dertig jaar en bij haar staat niet dat ze levenslang heeft.
Magrathea schreef:Ik raak erg afgeleid door jouw avatar
Magrathea schreef:Dan zit ik te denken awt ik wil gaan schrijven en dan ga ik naar jouw plaatje kijken en vergeet ik het weer