Lekker weer hier! Einde van de ochtend/begin middag lekker zonnetje gehad. Nu bewolkt maar qua temperatuur wel aangenaam.
aerdenhout1
Geplaatst: 26-02-12 17:54
DROOG... en dat is momenteel het aller belangrijkste!!!! De weilanden moeten worden gesleept. de palen en het schrikdraad moeten weer in orde worden gebracht en... niet onbelangrijk... ze staan nu langer buiten dus schonere stallen in de morgen!!! IKISBLIJ!!! Alweer!!!
Naath86
Geplaatst: 26-02-12 19:22
Tegen een uur of 2 begon de zon door te breken en hebben wij echt heeeeerlijk in het zonnetje in de tuin een kop thee gedronken!! Echt heerlijk!!! Eind van de middag nog ff naar buiten geweest met mijn poown, heerlijk!!
't voelt nu toch wel erg koud buiten, ondanks dat het 6 graden is. Misschien is de lucht wat vochtiger ofzo. Paard heeft vandaag heerlijk zonder deken buiten gestaan. Voor vanacht heb ik hem wel weer zijn pyama aangetrokken. En de paddocks beginnen eindelijk wat meer te drogen, hèhè eindelijk.
gohya
Geplaatst: 27-02-12 10:56
Gister zeiden ze dat er vandaag geen zon te zien was,nou hier komt hij er toch echt wel door hoor.Het word licht en net zag ik de zon! Ik denk dat we vandaag de zon best wel te zien krijgen.Ik zie zelfs wat blauwe lucht.
volgens buienradar gaat het vanavond pas echt regenen. Komt een flinke lap over ons landje heen. Gelukkig vanmiddag droog, heb voor de 2e keer les met m'n paard, hij wordt ingereden ! Hier grijs en grauw, maar niet zo koud en ook niet z'n harde wind.