Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolandaa_ schreef:
Donkerblauw schreef:Die 20 cm is inderdaad wel vrij lang voor een armband. Het is denk ik een beetje 'one size fits all'-principe..
Het scharniertje van het huisje is trouwens wel dramatisch slecht..
Is gewoon een los pinnetje. Dus het huisje ga ik zo min mogelijk open en dicht doen.
Yellowfish schreef:Donkerblauw schreef:Die 20 cm is inderdaad wel vrij lang voor een armband. Het is denk ik een beetje 'one size fits all'-principe..
Het scharniertje van het huisje is trouwens wel dramatisch slecht..
Is gewoon een los pinnetje. Dus het huisje ga ik zo min mogelijk open en dicht doen.
Dan zal ik me daar maar even mentaal op voorbereidenwanneer was die van jou verzonden? en bij welke verkoper had je hem gekocht?
Ik heb nogsteeds niets binnen
Glossi schreef:Yeah! Mijn Eskadron halster is aangekomenSnap alleen niet hoe het kan dat hij zo lang onderweg is geweest.. Vind het Eskadron spul wel wat appart vallen eigenlijk. De fleece deken is veel te ruim voor ons ijslanders. Ipv dat de sluiting op het borst zit zit het eronder (doordat hij ruim zit) En het halster valt bij de neus ook al zo groot. Past ruim een vuist tussen
Wel appart eigenlijk want wij hebben IJslanders maar dan zou Eskadron nooit goed op een paard passen die heel elegant is zoals een Welsh of arabier? Maar ben er verder wel blij mee, mijn ijs heeft wel een hip setje
Donkerblauw schreef:Hmm, vreemd dat jij 'm nog niet hebt. Jij hebt 'm tenslotte eerder besteld dan ik..
Hij is 2 februari verzonden, en heb 'm besteld bij ashopone.
Eleionomae schreef:hij is wel echt hardik zal er wel even een foto van maken straks als ik terug ben van boodschappen doen.