Hoe is het met jullie?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dussss,, dat is een hele verandering opeens.
Zijn nu al 112 dagen uit elkaar, echt lang. Normaal zien we elkaar na 3 maanden weer, valt toch even tegen.
Was in het begin wel weer wennen om terug in nl te zijn na een jaar samen te hebben gewoond.
Hier gaat ook alles goed. Woon nu ongeveer 1.5 maand in Engeland en bevalt me goed! Ben samen gaan wonen met mijn Britse vriend en begin met een weekje of 2 aan de studie Human Bioscience aan de universiteit hier. Erg spannend allemaal! Gisteren ook de sleutel gekregen van ons huisje (we woonde eerst nog op zijn oude plekje) en nu een plekje voor ons alleen! Helemaal geweldig. Ook al druk aan het schilderen geweest en als het goed is gaan we er volgende week in!
Samen wonen bevalt me ook erg goed en mis Nederland eigenlijk helemaal niet. Mis de paarden, dat wel, maar verder eigenlijk niet. Natuurlijk zou het leuk zijn om mijn ouders weer eens te zien, maar ik spreek veel met ze via mail en whatsapp dus we hebben nog wel veel contact. Zo is het eigenlijk best wel genieten, zo dichtbij mijn vriend zijn!
mis hem nu echt veel meer nu ik weet hoe het is om langer samen te zijn. Over 3 week alweer 1 jaar samen. Helaas nog 2 jaar studie, anders had ik daar mss al gewoond..
Hij is nu 2 weken weg, nog 7 weken te gaan. Hij op het schip, ik thuis.
Volgensmij wordt er vaak gedacht dat het toch niks kan worden, zo'n langeafstandsrelatie maar hier wordt toch het tegendeel bewezen. 
Waar komt die van jou ook alweer vandaan?
Ik dacht Egypte, maar weet t niet zeker
Echt leuk trouwens dat je daar wil gaan wonen, weer eens wat anders!
Ik ben daarvoor ook weer terug nu.
Maar ben wel heel blij daar geweest te zijn weer, eerst woonde ik ook in IT maar niet bij hem. Toen hebben we ong een half jaar wat gehad dat ik daar was. Nu kan ik veel beter Italiaans dan toen we elkaar ontmoetten (was het toen nog aan het leren) en we hebben samengewoond, dus heb ook echt het gevoel hem veel beter te kennen. Onze relatie vind ik nu ook relaxter. 
ik vrees voor haar dat het niet lang stand zal houden al gun ik het haar van harte, maar een ticket daar heen gaat al over duizenden euro's...
Frederieke_ schreef:een vriendin van mij is verliefd geworden toen ze op zomerschool zat in duitsland, op een jongen die in caracas woont, venezuela wel te verstaanik vrees voor haar dat het niet lang stand zal houden al gun ik het haar van harte, maar een ticket daar heen gaat al over duizenden euro's...
), en uiteindelijk gaan we nu al bijna 4 jaar met elkaar. 
En nu lijkt het allemaal zo gewoon