Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tamara schreef:Er stond een echtpaar voor de deur, alleraardigst, maar jeetje, hij begon te praten op het moment dat ik de deur open deed en hield niet meer op voordat ie in de auto zatEn echt, alleraardigst maar hij gíng maar door. In de trant van 'Jeetje jij hebt ook een blauwe broek da's toevallig ik heb ook een blauwe broek en kijk, ook een blauwe auto en oh die vissen, wat een hoop en wat zijn ze al groot en wat leuk voor in het aquarium want ja we hebben een hele grote bak en als we dan gaan eten, gooi ik wel eens wat eten in de bak en dan gaan die vissen tekeer en dat is zó leuk en zo grappig om te zien en oh ik zie dat je ook guppen hebt? Oh je wil er vanaf oh nou dan wil ik ze wel meenemen, wat fantastisch zeg want dan kunnen ze vast wel vriendjes worden met de algeneters en oh je weet nog wel iemand voor goed visvoer, das handig want ja met zoveel vissen is het wel fijn als je flink wat op voorraad hebt en en en...'
En ja, dat ging ook echt zonder interpunctie en nog 3x zo snelWas echt níet normaal, hij hield maar niet op! Vriend kwam op een gegeven moment thuis en toen die mensen eenmaal weg waren, hebben we een half uur niks tegen elkaar gezegd, we waren helemaal sufgekletst door die mensen