Rare mensen op marktplaats.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 15:12

Aaaahhhh! Dat vind ik best wel lief haha! :P

Rennie89

Re: Rare mensen op marktplaats.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 15:15

Ik koop altijd via de engelse ebay, vaak nog goedkopere verzendkosten dan via duitsland :')

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 15:18

Heb nog nooit iets via ebay gekocht/verkocht.
Iemand wel bij/via Speurders??

@Isabonny, wees blij dat hij niet om foto's vroeg waarop je het badpak moest dragen zodat hij goed kon zien hoe het valt................ :')

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 15:27

Mijn moeder heeft trouwens hetzelfde gehad met mijn trouwjurk die ze ooit op internet te koop heeft gezet. Ook van deze vragen in dezelfde trant (Cupmaat e.d.). Dat was echt wat voor mijn moeder :') , die wist niet meer hoe ze het had :D .
De trouwjurk hangt dus nog steeds boven op zolder. We kregen het niet over ons hart om hem weg te doen; het idee dat een man in je trouwjurk gaat rondparaderen :+ :D

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 15:29

Ik koop ook best veel op ebay. :) Nog nooit problemen mee gehad, het is beter dan marktplaats!

Anneert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 17:16

Onverwacht een bod gekregen op MP voor mijn ski-jas. Maar eigenlijk vind ik het bod te laag.. maar ik zal wel netjes zijn en vandaag nog een mailtje eruit doen :)

Ik heb ook wel ooit vroeger gehad dat ik sporen wilde kopen en nog wat pongel en dat ik netjes wilde betalen en dat meisje mij via msn begon uit te schelden.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 17:22

Ik koop graag via ebay, maar verkopen niet. Als je het niet verkoopt ben je nl.ook poen kwijt.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 17:25

Ja, een paar cent als je iets vanaf 1 euro aanbiedt om te bieden. De verkopen via ebay gaan véél beter dan op MP, op 1 paar laarzen na heb ik daar altijd alles verkocht wat ik te koop heb gezet. Dat had een vaste prijs, daar moest ik 2 euro voor betalen. Maar er wordt via ebay vaak voor een hogere prijs verkocht dan ergens anders is mijn ervaring, dus nog steeds ruim winst gemaakt :)

En als je die paar centen er niet voor over hebt, dan moet je gewoon even wachten tot ze weer kostenvrije weekenden hebben.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-11 17:27

Ik heb net mijn caviakooi verkocht voor €25, komen m morgen ophalen. Ik ben benieuwd.

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 19:11

ik vind ebay altijd onoverzichtelijker van MP... ik heb wel een ebay acc. maar ik wist niet dat ze vaste regeltjes hadden enzo:P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 20:24

Iemand komt zaterdag mijn iPhone halen. Zie er heel erg tegenop :') Gaat toch om een redelijk bedrag.

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 20:54

Wat een verhalen weer haha!

Een goede vriendin van me had wat verkocht op marktplaats en dat zou opgehaald worden. Ze woont niet samen met de vader van haar dochtertje en toen de bel ging rende der dochter van 4 naar de deur trok hem open en riep papa!!!! (verwachte der vader blijkbaar) dus de koper stond ff raar te kijken, kind ook toen keek hij mijn vriendin aan en zei 'nee kind ik ben je vader niet, maar wil best een broertje of zusje voor je maken' Ze wist niet hoe snel ze hem weer weg moest krijgen. Daarna wel hard om gelachen..

FlyAway

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 21:02

Anthea schreef:
Iemand komt zaterdag mijn iPhone halen. Zie er heel erg tegenop :') Gaat toch om een redelijk bedrag.

Hé da`s jammer. Als ze niet komen, dan houd ik mij aanbevolen. Welk type, wat voor staat en hoeveel vraag je? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 21:05

3G, 16 gb, 225 euro. 4 maanden oud, verzekering gevalletje. Achterkant wat krasjes, scherm is krasvrij.

3G is niet meer zo in trek volgens mij, behalve onder de Nigerianen. :+

Anneert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 21:08

Vind dat best wel duur voor een 3G, komen ze hem ook voor dat bedrag halen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 21:13

Voor 200 euro.

FlyAway

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 21:14

Serieus, als ze niet op komen dagen, dan moeten wij eens verdere correspondentie voeren ;)

Tamara

Geweldig al die verhalen! Er zitten echt bijzondere situaties tussen ja...

Heb ook wel es wat grappigs meegemaakt. Vriendlief had een aantal jonge algeneters (vissen) te koop staan en daar was wel iemand in geïnteresseerd. Dus beestjes gevangen, in een apart bakje gedaan en vriend moest even iets doen, dus hij vroeg of ik die man even wilde ontvangen en die beestjes wilde geven. Prima, geen probleem!

Er stond een echtpaar voor de deur, alleraardigst, maar jeetje, hij begon te praten op het moment dat ik de deur open deed en hield niet meer op voordat ie in de auto zat :oo En echt, alleraardigst maar hij gíng maar door. In de trant van 'Jeetje jij hebt ook een blauwe broek da's toevallig ik heb ook een blauwe broek en kijk, ook een blauwe auto en oh die vissen, wat een hoop en wat zijn ze al groot en wat leuk voor in het aquarium want ja we hebben een hele grote bak en als we dan gaan eten, gooi ik wel eens wat eten in de bak en dan gaan die vissen tekeer en dat is zó leuk en zo grappig om te zien en oh ik zie dat je ook guppen hebt? Oh je wil er vanaf oh nou dan wil ik ze wel meenemen, wat fantastisch zeg want dan kunnen ze vast wel vriendjes worden met de algeneters en oh je weet nog wel iemand voor goed visvoer, das handig want ja met zoveel vissen is het wel fijn als je flink wat op voorraad hebt en en en...'

En ja, dat ging ook echt zonder interpunctie en nog 3x zo snel :oo Was echt níet normaal, hij hield maar niet op! Vriend kwam op een gegeven moment thuis en toen die mensen eenmaal weg waren, hebben we een half uur niks tegen elkaar gezegd, we waren helemaal sufgekletst door die mensen :')

Anoniem

Haha nou, je hoort t wel :+

Anneert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 21:15

Doe je netjes dan! Maar vraag me toch af wie er nu een 3G wil hebben, bedoel je niet een 3GS? Want mijn iphone is al traag aan het worden en das een 3GS.

Maar wel lekker bedragje!

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 21:17

Tamara schreef:
Er stond een echtpaar voor de deur, alleraardigst, maar jeetje, hij begon te praten op het moment dat ik de deur open deed en hield niet meer op voordat ie in de auto zat :oo En echt, alleraardigst maar hij gíng maar door. In de trant van 'Jeetje jij hebt ook een blauwe broek da's toevallig ik heb ook een blauwe broek en kijk, ook een blauwe auto en oh die vissen, wat een hoop en wat zijn ze al groot en wat leuk voor in het aquarium want ja we hebben een hele grote bak en als we dan gaan eten, gooi ik wel eens wat eten in de bak en dan gaan die vissen tekeer en dat is zó leuk en zo grappig om te zien en oh ik zie dat je ook guppen hebt? Oh je wil er vanaf oh nou dan wil ik ze wel meenemen, wat fantastisch zeg want dan kunnen ze vast wel vriendjes worden met de algeneters en oh je weet nog wel iemand voor goed visvoer, das handig want ja met zoveel vissen is het wel fijn als je flink wat op voorraad hebt en en en...'

En ja, dat ging ook echt zonder interpunctie en nog 3x zo snel :oo Was echt níet normaal, hij hield maar niet op! Vriend kwam op een gegeven moment thuis en toen die mensen eenmaal weg waren, hebben we een half uur niks tegen elkaar gezegd, we waren helemaal sufgekletst door die mensen :')

hihi, zo iemand liep er ook op de stal waar ik een paard verzorgde voorheen. Heeeele verhalen over die paarden want dat waren haar kindjes en oh dat paard wat daar stond was wel een beetje een macho en en en.. pff hahaha. Wel vriendelijke mensen maar soms heb je dan echt zoiets van.. waar zit in hemelsnaam de uit-knop :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 21:17

Ik ben er eigenlijk heel blij mee, maar mijn blackberry doet het op magische wijze ineens weer en ik vind het zonde om 2 telefoons te hebben met 1 simkaart. :+

Guitar Hero enzo is leuk :D

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 22:04

ArabicQueen schreef:
Een springpaard van ons staat te koop en kreeg van de week een mail op of
ik wilde ruilen tegen Ps3, laptop, scooter zonder kenteken , WII met board en 200 euro dan kwamen ze
hem die avond direct ophalen.

Ik was er effe stil van..

OMG!! :')

De brutaliteit!! _O-

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 22:09

Ik heb zojuist gereageerd op jeugdsentiment op Marktplaats, ben benieuwd of ik een reactie krijg... O:)

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 22:41

Oh zo ken ik er ook nog wel 1: ik had mijn ouwe packard bell te koop en op een gegeven moment komen een paar mensen naar de pc kijken. Ik had nog zo gezegd dattie wat lastig aanging, dus ik zet 'm aan, na 2 x ging die lastig doen maar net wanneer ze de trap afgingen deed ie het goed. (en bleef ook goed doen!) Ik zei nog dat hij het deed maarja, ze liepen alweer boos weg. Geen geduld blijkbaar... :')

2e verkoper (achteraf!) kocht het meteen zonder morren!