Poepen en scheten..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:58

_AB_ schreef:
Ja toch? Iedereen poept, ook leuke mannen!

Ahhh neee... leuke mannen ook??? -O- Damn!

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:59

haha geniaal topic dit!

Ik doe het nooit waar hij bij is, wel eens per ongeluk, maar op de een of andere manier voel je je daar toch ongemakkelijk bij.

En naar de wc gaan vond ik in het begin ook niet fijn. Nu maakt het niets meer uit, het moet er nou eenmaal uit :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 23:07

probabeest schreef:
waarom vind je dat stom dan, neem aan dat zelfs je nieuwe lover wel begrijpt dat jij ook poept :D

Nee nee je begrijpt me verkeerd. Ik noemde poepen in een eerdere post 'nr.2' en daar kreeg ik de " :') " als reactie op en true, de term 'nr. 2' is ook wel een beetje stom

Anoniem

Re: Poepen en scheten..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 23:15

Geweldig topic dit. :')

Ik en mijn vriend zijn nu al ruim een jaar samen, en ja, het gebeurt genoeg hoor. Soms moet je gewoon! Poepen waar hij bij is gaat me weer een beetje te ver, ik wil dan ook rust voor mezelf anders lukt het niet...

Hier thuis gaat mijn vader af en toe ook flink los. Zit hij voetbal international te kijken, ik kom binnen, en dan komt me toch een oerknal... En daarna ook heel droog; 'he hoe was je werk?'. Dus ik ben wel wat gewend :D. Zelf heb ik er ook flink last van (darmprobleempjes he :=). Mijn moeder totaal niet.

We waren een keer op vakantie in Griekenland en ik liep met mijn ouders door wat oude verlaten straatjes. Opeens hoor je een keiharde scheet. Ik kijk mijn vader aan (hij liep rechts, mijn moeder in het midden) en zeg: doe eens normaal! Mijn vader zegt, ja eh dat was ik dus echt niet, dat was jij dus! Ik: Nee ik was het ook niet... 2 hoofden draaien om naar mijn moeder, die kromp zowat in elkaar: sorrrrrrry _O- . Mijn moeder laat nooit 'windjes', vind ze niet zo fris. Dus we hebben helemaal krom gelegen toen :Y)

Of in Turkije, was toen nog heel wat jonger. Waren net bij het avondeten geweest bij het hotel zelf en liepen achter een ouder echtpaar (wel +70 schat ik zo). Die lopen heel lief hand in hand, laat die man opeens een keiharde scheet en zeg: 'die verdomde olijfolie ook :( :( ' Die vrouw heel zacht lachen, achterom kijken en 'snel' doorlopen. Dat vond ik toen zo lief hihi.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 23:19

Krijgt vreselijke beelden te zien in hoofd..
Van een smerige ex die z'n benen in z'n nek gooide kont zo hoog mogelijk, veel druk erachter, aansteker in de juist positie en ontluchten maar.. Wat een vlammen kwamen daar van af.. Ik geneerde me nogal..

Helaas helaas doe ik ook aan scheten laten, vreselijk genant.. En ja ik moet ook drollen leggen anders ontplof ik.. Ik vind dat zo beschaamtelijk, en het mag vooral niet opvallen daar heb ik helemaal een hekel aan :') Ik ben altijd bang dat het te lang duurt..

Ik kon/kan het wel eens drie dagen ophouden als ik niet 'durf' ik weet alleen dat ik daarna heel veel buikpijn heb ;(

Bij een hele goede vriendin kan ik echter wel gezellig poepen waarna zij er bij komt zitten kletsen of d'r make up goed doen, of ze springt even onder de douche :+
Maar brr, dat heeft jaren geduurt eer dat werkelijkheid werd..

xliisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 23:38

haha, leuk topic :=
bij mijn vriend hebben ze het eerste jaar geen slot op de wc gehad dus daar poepen deed ik al sowieso niet,
in het begin vond ik het heel ongemakkelijk maar als we bij mij thuis zijn en ik moet poepen dan zeg ik altijd tegen hem, ik ga boven even naar de wc hoor en dan snapt die wel wat de bedoeling daarvan is :P
en tja scheten laat ik nooit in zijn bijzijn en hij ook niet bij mij, mja soms ontglipt er wel eens iets he!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 23:45

Nou wat mijn vriend doet moet hij zelf weten, ik doe het niet uit fatsoen.
Gelukkig heb ik niet zoveel last van 'gas ophopingen' en is mijn vriend ook zo aardig om mij niet in zijn lucht te zetten.
Kan me eigenlijk niet zo heel veel interesseren wat iemand in mijn bijzijn doet. Zolang het maar niet heel hard stinkt. :')

Moet wel zeggen dat ik er echt van stond te kijken toen mijn veel te netjes opgevoede vriendin, ineens ongegeneerd een scheet liet...

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 00:03

Ik moet al voor de 2e keer spontaan plassen van dit topic :P
En dat terwijl het daar nieteens over gaat...

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 00:07

_AB_ schreef:
Ik moet al voor de 2e keer spontaan plassen van dit topic :P
En dat terwijl het daar nieteens over gaat...

Je zou eerder verwachten dat je moest gaan kakken :')

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 00:12

Haha ja idd :P Maar nee ik moet dr van plassen xD

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 00:14

Ohhh hilarisch dit :P

Mijn vriend gaat gewoon poepen als ik erbij ben. Hij vraagt dan zelfs nog netjes of ik misschien moet plassen, want het komende uur lukt het dan niet ivm de stank.. Hij is echt rot van binnen
Poepen doe ik ook gewoon hoor.. Beetje genant als je ineens een keiharde galmende scheet laat maarja, dan maar hopen dat niemand het gehoord heeft. :+ Ik ga me er echt niet voor lopen generen, ik ben altijd minder erg dan hij :P
Scheten laten.. tja.. kan erg grappig zijn :') hij vertelt nog altijd graag over de keer dat hij een hele treincoupé met één scheet leeg heeft gekregen :')
En nou ja, wat moet je er anders mee... Je kan het op gaan liggen houden, maar daar krijg je buikpijn van.
Oh mijn vriend en ik zijn trouwens (ruim) 2 jaar bij elkaar :)

beaniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 00:30

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 00:33

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 00:39

Qimm schreef:
scheten en poep is mysterieus? :')

het niet doen dus :Y)
sorry voor mijn ietwat onhandige formulering!

poepen ben ik overigens niet heel moeilijk in :)) als ik moet moet ik, zeker bij vriendinnen..

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 00:48

Wat moet dat moet. Als die het wilt zien dan mag dat hahahaha :') Iedereen poept.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 01:20

Nou ik soms een hele dag niet trouwens. :=
Valt me altijd op hoe iedereen altijd vaker moet poepen dan ik.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 06:07

Nemurin, dat herken ik. := Soms moet ik wel 5 keer op eén dag, en soms gewoon 5 dagen niet. Heerlijk dat opgeblazen gevoel. -O-

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 07:08

Hahaha weer een lachend begin van de ochtend _/-\o_

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 07:22

Als ik moet poepen ga ik zeker, waar jik ook ben, anders enorme krampen. Maar er moet niemand bij zijn, kom zeg. Ik wil t ook van niemand horen, zo goor.

Wat denken jullie van poepen op t werk? Collega van me vond dat not done.
Ik moet elke ochtend tweemaal, half uur na aankomst en om 11uur en ga dat echt niet inhouden. Die opluchting is heerlijk. Ik moet ook vaak direct na avondeten en als dat dat in een restaurant is baal ik maar ga wel.
Ga voor niemand met krampen lopen.
Als de wc echt vies is dan lukt inhouden wel.

sandra694

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 07:22

eridinges schreef:
in bed voor het slapen gaan.......

uhm schat....ik moet je nog 1 ding vertellen.......

pppffftttt welterusten :')

En dan even met de dekens wapperen natuurlijk :Y)[/quote]

Dit doe ik altijd.. echte liefde is ....hahah[/quote]

hahaha aardig herkenbaar,
mijn vriend doet precies hetzelfde :+

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 08:12

F_Orumster schreef:
Wat denken jullie van poepen op t werk? Collega van me vond dat not done.
Ik moet elke ochtend tweemaal, half uur na aankomst en om 11uur en ga dat echt niet inhouden. Die opluchting is heerlijk. Ik moet ook vaak direct na avondeten en als dat dat in een restaurant is baal ik maar ga wel.
Ga voor niemand met krampen lopen.
Als de wc echt vies is dan lukt inhouden wel.

Als je moet dan moet je, maar ik vind het wel goor als je de wc binnenloopt en de meur van een ander komt je tegemoet :r

Ik werkte vroeger bij een klein uitzendbureau, en toen zei mijn baas geregeld; Dames, het toilette zou ik het komende uur even NIET gebruiken. :r Dat zijn dingen die ik niet van mijn baas hoef te weten.
Ik zie hem in gedachten dan zitten kakken..

Viiiiieeees!!!

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 08:15

"Als je moet dan moet je, maar ik vind het wel goor als je de wc binnenloopt en de meur van een ander komt je tegemoet "

hihihi ja de eerste die naar roosjes ruikt moet nog geboren worden hoor :+

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 08:17

Dan waarschuwt iemand voor de geur het komende uur,is t nog niet goed,hahaha

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 08:34

sandra694

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 08:48

http://www.youtube.com/watch?v=iDeGAhiInXE

ik vond deze op you tube en vind hem erg toepasselijk hahaha...

wat vinden jullie ervan:P

ik lach me rot om dit topic :D

ach ja wat erin gaat moet er ook weer uit dus als je eten is verteerd ga ik het dus echt niet ophouden hoor :)

alleen bij 'vreemde' naar het toilet gaan voor een 'grote boodschap' heb ik wat meer moeite mee

maar ook vriendlief en ik laten scheten in elkaars bij zijn