kerst begint daar al begin nov en dan is het niet zo duur, laatste keer ben ik met 4 volwassenen geweest, 3 dagen met de bus en we waren 180 euro per persoon kwijt, dat vind ik best meevallen (was trouwens rond 20 nov dat we gingen)
Precies, het zal misschien nu 200 per persoon zijn, maar dan nog is dat niet duur voor een weekend, met hotel, busvervoer en entree voor 2 dagen. Ik ben toen met Peter langhout reizen geweest
DDDMakkink
Geplaatst: 12-10-11 15:35
oh dat valt me mee voor de Efteling is een stuk goedkoper dan disney al is disney natuurlijk niet te vergelijken met de Efteling (uhm nee anders om ) wij zijn eind augustus nog in de Efteling geweest volgend jaar gaan we zonder kinderen en samen met vrienden we wouden eerst een zaterdag tot midden nacht maar misschien gaan we wel een weekend ook leuk en dan heb je ook tijd zat
Ik ga deze winter niet op wintersport... maar het kriebelt toch... Nu lijkt het me leuk om een paar dagen naar Winterberg te gaan of... naar Stockholm! Ligt daar dan sneeuw eigenlijk? (ben afgelopen zomer in Zweden geweest, maar niet in Stockholm)
Agossie
Geplaatst: 12-10-11 23:31
Destino schreef:
Eurodisney met Kerst is zooooo gaaf Ben er 5 jaar geleden geweest, was echt geweldig Wel heeeeel koud trouwens
Hé, dit is het "ik heb weer zin in winter-topic"... er wordt hier niet gezeurd over dat het koud was!!!
NatassJa
Geplaatst: 12-10-11 23:40
Haha Agossie
DDDMakkink
Geplaatst: 13-10-11 09:38
Agossie is helder wij houden van kou want zonder kou geen sneeuw en wij willen sneeuw dacht zelf aan een dik pak van een cm of 60
marleen_usar
Geplaatst: 13-10-11 09:41
Bij Ikea hebben ze zulke schatiige spulletjes (kwijl kwijl).
Jitske
Geplaatst: 13-10-11 11:26
DDDMakkink schreef:
dacht zelf aan een dik pak van een cm of 60
Of een meter is ook goed hoor!
DDDMakkink
Geplaatst: 13-10-11 12:15
oh dacht begin voorzichtig jij gaat gelijk voor het echte werk
beste piet paulus de boskabouter,
na druk overleg hebben wij besloten dat we graag een pak sneeuw van 1 meter willen hebben en dan wel graag vanaf 1 november tot en met eind februari pas dan kunnen we spreken over een echte winter en graag een elfstedentocht voor de fanatiekelingen op de schaats
mvg, het bokt topic daar is ie weer! ik heb zin in kerst/winter-topic
Geweldig! Nu hopen dat de Kerstman in samerwerking met Piet Paulus de boskabouter gehoor geeft aan onze verzoeken!
Ik heb zin in de Kerst/winter!!!!!!!!
Kaitlyn
Geplaatst: 14-10-11 11:55
Een meter sneeuw vind ik stiekem toch wel wat teveel hoor. *denkt nu al aan de katten die alles binnenhuis gaan terroriseren omdat ze niet naar buiten kunnen*
Ik wel, maar met een meter sneeuw ga ik toch mooi niet werken hoor
DDDMakkink
Geplaatst: 14-10-11 12:06
iedereen genoeg proviant in huis kachel aan een stapel kerst films en genoeg warme choco en thee en gaan met die handel katten krijgen sneeuwpakjes aan en hup gaan hadden ze maar geen kat moeten worden een van mijn katten rolt zelfs in de sneeuw die vind het geweldig
Ik heb 2 jonkies van nu 5 maanden oud, die hebben nog nooit sneeuw gezien, hun mams volgens mij ook niet, die komt niet buiten
DDDMakkink
Geplaatst: 14-10-11 12:11
oh ja dan is dat even wennen mijn katten zijn juist zooooo lui als het koud is buiten dan liggen ze met zijn 5e op een kluitje te slapen bij de kachel dan moet je goed kijken welke poot van wie is en welke staart bij wie hoord
Toen die van mij hun eerste pak sneeuw zagen keken ze toch ook wel hun ogen uit. Even van op het balkon in dat witte pak zitten krijg je een koude kont! Ze waren zo weer binnen
Ben ook zo benieuwd hoe mijn hondje de sneeuw gaat vinden!!
DDDMakkink
Geplaatst: 14-10-11 12:27
mijn witte herder is niet meer te houden in de sneeuw hij dan alwel 8 jaar oud inmiddels maar gedraagd zich dan als pup van 6 maanden de mops had vorig jaar zijn eerste pak sneeuw en dat was hoger dan hij zelf de witte maakte mooie pootafdrukken en die kleine trok een heel spoor
NatassJa
Geplaatst: 14-10-11 13:06
Pfff ik had in Amerika een halve meter sneeuw, en kwam ik al bijna niet doorheen