Smerige dingen die je overkomen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 19:54

K_H schreef:
ooo en ik heb nog een leuke, ik had op stal in een ijskast steeds een grote fles ice tea green staan, vind ik superlekker ! nu was het erg warm, ik pak snel de fles en neem er een paar grote slokken uit, en voel plots iets in mijn mond wat lijkt op een kwal, maar had het te laat door en slikte het in. Ik keek naar de fles, die zat vol groene schimmeldraden die samen geklit waren tot kwalachtige blubbers :') BAH BAH BAH

hahah gadverdamme, heeeerlijk beschreven :')

ben blij dat ik geen ice tea lust.. aangezien die aardig wat keren voorbij is gekomen

BSSK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 20:05

nikkialex schreef:
perongeluk op de achterkant van een naaktslak gaan staan en dan explodeerd ze hoofd :+

Klinkt als een experiment :')

SarahSammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 20:05

Ik weet er nog 1;

Ik was klein en we gingen op vakantie in amerika. We hadden een huisje gehuurd en gingen dan overdag
naar allemaal parken enzo. Nouja, 's ochtends doet mn vader de schuifpui open, maar ons huisje lag bij een slootje.
Dus ja hoor, daar kwam de hele padden en salamander invasie.. uuuuhl! Al die beesten sprongen op me en op de bank enzo.
En 's avonds was er dus een pad ons huisje binnengekropen, en ja hoor, ook mijn slaapkamertje in..
Word ik wakker.. ja wie zit er gezellig naast mn hoofd; Meneer de pad, ik gillen, beest springt op me,
omdat het warm was lag ik op de lakens, dus dat beest op mn blote been.
Heb echt geen oog dichtgedaan en heb een trauma opgelopen haha!

Annika__

Re: Smerige dingen die je overkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 22:09

Oh geweldig om dit door te lezen! Ik begon vanmiddag tijdens een saaie les, ik lag helemaal dubbel, en de vriendin die naast me zat ook, die las vrolijk mee. _O-

Zelf zal ik ook nog een aanvulling plaatsen.
Ik was afgelopen zomer met mijn nichtje in haar tuin om kersen te plukken, die we ook gelijk opaten.
Na een kers of vijf smaakte er eentje wat minder lekker. Dus ik keek naar die kers, bleek daar een half(!) wormachtig insect in te zitten. :r Mijn nichtje heb ik nog nooit zo hard zien lachen, en ik lust geen kersen meer. :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 23:30

Helliepel schreef:
Je mag dit topic echt niet lezen als je net iets aan het eten bent :r :')

Ik wel. :D
Kan inmiddels echt alles bespreken tijdens het eten.

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 23:36

Nemurin schreef:
Helliepel schreef:
Je mag dit topic echt niet lezen als je net iets aan het eten bent :r :')

Ik wel. :D
Kan inmiddels echt alles bespreken tijdens het eten.

Ik dus ook, collega's waarderen dat niet altijd :D

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 23:49

Nee, familie hier ook niet. Moet echt heel hard nadenken voor ik iets ga vertellen!

Trennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 00:17

mellamoshan schreef:
haha wat een grappig topic dit!
een vriendin van me had een keer dat ze in haar schoen stapte en toen zat er een naaktslak in bij haar tenen. Naaktslak helemaal geplet aan haar sok _O-

In de tuin aan het barbecueen en het was al flink schemerig.
Al een paar glaasjes rose op, lekker ontspannen aan het kletsen met een vriend.
Ik pakte een stukje brood en haal dit door het bakje kruidenboter, terwijl ik door klets en niet kijk wat ik doe.

Ik stop het stukje brood in mn mond en voel een harde, gladde slimerige vorm in mn mond.
Ik weet nog dat ik een seconde dacht: wat apart???
Tot ik me realiseerde dat er iets niet goed was en het begon te tintelen.

Ik spuugde het uit: het bleek een naaktslak. :r
Het erge was dat het slijm van die slak niet van mn tong en binnenkant lippen af wilde, heel raar...
Ik heb het er met een droge handdoek echt af moeten vegen, zo hardnekkig was het....

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 00:42

De moeder van een vriendin van mij had ooit een krentebol gekocht.
Ze nam een paar happen en in eens had ze iets heel hards in der mond, ze pakt het uit der mond, bleek het een teennagel te zijn. en dan niet van je kleine teen, maar echt eentje van je grote teen.
Ik heb die nagel gezien, gadverredamme! Ik ben nu zooo voorzichtig met krentebollen.

Zelf heb ik een keertje gehad dat het kattenvlees over de datum was, ik trek dat blikje open en alles spuit over me heen. Zo wat stinkt dat, ik stond net op het punt om weg te gaan maar kon mooi douche, mn zus stond half over der nek te gaan door de geur.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 00:54

Misschien ligt het aan mij, maar ik vind de meeste verhalen nog niet eens zo smerig..
Ik kan zo 1,2,3 niks bedenken :n

BullyCotton

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 14:20

gatverdamme wat een vieze verhalen hahahahah

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 14:34

Was net een lekker koekje aan het eten toen ik dit topic weer bij las... Koekje maar even aan de kant gelegt :+

Kennis van me had laatst ook iets moois. Was bij mn bijrijdpaard en haar paard had koliek gehad en was nu flink aan de diarree. Maar de diarree was volgens haar al bijna weg. Stond ze de achter hoeven uit te krabben kon paardlief het niet meer houden... Hele hoop diarree in haar nek...

manou1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 14:47

Oke, ik kan mij vandaag hierbij aansluiten.

Ik heb net achter bij mijn werk een dood konijn opgeruimd .. die half opgevroten open lag .. ogen waren al weg ... en natuurlijk helemaal zeiknat geregend. Er kwam een zeer smakelijke lucht van af ....

Gelukkig ging ik net niet over mijn nek :|

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 14:49

Ugh, heb ik ook eens gehad...

Op de jeugdbeweging (was zo'n 12 jaar oud), stonden alle sofa's buiten wegens een feestje.

Er was er nog eentje over en ik ging heel serieus zitten, tot ik besefte dat het hele ding doorweekt was.
Blijkbaar had elke jongen aanwezig er op staan plassen :+

BSSK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 19:25

Wat zonde.. ik hoopte stiekem dat er nog heel wat verhalen waren bij gekomen :o.
Zelf intussen nog wat gespaard gebleven van vieze dingen :Y). Hopelijk blijft dat nog een tijdje zo... *D

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 19:27

Mowoah schreef:
In je hand overgeven? := Werd vorige week ineens zo ziek dat ik niet meer kon rennen, gatverdamme!

Mijn vriend liet een tijdje terug een snor staan, zo'n borsteltje werd het. Toen hij ook moest overgeven kwam hij terug van de wc en er hingen nog allemaal stukjes in zijn snor :')

Daarna moest hij hem afscheren van mij... :r

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 19:52

bromfiets schreef:
Mowoah schreef:
In je hand overgeven? := Werd vorige week ineens zo ziek dat ik niet meer kon rennen, gatverdamme!

Mijn vriend liet een tijdje terug een snor staan, zo'n borsteltje werd het. Toen hij ook moest overgeven kwam hij terug van de wc en er hingen nog allemaal stukjes in zijn snor :')

Daarna moest hij hem afscheren van mij... :r

GATSIE... ik zie het ook helemaal voor me.. viessss

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 21:18

Gatverdamme!

*kotsfobie*

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 22:22

Dit is echt geen topic voor mensen met een kotsfobie :')
Ik kan al ziek worden van de geluiden alleen al.
Als hond/poes dan ook gekotst heeft laat ik dat netjes liggen voor mama.
De hondenstronten ook, maar met stallen uitmesten heb ik dan geen probleem.

Ben 1 keer met m'n arm in de stront gevallen :')
En verder op concours/op de fiets al héél wat vliegjes gegeten.
En waarschijnlijk 's nachts al wat spinnen :P

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 22:26

Optiwolk: ook al kan ik hysterisch gaan gillen (in gedachten) bij het idee dat ik misschien ooit kinderen zou hebben die in mijn bijzijn gaan kotsen ofzo (ik hoef geen kinderen! :(), om een of andere reden valt het ietsje mee als een hond of kat dat doet.

Dan is het ineens zielig voor ze. Nog wel vies, maar niet een reden om in paniek het gebouw te verlaten. :') En dit heb ik ook echt getest toen ik een snuffelstage deed bij mijn DA, voor ik met de opleiding begon. Kat bij het nekvel omhoog houden omdat ie verdoofd was, maar niet op een lege maag. Dus als ie zou gaan liggen kotsen kon ie stikken.
En ik heb dat braaf gedaan, het enige waar ik over kon "zeuren" achteraf was de lamme arm. Was geen kleine kater. :')

En ik heb echt geen idee waarom dat verschil.
Ik dacht eerst dat het aan het kokhalzen lag. Dat vind ik ZO. SMERIG. Bij mensen dus.

Bij honden is het wel een beetje "Eeeeeuw daar gaat wat komen..." want die kunnen ook echt flink erop werken, maar toch geen gerochel. Bij een hond klinkt het als piepend gehijg zeg maar. Zou dat het verschil maken?

Nou ja beetje offtopic. :')

Overigens schijnt dat spinnen eten een mythe te zijn.

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 22:35

Ik rij veel rond op een longboard (long distance skateboard, makkelijk gezegd) met vrij grote wielen, en met behoorlijke snelheid soms. te snel om naaktslakken te ontwijken (splet, en dan opdrogen op je griptape zodat je het er van af moet krabben ewww!) maar ik heb een keer meegemaakt dat ik flink hard ging, over een mooie asfalt pad, wind mee en een paar blaadjes op de weg en er schiet iets omhoog door één van mijn voorwielen. Oh, een blaadje dacht ik, maar het viel voor mijn voorste voet op mijn plank. Was het een kikkertje dat al overleden was, maar nog niet zo lang geleden. Het was letterlijk doorklieft geraakt door mijn wiel, en de darmpjes lagen verspreid naast mijn voet op mijn plank. :') ik kon het niet aanzien, ben gestopt en heb het kikkertje weggeveegd :') bah!

janne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 22:43

ik werk in de zorg en heb wel wat smerige dingen di me daar overkomen zijn.

-een bewoner die ik aan het helpen met eten ben niest en niest recht in me gezicht (ik heb 5 min onder de kraan gehangen om me gezicht schoon te spoelen.
-ik heb een bewoner in de tillift hangen en wil haar luier omdoen sta achter haar en ze kakt zo van dr af op mijn voet had slippers aan (wederom weer 5 min onder de douche met me voet met een halve fles douchegel)
-ik help iemand met uitkleden en voel iets plakkerigs aan me hand was het zon smerige groene roggel (begint spontaan weer te kokhalzen wat was dat goor )
-iemand die over me arm kotst(ben naar huis gegaan om te douchen)
-in me gezicht gespuugd worden door een boze bewoner (jakkks)

wat een smerig beroep heb ik eigenlijk

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 22:45

Ben toen ik 9 was een keer in mijn gezicht gespuugd, door een meisje dat destijds in groep 8 zat. Kreng kon het niet hebben dat ik als groep 5 kindje in haar gezicht zei dat ze niet zo'n terrorist moest zijn tegen ons kleinere kindjes.
Gatverdamme. :') Gelukkig was het in de kleedkamers bij gym dus kon ik het meteen afspoelen.

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 10:53

@ nemurin : ik heb ook emetofobie en met dierenkots heb ik totaal geen problemen...kan ik rustig op staan kijken en het opruimen :j ik dacht eerst ook dat het aan het kokhals geluid lag, maar mijn hond kokhalst ook echt en daar kan ik dus wel tegen...een groot verschil voor mij : bij honden of katten hoor je het niet op de grond/in de wc/ in een emmer kletteren (mijn vriend barstte in lachen uit toen ik vertelde dat ik daarvan in paniek raak, dat kletteren :+ ik heb al een bedacht dat ik gewoon een handdoek voor m'n neus leg als ik ooit moet overgeven, dat vind ik dus al gelijk veel minder eng ) en het stinkt niet...Als een mens overgeeft ruik je het door de hele kamer of verder...erover praten kan ik ook zonder problemen trouwens

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 10:56

Ik heb nog een leuke : vorige week op familieweekend geweest, had mijn nichtje van 6 nogal een snotneus. Zit ze op een gegeven moment met een giga snot in haar neus die je zo kon zien zitten, zeg ik : 'neem maar ff een zakdoek, ik zie het van hier in je neus zitten, het valt erbijna uit' Nee hoor, mevrouw peutert het er wel ff uit :+ en wilt dus een giga neuskeutel weggooien, er stonden allemaal spullen van ons rond, dus ik zeg : 'niet op een rugzak ofzo gooien hé, op de grond!' wat vin dik een paar uur later...juist een giganeuskeutel die op MIJN rugzak plakt...