Zal morgen de foto's effe plaatsen (beetje bijwerken :lol: )
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BrankaZ schreef:Geheel offtopic, maar ik heb vanavond ook met verbazing naar Extreme couponning zitten kijken.
Kwam voor Say yes to the dress. Die vrouw kreeg het voor elkaar om een voorraad in te slaan met zoveel korting dat ze maar 10% van de werkelijke kosten hoefde te betalen.
Marley schreef:BrankaZ schreef:Geheel offtopic, maar ik heb vanavond ook met verbazing naar Extreme couponning zitten kijken.
Kwam voor Say yes to the dress. Die vrouw kreeg het voor elkaar om een voorraad in te slaan met zoveel korting dat ze maar 10% van de werkelijke kosten hoefde te betalen.
ook offtopic hihi maar inderdaad bij extreme couponning soms ook mensen die voor ruim 800dollar boodschappen doen en niets hoeven betalen (soms 1 cent, of ze zouden geld terug moeten krijgen maar dat doen ze niet....) ideaal toch! zou ik ook wel wat tijd voor vrij maken hoor met die bonnen hahahaha
sommigen hebben thuis een voorraad kast waar de gemiddelde winkel nog wat van kan leren
het zou mij dan voornamelijk om wasmiddel/vaatwasmiddel enzo gaan
de rest heeft een houdbaarheidsdatum en is dus lastig.....
Marley schreef:Zo stom, nu een bruidje die een budget van 4000 dollar heeft maar perse een te dure jurk toch wilde passen (verkoopster heeft wel 100x gewaarschuwd dat ze niets anders heeft wat in de buurt van de jurk komt mocht het DE jurk zijn)..... en ja hoor..... ze wil perse de jurk.... maar 9200 dollar....
dat wordt brood met pindakaas eten(of mams ofzo moet helpen, dat zien we zo hihi)