wat super jammer zeg maar jij komt vast wel ver nu ...
Wishper
Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-11 16:05
Hey dames ! Zoals jullie al hebben gelezen heb ik helaas niet gewonnen ! Heb wel een super leuke dag gehad, en natuurlijk een show gelopen voor mart Visser Ik heb een heel leuk jurkje aangehad met een grote witte hoed !
De locatie was super mooi.. al viel de opkomst me een beetje tegen, ik had meer publiek verwacht. Heb het heel leuk gehad en ben benaderd door een modellenbureau dus dat is mooi !
Ik in Mart Visser op de catwalk
Backstage vóór de show (meisje in het roze achter me heeft gewonnen)
Hier werd mijn haar gedaan
Ik weet niet of jullie het nog weten, maar 5 jaar geleden heb ik hier geplaatst dat ik in het ziekenhuis lag en met spoed een hersenoperatie moest ondergaan omdat ik een grote hersentumor had.Ik ben jaren lang ziek geweest en heb moeten revalideren(heel veel klachten)na de operatie.Lopen ging niet meer goed want ik heb een evenwichtstoornis.. Maar ik ben nu dus zo ver opgeknapt dat ik dit toch wel mooi heb kunnen doen ! Sinds een jaartje kan ik weer wat dingen oppakken.Al ben ik nog wel ziek en nog lang niet de oude. Niemand wist hier van mijn ziek zijn, heb het bewust niet verteld omdat ik niet wilde dat dat mee zou tellen in de beslissing.. Ze hebben wel een keer opgemerkt dat ik moeite had met mijn evenwicht, en kreeg de tip om mijn buikspieren meer aan te spannen.. maar daar ligt het natuurlijk helemaal niet aan haha
Ik heb dus met mijn evenwichtsstoornis (en terwijl mij 5 jaar geleden werd verteld dat ik dood zou gaan) een show gelopen voor Mart Visser haha, op hakken van zo'n 12 cm Ben zo trots op mezelf !!
Laatst bijgewerkt door Wishper op 02-09-11 16:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Zo! Je mag zeker trots zijn op jezelf! Je hebt het super goed gedaan.
joyce2
Geplaatst: 02-09-11 16:11
Wauw, super zeg!! En wat zag je er mooi uit! Gefeli ook met de benadering door het modellenbureau. Welk bureau is het, als ik zo nieuwsgierig mag zijn?
Enne, heb je ze uiteindelijk verteld wat je voorgeschiedenis is? Voor jezelf is dit natuurlijk echt een hele overwinning en top prestatie!
Ik vind het echt ontzettend knap van je!! Je hebt het echt geweldig goed gedaan, vooral met jouw geschiedenis! Petje af, meid! Je bent een echte doorzetter
Debbie
Geplaatst: 02-09-11 16:44
Wauw jij hebt een paar hele gave dagen gehad zeg
Dapper van je om je hele geschiedenis stil te houden. Vooral op zo'n moment dat je even je evenwicht verliest lijkt me het lastig om dat voor me te houden. Maar je hebt het geweldig gedaan en ik weet zeker dat je hier verder in kunt komen!
Zoals hier al eerder is opgemerkt en wat ook blijkt uit het feit dat je bent benaderd: jij komt er wel Wat ontzettend goed van je dat je dit hebt kunnen doen gezien je evenwichtstoornis!
Je zag er geweldig uit!
marleen_88
Geplaatst: 02-09-11 17:00
Het ziet er super gaaf uit, zo te lezen is het al een hele overwinning voor je geweest! Het is jammer dat je niet hebt gewonnen, maar een hele ervaring rijker is ook hele overwinning!
Wat een overwinning zeg! En wat goed dat je benaderd bent door een modellen bureau! Hou je ons op bokt wel op de hoogte van de carriere die je te wachten staat ?
IKbenEllen
Geplaatst: 02-09-11 18:01
Ik wist inderdaad niets van je verhaal over je ziekte, maar in het krantenbericht wat Slimmerik van de week plaatste stond er ook al iets over. Super respect voor je dat je daar op die palen rond bent gaan lopen met je evenwichtsstoornis Jammer dat je niet gewonnen hebt, maar wie weet wat er nog voortkomt uit de contacten die je nu gelegd hebt. Doorgaan hoor, je bent prachtig!
kjoetie
Geplaatst: 02-09-11 18:02
Wij vinden jou toch de allermooiste hoor! hou ons op de hoogte van je modellenavonturen he