Wat vind jij een mooie bruidsjurk?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 13:17

Wauw er komen echt mooie jurken voorbij !! Ik wil ook zoooo graag trouwen.
Ik hou niet van heel veel tierelantijnen aan een jurk, wel een beetje strak bovenlijf :j

Alleen is bf fel tegen trouwen.. ;(

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 13:17

Hyperion: trouwen is zo iets persoonlijks, dat moet je doen op de manier die bij jou past en waar jij je goed bij voelt. De één wil op Hawaii in een rieten rokje trouwen, de ander in een prinsessenjurk met koetsje en alles erop en eraan. Allemaal prima toch?

Ik denk dat heel veel mensen toch wel hangen aan de traditie van mooie witte jurk, je een dagje een prinses voelen en je bijzonder te kleden voor een bijzonder moment in je leven. Dat zijn tenminste wel overwegingen van mezelf uit. :)

zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 13:23

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 13:23

@Hyperion; dat paste bij jou en dat is prima toch? :j
Voor mij lag dat inderdaad anders, ik vind het heerlijk om allemaal mensen om me heen te hebben van wie ik houd, en ik wilde wel heel mijn leven al een keer die ene dag als een prinses zijn met mijn prins (we hadden alleen een koets met bruine paarden, geen witte ;)).
Wij hebben dus ook echt zo'n dag gehad waarop hubbie en ik in het middelpunt van de belangstelling stonden, waarop iedereen zich mooi had gemaakt voor ons feestje, etc. Zeker van mijn hubbie moet je weten dat hij normaal gesproken heel bescheiden is en niemand tot last wil zijn, en wat heeft hij gestraald die ene dag dat alles voor hem gedaan en geregeld werd en we allebei helemaal in het zonnetje werden gezet.
Alles klopte verder ook. De jurk, de koets, de locaties... Zelfs het weer was prachtig, en dat in november :D

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 13:25

Wat een heerlijk topic :+:

Ik weet niet of ik ooit trouw, maar bij al die mooie jurken (en taarten :9) kan ik helemaal weg dromen

Zelf hou ik van vrij eenvoudig denk ik, met een mooie hals of lage rug :)
Afbeelding
Voorkant ben ik niet helemaal weg van, maar de achterkant is loveable <3

Heb zelf een keer een modeshow gelopen en mocht toen een rode bruidsjurk showen, was ook een mooi ding (al wil ik in het wit trouwen, vind een gekleurde jurk niet mooi persoonlijk)
Afbeelding

xxOrlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 13:25

ChefsSpecial

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 13:26

doerakje schreef:
als ik later groot ben trouw ik in een oscar de la renta, en met een miljonair omdat ik anders de jurk niet kan betalen :')

Ik ben al miljonair met mijn man uit duizenden... Ik ben de koning(in) te rijk!!!

Corelli, die is ook prachtig! Ziet er ook uit alsof hij heerlijk zit :D

Corelli

Re: Wat vind jij een mooie bruidsjurk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 13:28

Nou, hij was iets aan de ruime kant in de cup en iets te lang, maar ik voelde me echt een prinsesje :+:

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 13:28

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 13:29

Wanneer een strapless jurk goed is aangemeten gaapt hij nergens of zit hij nergens te strak
Vorige maand is een vriendinnetje van me getrouwd en die is wat grover. Had een schitterende strapless jurk en die zat als gegoten.

Maar wanneer je perse in een maatje kleiner wil dan wat eigenlijk past, of wat gewoon te strak zit. Dat ziet er idd niet uit.

Wbt ten huwelijk vragen. Dat zal vriendlief hier ook moeten doen. Ik doe het niet en dat weet ie (wil ie ook niet overigens)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 13:29

Ik vind veel van wat ik hier zie persoonlijk veel te pompeus :o

Vonneke: klopt, maar dit was voor een modeshow en dan is hij natuurlijk niet op maakt gemaakt :) Of was het geen reactie op mij? :o?
Laatst bijgewerkt door Corelli op 28-07-11 13:30, in het totaal 1 keer bewerkt

ChefsSpecial

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 13:30

Corelli schreef:
Nou, hij was iets aan de ruime kant in de cup en iets te lang, maar ik voelde me echt een prinsesje :+:

Ik bedoelde eigenlijk de bovenste :+ zag alleen die in mijn quote :')

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 13:31

denise04 schreef:
Corelli schreef:

Ik bedoelde eigenlijk de bovenste :+ zag alleen die in mijn quote :')

O! haha, foutje ;)

Zoefff

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 13:31

Hyperion: zo'n dag is toch super?!

Ik vind dat iedereen het op zijn manier moet doen, en ik zou ook niet willen dat het voelt als moeten. Maar sommige dingen droom ik gewoon van. Een taart dan weer niet en een super mooie locatie ook niet. Gewoon een mooie jurk wij tweetjes en daarna een top feest met goede band in de tuin. Geen driegangen diner, geen receptie.
Maar andere worden daar juist gelukkig van.

Oke ik ben in love (denk ik)
http://www.sonja.nl/images/collectie/groot/8501.jpg
Afbeelding

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 13:32

Heel mooi Zoeff, daar hou ik ook van :j

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 13:34

Ik wil altijd gewoon na de bruiloft iets van een leuk strandfeestje ofzo. Wil ook het liefst op het strand met mijn paardje erbij trouwen en dan denk ik dat ik voor het feest 's avonds ook gewoon iets anders aan zou willen, na zo'n dag in die jurk lijkt het me heerlijk om dan voor het feest lekker iets wat losser is en lekker wat korter.

ChefsSpecial

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 13:36

Dat heb ik met mijn schoenen... Maar goed, neem gewoon lekker m'n westernlaarzen mee :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 13:38

Corelli schreef:
Ik vind veel van wat ik hier zie persoonlijk veel te pompeus :o

[naam]: klopt, maar dit was voor een modeshow en dan is hij natuurlijk niet op maakt gemaakt :) Of was het geen reactie op mij? :o?

Nee hihi was niet op jou. Op de vorige pagina werd gezegd dat strapless eigenlijk nooit mooi zat.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 13:42

Ik ben niet van plan om te trouwen, voor mij heeft het geen toegevoegde waarde en zoals ik het wil kost het dan weer veel te veel geld. Ik denk gewoon dat ik die disney inspired jurk ga kopen en gewoon heel de dag aan ga doen :') voor mezelf.

Maar wat een mooie jurken komen hier voorbij!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 13:49

Ik wil graag met mijn eigen tweespan aankomen op de trouwlocatie :) een tweespan bruine shetters :D
Zelf sturen uiteraard.
Zorg wel dat er iemand aanwezig is die het inspannen e.d. allemaal opzich neemt en bij het aankomen op de locatie ook de zorg weer overneemt en de ponys thuis brengt e.d.

_Hyperion_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 14:00

Het is inderdaad iets heel persoonlijks...hoe je trouwt.
En allemaal prima. Het was ook zeker niet bedoeld om een oordeel o.i.d. uit te spreken... sorry als dat zo is overgekomen.

Ik vind het alleen zo bijzonder om te zien dat er zoveel meisjes/vrouwen helemaal wegzwijmelen bij jurken en taarten...terwijl dat zo ver van mijn eigen belevingswereld af ligt. En de dingen die allemaal aangedragen worden, de foto's en zo...ik vind dat zo leuk om te zien. Maar ook zo ongrijpbaar voor mij...
Zo bedoel ik het meer...

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 14:01

Zoefff

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 14:13

_Hyperion_ schreef:
Het is inderdaad iets heel persoonlijks...hoe je trouwt.
En allemaal prima. Het was ook zeker niet bedoeld om een oordeel o.i.d. uit te spreken... sorry als dat zo is overgekomen.

Ik vind het alleen zo bijzonder om te zien dat er zoveel meisjes/vrouwen helemaal wegzwijmelen bij jurken en taarten...terwijl dat zo ver van mijn eigen belevingswereld af ligt. En de dingen die allemaal aangedragen worden, de foto's en zo...ik vind dat zo leuk om te zien. Maar ook zo ongrijpbaar voor mij...
Zo bedoel ik het meer...

Kan me voorstellen. Zo moet het voor mijn vriend ook voelen.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 14:18

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 14:22

Wat ik me trouwens nog herinner van het passen is dat je van alles van te voren in je hoofd kan hebben maar dat veel uiteindelijk helemaal niet staat hahaha

Ik heb veel jurken gepast bij 2 zaken en bij mij stond alleen spierwit.
Champagne, room of dat rozige was allemaal oerlelijk.