Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

De volgende ochtend hadden we alledrie overal pijn!
Optiwolk schreef:Of dronken "keivolwassen" gesprekken voeren
En dan de filosofische resultaten neerkrabbelen
Volgende ochtend lees je iets als "aaahblublublub"
Myrthe92 schreef:Wat een briljant topic, lach me kapot om sommige acties!
Doe zelf ook echt de stomste dingen als ik dronken ben, een kleine greep uit een ontelbaar aantal blunders:
Ik was met vrienden een avond wezen stappen hier in de stad, en moest na een iets teveel aantal alcoholische drankjes toch wel erg nodig naar de wc. Toen ik zag hoelang de rij was besloot ik wel naar buiten te gaan er daar ergens te gaan plassen. Dus ik naar buiten, opzoek naar een rustig steegje of iets waar ik ongestoord kon plassen. Uiteindelijk ergens een grote auto gevonden die aan de stoep geparkeerd stond, top! Dus ik ga vrolijk zitten met m'n broek op m'n enkels.. kijk ik op.. sta ik dus oog in oog met een stuk of 20 mannelijke studenten. Bleek dat ik pal voor het raam van een andere kroeg was gaan zitten! Oiii...
Of een keer, ik was twee weken alleen thuis geweest in de zomer omdat m'n ouders op vakantie waren, en aangezien het in mijn eigen kamer te warm was (zolderkamer) had ik al twee weken in het bed van mn ouders geslapen. Na een avondje stappen kwam ik wankelend thuis en wilde ik zo snel mogelijk naar bed toe. Ik was zo euforisch toen ik m'n bed zag dat ik er met een grote aanloop, wijdbeens(/en arms) op sprong! Ik was alleen even vergeten dat m'n ouders die avond thuis waren gekomen. Bleek ik boven op m'n ouders gesprongen te zijn, hahahaha! Warm welkomDe volgende ochtend hadden we alledrie overal pijn!
Oja, en afgelopen week in Bulgarije ben ik na het uitgaan met één schoen teruggekeerd naar huis, waar de ander is gebleven... nobody knows!
dus baf daar lag hij languit op de grond
bleef nog even liggen ook daarna

. En ik en de andere vriendin blijven staan en lachen haar uit, iedereen keek. Zij wou dan nooit meer naar daar (uit schaamte) en wij bleven haar toch heel de tijd meetrekken
. DAAROM doe ik dus geen hakken aan met het uitgaan haha

zo zijn er nog wel meer dingen haha als ik weer wat weet zal ik het erbij zetten xd 
Britt_Sisi schreef:haha
Op mijn gala 2 jaar geleden moest je muntjes kopen voor drinken, We hadden al best wat op maar nog een lading muntjes gekocht, gingen we even naar de wc vielen al onze muntjes, dus wij doken erboven op! liggen wij languit in de wc te roepen HELLEEPP HEEELP HEEEEELP haha met onze mooie galajurken aan! al die leraren kwamen kijken wat er aan de hand was..
Gala begon om 9 uur, en om half 10 gingen er al mensen kotsend naar huis! heb me goed vermaakt en het jaar erna mochten ze geen alcohol meer op het eindgala!
terug uit lloret!
Nrkee schreef:daar ben ik weerrrterug uit lloret!
errug leuke bloopers zijn dr weer bijgekomen hahaha
Ik ga nu eerst ff bijslapen en dan zal ik morgen mijn gigantische falende lijst met bloopers uit Lloret hier wel eens neerplanten.. Over sommigen ga ik eerst nog ff goed nadenken of ik ze wel ga plaatsen hahaha
!
Farolover schreef:Vorig weekend nog. We waren opstap in een leuke discotheek, ik moest naar de wc, dus een vriendin van mij liep mee. Toen ik op de wc zat begon ze een lied mee te zingen (Teminste, ik dacht dat zei dat was) ik zong het lied dood leuk mee uit volle borst, ik stapte weer uit het wc ''hokje'' en daar stond ze te lachen met nog een paar onbekende dames .... het was niet m''n vriendin die zong