Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lelijke_heks

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:04

wij hebben drie dagen tentfeest... en maandag kienen (lees: vat leeg maken) dus wie weet heb ik na dit weekeinde nog een aantal leuke verhalen ;)

Myrthe92

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:09

Wat een briljant topic, lach me kapot om sommige acties!

Doe zelf ook echt de stomste dingen als ik dronken ben, een kleine greep uit een ontelbaar aantal blunders:

Ik was met vrienden een avond wezen stappen hier in de stad, en moest na een iets teveel aantal alcoholische drankjes toch wel erg nodig naar de wc. Toen ik zag hoelang de rij was besloot ik wel naar buiten te gaan er daar ergens te gaan plassen. Dus ik naar buiten, opzoek naar een rustig steegje of iets waar ik ongestoord kon plassen. Uiteindelijk ergens een grote auto gevonden die aan de stoep geparkeerd stond, top! Dus ik ga vrolijk zitten met m'n broek op m'n enkels.. kijk ik op.. sta ik dus oog in oog met een stuk of 20 mannelijke studenten. Bleek dat ik pal voor het raam van een andere kroeg was gaan zitten! Oiii... :')

Of een keer, ik was twee weken alleen thuis geweest in de zomer omdat m'n ouders op vakantie waren, en aangezien het in mijn eigen kamer te warm was (zolderkamer) had ik al twee weken in het bed van mn ouders geslapen. Na een avondje stappen kwam ik wankelend thuis en wilde ik zo snel mogelijk naar bed toe. Ik was zo euforisch toen ik m'n bed zag dat ik er met een grote aanloop, wijdbeens(/en arms) op sprong! Ik was alleen even vergeten dat m'n ouders die avond thuis waren gekomen. Bleek ik boven op m'n ouders gesprongen te zijn, hahahaha! Warm welkom :') De volgende ochtend hadden we alledrie overal pijn!

Oja, en afgelopen week in Bulgarije ben ik na het uitgaan met één schoen teruggekeerd naar huis, waar de ander is gebleven... nobody knows! -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 00:23

Optiwolk schreef:
Of dronken "keivolwassen" gesprekken voeren
En dan de filosofische resultaten neerkrabbelen :j

Volgende ochtend lees je iets als "aaahblublublub"

Hahahahah heeeel herkenbaar!! Ik vind dat ik altijd van die geweldige gesprekken heb als ik gedronken heb maar het gaat dan ook gewoon echt nergens over _O-

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 15:14

Niet echt bloopers maar het is maar weer bewezen dat ik om alles moet lachen als ik een beetje op heb waardoor je als zat wordt aangenomen.

Verder dansen met het lief van je vriendin terwijl zij nepboos staat toe te kijken ;)
Maar niet echt bloopers

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 15:20

Myrthe92 schreef:
Wat een briljant topic, lach me kapot om sommige acties!

Doe zelf ook echt de stomste dingen als ik dronken ben, een kleine greep uit een ontelbaar aantal blunders:

Ik was met vrienden een avond wezen stappen hier in de stad, en moest na een iets teveel aantal alcoholische drankjes toch wel erg nodig naar de wc. Toen ik zag hoelang de rij was besloot ik wel naar buiten te gaan er daar ergens te gaan plassen. Dus ik naar buiten, opzoek naar een rustig steegje of iets waar ik ongestoord kon plassen. Uiteindelijk ergens een grote auto gevonden die aan de stoep geparkeerd stond, top! Dus ik ga vrolijk zitten met m'n broek op m'n enkels.. kijk ik op.. sta ik dus oog in oog met een stuk of 20 mannelijke studenten. Bleek dat ik pal voor het raam van een andere kroeg was gaan zitten! Oiii... :')
Of een keer, ik was twee weken alleen thuis geweest in de zomer omdat m'n ouders op vakantie waren, en aangezien het in mijn eigen kamer te warm was (zolderkamer) had ik al twee weken in het bed van mn ouders geslapen. Na een avondje stappen kwam ik wankelend thuis en wilde ik zo snel mogelijk naar bed toe. Ik was zo euforisch toen ik m'n bed zag dat ik er met een grote aanloop, wijdbeens(/en arms) op sprong! Ik was alleen even vergeten dat m'n ouders die avond thuis waren gekomen. Bleek ik boven op m'n ouders gesprongen te zijn, hahahaha! Warm welkom :') De volgende ochtend hadden we alledrie overal pijn!

Oja, en afgelopen week in Bulgarije ben ik na het uitgaan met één schoen teruggekeerd naar huis, waar de ander is gebleven... nobody knows! -O-

_O-

sandra1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 15:30

een aantal jaren geleden was het kermis in het dorp.
in de tent. was best dronken
afgelopen, en netjes naar huis gewaggeld.
toen ik thuis nog even op de stoel wilde gaan zitten, ben ik er denk ik naast gaan zitten, zo de glazen vitrinekast in gerold...

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 15:32

hahahaha die hierboven :')

ik had donderdag wat.. ik was niet dronken ofzo, maar wel een giga blunder :+

ik liep met een dienblad met allemaal drankjes de trap op ( op zo'n veerboot)
laatste trede, ga ik niet keihard onderuit.. ik onder de bier en cola, glas lag overal.. en iedereen maar lachen.. :+

sandra1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 15:37

ik raak altijd helemaal onder de blauwe plekken, als ik te veel heb gedronken.

al maakt mijn vriend het nog veel bonter
met oud en nieuw nog door de voordeur gevallen...
ik ging iets eerder naar huis van het feestje van de buren.
maar was in slaap gevallen,
meneer had geen sleutels bij.

hij heeft aangebeld op de ramen geklopt en me gebelt.
maar nee ik ontwaakte niet...
toen is hij op de kliko gaan staan om op het erkertje te klimmen,
om op het slaapkamerraam te kloppen..
alleen lag ik in coma op de bank beneden...

hij wilde weer naar beneden klimmen maar zakte door de kliko heen, (het vroor)
en viel door het raam van de voordeur heen, hij was wel binnen maar moest eerst langs het ziekenhuis voor een paar hechtingen..

en ik??? ik sliep gewoon door, schijn zoon 20 minuten na het voorval naar bed te zijn gelopen, knarsend door het glas.
schoenen uit gegooid en in bed gaan liggen... vriend en buurman nog geroepen, maar nee al slaapwandelend...
dat kan ik me enkel niet herineren. (nee we waren niet bezopen hoor)

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 15:43

Ik weet er nog wel een van iemand anders.
We waren in de 4e klas op werkweek, en het was op een boot dus alle deuropeningen hadden van die hoge drempels. Nou, iemand besloot een stoel van binnen te halen, maar meneer was de drempel even vergeten volgens mij :+ dus baf daar lag hij languit op de grond := bleef nog even liggen ook daarna :')

Valentinow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 11:39

Hahaha de blooper van gisteren, natuurlijk niet zo grappig als je het niet gezien hebt :P

Een vriendin die de trap afwilt maar valt, een trede of 6 op haar kont := . En ik en de andere vriendin blijven staan en lachen haar uit, iedereen keek. Zij wou dan nooit meer naar daar (uit schaamte) en wij bleven haar toch heel de tijd meetrekken := . DAAROM doe ik dus geen hakken aan met het uitgaan haha

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 12:48

Ik heb gister mijn pols gebroken! Een dronken jongen wou mij op z'n nek nemen en laat me daarbij vallen! M'n slechste blooper ooit! Wat doet dat pijn zeg!

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 12:49

Pascal schreef:
Ik heb gister mijn pols gebroken! Een dronken jongen wou mij op z'n nek nemen en laat me daarbij vallen! M'n slechste blooper ooit! Wat doet dat pijn zeg!

Autsj..! :(:)

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 12:57

Pascal schreef:

auw :oo :(:)

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 13:14

Ai dat is geen leuke blooper :(:)

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 13:42

haha ik ben dit hele topic aan het doorlezen geweldig!
ga zo weer verder!

ik heb wel eens gehad, we waren met een paar meiden op texel, en we waren uit geweest, het was 5 uur ofzo, en we waren bijna bij de tent eerst even langs de wc, kregen 2 meiden heel erg ruzie (die hadden niet veel gedronken dus niet daardoor maar om heleboel redenen) ik en 2 vriendinnen daar in de duinen op de grond liggen, allemaal op elkaar wachten tot ze klaar waren.. maar het was zon avond dat je zon lichtgevend bandje kreeg van single bezet one night stand enzo, en een vriendin van mij de heletijd schreeuwen KIJK NIET NAAR ME LAMPJE, en wij natuurlijk expres naar haar lampje kijken
toen waren we het zat, en ik zo zullen we gaan? en iemand anders nee is banketstaaf, ondertussen met zijn 3e weg kruipend richting de tent hahaha, heb er zo om moeten lachen de dag erna!

en snachts die vriendin nog, BRITT, DIE MEEUWEN PAKKEN ME TENEN HELPPP hahaha

ik heb ook een avond gehad dat ik terror jaap was en door mijn eigen (denkbeeldige) kots ging rollen op straat..

En toen ik net 16 was hadden we heel veel gezopen ik en een vriendin hadden samen wat gedeeld, en iemand anders had een hele fles leeg gedronken in der eentje, ze zei ja ik kan er heeeel goed tegen!
Naja wij bij die discotheek helemaal lacherig zegt dat meisje inneens ik ben niet zo lekker maar zewou niet even naar de wc, later inneens wel. begint ze te kotsen naast de bar, ivoor de wc , in de wc enzovoort haha! kwam er zon bewaker 'heb jij overgegeven?' jaa maar het gaat wel weer zei ze, haha en toen werden we eruit gezet _O-

eenmaal buiten ging ze weer verder kotsen maar als iemand kotst word ik ook misselijk dus wij zijn weg gelopen (haha ja we waren ook dronken...) die vriendin moest plassen en ik was iemand aan het bellen, komt ze inneens naar me toe rennen BRITT WOUTE WOUTEEE
haha zat ze dus tegen een boom (eerst wist ze niet hoe, moest k nog voordoen ook) kwam er een politie langs en die zei, dat mag hier niet he!

_O- zo zijn er nog wel meer dingen haha als ik weer wat weet zal ik het erbij zetten xd

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 13:45

ik ben hartstikke nuchter, dit topic door aan het lezen en ondertussen al aan het koken zodat ik vanavond alleen maar hoef op te warmen

vergeet ik het water bij de aardappelen in de pan te doen..... en alles zwart nu

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 13:57

haha _O-

Op mijn gala 2 jaar geleden moest je muntjes kopen voor drinken, We hadden al best wat op maar nog een lading muntjes gekocht, gingen we even naar de wc vielen al onze muntjes, dus wij doken erboven op! liggen wij languit in de wc te roepen HELLEEPP HEEELP HEEEEELP haha met onze mooie galajurken aan! al die leraren kwamen kijken wat er aan de hand was..

Gala begon om 9 uur, en om half 10 gingen er al mensen kotsend naar huis! heb me goed vermaakt en het jaar erna mochten ze geen alcohol meer op het eindgala!

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 14:49

Britt_Sisi schreef:
haha _O-

Op mijn gala 2 jaar geleden moest je muntjes kopen voor drinken, We hadden al best wat op maar nog een lading muntjes gekocht, gingen we even naar de wc vielen al onze muntjes, dus wij doken erboven op! liggen wij languit in de wc te roepen HELLEEPP HEEELP HEEEEELP haha met onze mooie galajurken aan! al die leraren kwamen kijken wat er aan de hand was..

Gala begon om 9 uur, en om half 10 gingen er al mensen kotsend naar huis! heb me goed vermaakt en het jaar erna mochten ze geen alcohol meer op het eindgala!

Hahaha _O-

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-11 18:36

daar ben ik weerrr }> terug uit lloret!
errug leuke bloopers zijn dr weer bijgekomen hahaha :')
Ik ga nu eerst ff bijslapen en dan zal ik morgen mijn gigantische falende lijst met bloopers uit Lloret hier wel eens neerplanten.. Over sommigen ga ik eerst nog ff goed nadenken of ik ze wel ga plaatsen hahaha :')

meeikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 18:39

Nrkee schreef:
daar ben ik weerrr }> terug uit lloret!
errug leuke bloopers zijn dr weer bijgekomen hahaha :')
Ik ga nu eerst ff bijslapen en dan zal ik morgen mijn gigantische falende lijst met bloopers uit Lloret hier wel eens neerplanten.. Over sommigen ga ik eerst nog ff goed nadenken of ik ze wel ga plaatsen hahaha :')

oeeh ik heb er nu al zin in :')!

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 19:29

Ik gisteren met mijn aangeschoten kop drinken halen. Sla ik zo flats een mixdrankje van de jongen naast mij omver :+ Ik heb hem wat muntjes in de hand gedrukt en ben weggegaan, hij vond het niet zo leuk :') . Later sprak ik hem & toen bleek dat hij het niet boos bedoelde.

Farolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 19:41

Vorig weekend nog. We waren opstap in een leuke discotheek, ik moest naar de wc, dus een vriendin van mij liep mee. Toen ik op de wc zat begon ze een lied mee te zingen (Teminste, ik dacht dat zei dat was) ik zong het lied dood leuk mee uit volle borst, ik stapte weer uit het wc ''hokje'' en daar stond ze te lachen met nog een paar onbekende dames .... het was niet m''n vriendin die zong :+

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 20:27

Ik heb niet echt hele erge bloopers zoals perron 9 3/4 oprennen zoals ik hier las. (': Maar ik ben heel goed in stomme dingen meemaken.
Ik had ooit met mijn stom dronken kop met iemand lopen zoenen, toen wilde ik van hem afkomen door te zeggen dat ik een vriendje had. En meneer bleef maar kleven, dus heb ik een hele scene geschopt, zo erg dat er mensen kwamen vragen of hij me iets had aangedaan. :o

En na een schoolgala wilden we nog even een café in, maar een vriendin van me en ik waren al best wel heen. Ik liep die avond op 10 cm hakken, en die vriendin op balerina's, dus we zouden wel even ruilen van schoenen, ergens in een passage daar in het centrum. Maar dat ging niet zo gesmeerd, dus wilden we weer ruilen, en er kwamen een paar (volgens mij nuchtere) jongens langslopen, dus wij even gevraagd of we hun schouder mochten lenen. Één van die jongens is echt eerst 10 minuten naast ons blijven staan, zodat we op hem konden leunen, toen wilde hij verder lopen, waarop ik hem riep dat ik mijn schoen nog niet aan had. En jahoor, daar kwam hij weer aan. Wat een gentleman, en wat schaamde ik me dood toen ik hem de volgende dag tegen kwam. (':

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 11:10

Farolover schreef:
Vorig weekend nog. We waren opstap in een leuke discotheek, ik moest naar de wc, dus een vriendin van mij liep mee. Toen ik op de wc zat begon ze een lied mee te zingen (Teminste, ik dacht dat zei dat was) ik zong het lied dood leuk mee uit volle borst, ik stapte weer uit het wc ''hokje'' en daar stond ze te lachen met nog een paar onbekende dames .... het was niet m''n vriendin die zong :+

Whahaha :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 14:02

Of de deur van de WC echt volle kracht tegen een meisje aangooien als je eruit kwam :D
Het arme kind schrok wel even jha