[CENTRAAL] Het Kleding Topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 16:59

eenitraM schreef:
Ook met korte benen staat het mooi! :)

Ik zou even wat voorbeelden zoeken op internet voor jou. Misschien dat ik morgen soortgelijke kleren aantrek := Dan plaats ik wel een foto.

Begin altijd bij strakke korte jurkjes met een goede donkere panty. Geen legging want dat maakt soieso je benen dikker. Dus een goede stevige donkere legging van minstens 60 den. Daarnaast zweer ik bij de correctie hemden van de action. Als je deze hemden strak over je billen trekt houdt het, naast de vetjes, ook de panty omhoog zonder dat je hoeft te trekken.

Ik ben superfan van http://www.google.nl/imgres?q=jurkje+h% ... 40&bih=782 jurkjes :D Hierover kun je een colbertje doen. Lang, kort, het maakt allemaal niet uit. Combineer met sjaaltjes en sieraden. :) Voor schoenen: doe iig geen uggs eronder. Daarmee lijken je benen korter. Trek óf juist hoge laarzen aan (tot aan de knie) of hakken/flatjes.

Ik vind dit altijd super mooi maarrrrrr... bij mij zie je altijd mijn dikke love handels er blubberen :o

eenitraM

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 17:01

Eeh.. wacht O:) even googlen :=

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 17:04

Wat een leuk topic! Iemand vroeg welke jas wij het leukst vonden een paar pagina's geleden en ik vind de onderste het leukst :j

Ik ben zelf ook zo'n mislukte mode tuttel, ik heb geloof ik ook niet het figuur voor maar iets wat nu hip is :') Al die dingen in de webshops staan wel leuk bij die size zero modellen met benen tot aan het plafond, maar dus niet bij mij :Y)
Laatst bijgewerkt door Marijkjuh op 14-09-11 17:07, in het totaal 1 keer bewerkt

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 17:05

Afbeelding

O:)

Soortgelijke string (dus breed aan de zijkant en van kant! Niet met genaaide randjes, maar met kant) trek je iets meer in je naad (of je haalt een grotere maat, net wat je fijn vind _O- ) en die plaats je over de vetjes, daarnaast een panty met brede bovenrand, die plaats je over een ander vetje, wat nog bij de string overvblijft. En dan trek je het correctiehemdje aan van de Action. Tadaaa En weg zijn ze *\o/*
... voor het oog dan :') Als je de kleren uittrekt, zakt uit eigen ervaring alles weer naar beneden.

http://www.google.nl/imgres?q=correctie ... 40&bih=782 Het hemd. :+: Kan niet meer zonder

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 17:12

eenitraM schreef:
Afbeelding

O:)

Soortgelijke string (dus breed aan de zijkant en van kant! Niet met genaaide randjes, maar met kant) trek je iets meer in je naad (of je haalt een grotere maat, net wat je fijn vind _O- ) en die plaats je over de vetjes, daarnaast een panty met brede bovenrand, die plaats je over een ander vetje, wat nog bij de string overvblijft. En dan trek je het correctiehemdje aan van de Action. Tadaaa En weg zijn ze *\o/*
... voor het oog dan :') Als je de kleren uittrekt, zakt uit eigen ervaring alles weer naar beneden.

http://www.google.nl/imgres?q=correctie ... 40&bih=782 Het hemd. :+: Kan niet meer zonder

Geniaal maar ik heb zoveel dat is niet meer te doen.. dan ben ik net een ingepakte rolade :')

OneFellSwoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 17:29

wat een leuk topic! over de jassenvraag van pagina 18 zeg ik de 1e.. vind de tweede zo gevaarlijk vaal.

ben helemaal gek op de stijl van Taylor Momsen! Ook handig is de site lookbook.nu waar ik regelmatig mijn muis kapot scroll haha! Heb ook het haar dat taylor momsen hier heeft, alleen heb ik het nu even korter geknipt om te voorkomen dat het afbreekt van ellende..

Afbeelding

Afbeelding

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 17:33

Haar stijl is zo ongeloofelijk vet :j

Ze doet me altijd een beetje denken aan Cherie Currie.
Laatst bijgewerkt door Marijkjuh op 14-09-11 17:36, in het totaal 1 keer bewerkt

OneFellSwoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 17:35

die ken ik niet! *gegoogled* Zo idd! vooral de eerste foto's die eruit komen bij afbeeldingen

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 17:47

Ik heb een nieuwe jas gekocht :D Ben er helemaal blij mee! Een donkergrijze stoffen jas.
Verder had ik laarzen besteld en net binnen gekregen, maar die zitten niet lekker. Gelukkig heb ik vanmiddag andere laarzen gepast die goed zaten, dus die ga ik morgen halen. Zwarte platte laarzen met een bont randje. Heerlijk met die koude dagen!

En heb veel knalrode blazers gezien. Geweldig! Heeft iemand tips om die te combineren?

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 17:54

Gister in de stad heb ik ook veel mensen er mee zien lopen. Zwarte broek met een rode blazer onder, staat super leuk :)

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 17:56

Marilla schreef:
Ik heb een nieuwe jas gekocht :D Ben er helemaal blij mee! Een donkergrijze stoffen jas.
Verder had ik laarzen besteld en net binnen gekregen, maar die zitten niet lekker. Gelukkig heb ik vanmiddag andere laarzen gepast die goed zaten, dus die ga ik morgen halen. Zwarte platte laarzen met een bont randje. Heerlijk met die koude dagen!

En heb veel knalrode blazers gezien. Geweldig! Heeft iemand tips om die te combineren?

Heb je een foto van je jas? Ik zoek ook een donkergrijze jas!

Rood colbert combineer ik altijd met zwart jurkje, zwarte panty, zwarte schoenen. Ik hou van simpel.
Maar vind het ook leuk met witte top en een (donkere) spijkerbroek!

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 18:08

Oeh! Rood colbert, i like! Met donkerblauw eronder :j Gewoon beetje proberen, misschien dat zelfs donkergroen er bij nog wel leuk staat!

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 18:10

OneFellSwoop schreef:
die ken ik niet! *gegoogled* Zo idd! vooral de eerste foto's die eruit komen bij afbeeldingen

Heb je eigenlijk een foto van wat je normaal draagt? Want de stijl van Taylor Momsen is natuurlijk wel erg tof, maar niet echt gepast voor de meeste situatie's :D

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 18:16

Ohja! op Lookbook staan zóveel leuke dingen :+:

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 18:20

Lookbook is inderdaad een geweldige site, ik haal er ook veel inspiratie uit!
En ik ben ook niet zo iemand van de jurkjes, maar denk dat ik er toch maar eens eentje ga aanschaffen haha, je kan er iig onwijs veel mee combineren dus dat scheelt opzich ook al :)

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 18:25

Afbeelding vind deze geweldig... maar ik ben 5 keer zo breed als dat meisje :')

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 18:25

en ik krijg mijn sjaal nooit zo op die manier :')

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 18:28

Weet iemand waar ik nog een leuk donkergoen blousje/shirt kan vinden? :)

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 18:35

__denise schreef:
Weet iemand waar ik nog een leuk donkergoen blousje/shirt kan vinden? :)

misschien bij bershka? En anders h&m of de only?

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 18:37

Hmm Bershka eens proberen, nog niet aan gedacht! H&M/Only nog niet echt iets leuks kunnen vinden, niet echt wat ik zoek :)

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 18:38

__denise schreef:
Hmm Bershka eens proberen, nog niet aan gedacht! H&M/Only nog niet echt iets leuks kunnen vinden, niet echt wat ik zoek :)

zoek je echt naar webshops op dit moment? Oh en zara al geprobeerd?

CarolandRuud

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 18:43

eenitraM schreef:
Ook met korte benen staat het mooi! :)

Ik zou even wat voorbeelden zoeken op internet voor jou. Misschien dat ik morgen soortgelijke kleren aantrek := Dan plaats ik wel een foto.

Begin altijd bij strakke korte jurkjes met een goede donkere panty. Geen legging want dat maakt soieso je benen dikker. Dus een goede stevige donkere legging van minstens 60 den. Daarnaast zweer ik bij de correctie hemden van de action. Als je deze hemden strak over je billen trekt houdt het, naast de vetjes, ook de panty omhoog zonder dat je hoeft te trekken.

Ik ben superfan van http://www.google.nl/imgres?q=jurkje+h% ... 40&bih=782 jurkjes :D Hierover kun je een colbertje doen. Lang, kort, het maakt allemaal niet uit. Combineer met sjaaltjes en sieraden. :) Voor schoenen: doe iig geen uggs eronder. Daarmee lijken je benen korter. Trek óf juist hoge laarzen aan (tot aan de knie) of hakken/flatjes.

Het scheelt dat ik absoluut geen dikke benen heb =)
Ook geen extra vetjes die je ziet zitten ofzo. Ik heb gewoon een langere rug en iets kortere beentjes :+

Heb wel vaker een strakke legging aan en dat vind ik er zelf niet raar uit zien. En in de winter is dat misschien wel iets fijner in Nl met de temperaturen :o

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 18:45

Nee hoeft niet persée, maar Bershka zit niet bij mij in de buurt.

Zara wel beetje op gekeken, enigste wat in de buurt komt is deze:
Afbeelding Al zou ik hem mooier vinden als die één tintje donkerder zou zijn :j

hafjesliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 18:46

mag ik meevolgen/praten? :) ik ben niet zo'n shopaholic ofzo, maar ik zie graag mensen hun kledingsstijl en hun denkwijze daarover :)

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 18:47

Susyb schreef:
en ik krijg mijn sjaal nooit zo op die manier :')

Echt niet moeilijk hoor :D
Alleen vrij absurd om te zien :')

Je pakt je sjaal bij tegenovergestelde hoekjes.
Je plooit wat naar onder hangt naar binnen, zodat je een brede band hebt
Kijk naar je voeten en doe deze brede band om je gezicht - niet te strak natuurlijk
De punten van je sjaal kruis je in je nek
En nu kan je kiezen, je laat die punten gewoon hangen
Of -en dan krijg je dat bolle effect - je steekt deze in je sjaal.
Hoofd terug rechtop, sjaal blijft zo gebold liggen et voilà

Ik ben nogal fan van sjaals, als ik er geen aanheb, zit er vast wel een in m'n tas :P

SUUUS <3
Zie net pas dat jij't bent! :D