franka75 schreef:zo hee dat noem ik nogt eens een cadeau, volgens mij had je van het geld van de reis trouwens iets kunnen aanschaffen namelijk een p.,..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yasmine schreef:Wat zijn we weer vriendelijk, zeg. Jullie vergeten dat sommigen onder ons ook nog een leven met werk, familie etc. hebben en dat een topic op Bokt niet prioriteit nummer 1 is.

echt eensuper kado!
DE LANG VERWACHTE UPDATE!

andere mensen doken voor hem weg, ik wou die gast eraf duwen en hem mee nemen.. prioriteiten heet dat.

dus ik was een beetje aangeschoten. 
en NIET alleen omdat ik de hele dag kon zitten, maar ook omdat ik nog nooit naar zulke shows ben geweest. Op het menu stond Lion King en Wicked. De shows waren geweldig, echt.. bij de lion king heb ik denk ik de eerste 15 minuten door tranen heen moeten kijken omdat ik zo overweldigt (en ongesteld) was dat ik mezelf niet echt in de hand had. Acteurs in Olifant pakken die langs me kwamen lopen, de set.. de costuums.. man ow man ow man. Krijg er nog tranen van. Na de geweldige show dat Lion king heet hebben we bij een lokale japaner 'Misato' gegeten, een door vrienden aangeprezen restaurant waar we moesten eten. Ik had de dag daarvoor geleerd dat je in London alleen moet eten daar waar een rij staat...... want dan is het eten goed
Gelukkig waren we vroeg, en hadden we direct een tafel. Het was zaterdag overgens erg slecht weer, dus we waren wel blij dat we niet in de regen stonden zoals sommige mensen. Daarna zijn we door gegaan naar het theater waar ze Wicked speelde. Wat heb ik me ZIEK gelachen, voor diegene die het verhaal niet kennen. Wicked gaat over de 'slechte' heks uit 'the wizard of oz' en verteld ons de waarheid over deze vrouw. Hij sluit echt perfect aan op het 'orgineel' en was volgens mij vriend 'een van de beste shows die hij had gezien' (hij ging eerder vaak naar shows) We zijn die avond lekker vroeg naar bed gegaan, want de volgende dag moesten we terug. 
Het was het allemaal hardstikke waard! ik moet wel weer energie opladen (wat lang duurt) en heb de eerste dagen meer geslapen dan wakker gezeten maar het was het allemaal echt allemaal waard! beste kado (na de ballon vlucht en sportauto huur met hotel van 2 dagen op de veluwe) dat hij me ooit heeft gegeven
Super vriendje toch! 

hij was verdwaalt en 2 jack russels trokken hem voort. Nog nooit zo hard gelachen. 

en super gave verassing