ik word verrast!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:36

franka75 schreef:
zo hee dat noem ik nogt eens een cadeau, volgens mij had je van het geld van de reis trouwens iets kunnen aanschaffen namelijk een p.,..

_O-

Valina

Re: ik word verrast!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 21:05

Verslag? Foto's?

3bengels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 17:21

Valina schreef:
Verslag? Foto's?

Die zullen wel niet meer komen vrees ik.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 17:37

Wat zijn we weer vriendelijk, zeg. Jullie vergeten dat sommigen onder ons ook nog een leven met werk, familie etc. hebben en dat een topic op Bokt niet prioriteit nummer 1 is.

3bengels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 20:00

Yasmine schreef:
Wat zijn we weer vriendelijk, zeg. Jullie vergeten dat sommigen onder ons ook nog een leven met werk, familie etc. hebben en dat een topic op Bokt niet prioriteit nummer 1 is.

Dat weet ik ook wel. Maar als je zo'n topic opent kun je verwachten dat daar heel veel reactie's op komen en als je dan belooft dat zodra je terug bent foto's en een verslag plaatst en dan 2 dagen daarna nog moet doen vind ik niet dat je er raar van moet staan te kijken als je deze reactie's krijgt. Je vraagt wel medeleven maar een antwoord geven ho maar.

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 20:13

wouw leuk kado ts, ben benieuwd naar het verslag en de foto''s :D

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 20:15

2 dagen hallo, gun haar ook even de tijd om bij te komen! het zijn geen 2 jaar hoor haha!

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 20:44

Vraagt medeleven? Ze vertelt gewoon wat ze meemaakt... Het is niet zo dat ze heeft lopen smeken om aandacht ofzo :roll:
@Ts: we zijn natuurlijk best nieuwsgierig :D O:)

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 21:06

@ 3bengels
Heb je op de vorige pagina überhaupt wel gelezen dat TS een energie probleem heeft?
Ook niet bij stilgestaan dus dat ze waarschijnlijk ernstig moet bijtanken nu? Niet echt tactvol hè?

Gaaf kado TS! Klinkt alsof je het enorm naar je zin hebt gehad!

_BLOEMPOTJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 22:01

Muahaha sommigen nemen het wel iets te serieus :')

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 22:04

ach niet zo ongeduldig allemaal!
Meerdere mensen hebben ook een leven buiten bokt om! :D

Ga het wel even in de gaten houden ben benieuwd naar het leuke verhaal :D echt eensuper kado!

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-11 22:57

De spanning en sensatie, zelfs een klein relletje! Maar omdat ik wil voorkomen dat mensen elkaar in de haren vliegen omdat het nou eenmaal zo cool is te horen wat deze dame heeft gedaan zal ik nu jullie verblijden met

*\o/* *\o/* DE LANG VERWACHTE UPDATE! *\o/* *\o/*

Het is donderdag ochtend en ik hang al kotsend boven het toilet, dat begint goed dacht ik zo! De dag ervoor was ik bij de KNO geweest voor een onderzoek naar de ziekte van meniere en voelde de duizeligheid al opzetten. Ik baalde behoorlijk, want mijn vriend had een leuke dag voor mij gepland en dat zou nu in het water vallen. Ik kruip mijn bedje weer in en informeer mijn vriend over wat er was voorgevallen. Hij voelde hem natuurlijk al aankomen en werd erg bezorgd. Gelukkig viel het allemaal mee, het waren de aardappels van de dag ervoor... ik vond ze al zo vreemd smaken. Lekker kunnen uitslapen en ontbijten met lekkere bolletjes en thee. Om half 11 stond Wietse voor de deur. Wietse is een goeie vriend van ons, te slim voor zijn doen en een heerlijk warhoofd dat 'het huis klaar zou maken'. Ik mocht niet weten hoe en wat, alleen kreeg ik wel te horen dat er iets was over een generator. Om 11 uur vertrokken ik en mijn vriend, hij wou niet zeggen waarheen en ik zat heerlijk kalm naast hem. We reden lekker door ons gure kikkerlandje heen en al snel begonnen mijn uurtjes "monk" kijken hun werk te doen. "we gaan naar Seth he!!! jaha.. we gaan naar SETH! kijk! Amstelveen!" Ik had gelijk! Bij Seth (een andere goeie vriend van ons) gingen we uiltjes kijken en aaien. HIj had 2 weken ervoor uilen gekocht en die wou ik nog graag zien. We hebben even geaaid, daarna wat thee gedronken en toen moesten we weer verder. "Naar dat ene ding" werd er geroepen "ow ja, dat ene.. ding!" Hier begon ik hem wel te knijpen moet ik je zeggen. Wat gaan we doen dan!! We zaten weer in de auto en Daniel mijn vriend bleef maar 'verkeerd' rijden. Toen we uiteindelijk voor het lang parkeren stonden van Schiphol kreeg ik een geestelijk meltdown en vielen mijn hersens in een repeat mode 'waar gaan we heen' en 'We gaan naar London he! Je hebt New York gewonnen he!!" waarop hij alleen kon antwoorden "dat weet ik niet' of "wil je het weten" Om een lang verhaal niet al te lang te maken schiphol- lucht- Heatrow- trein-LONDON! In London zijn we snel naar onze fantastische hotel kamer gegaan om snel te douche en toen de stad in voor Fish en chips bij Leicester quare, Het hart van de theater in London. Helaas was het te laat om een theater show te pakken en zijn we na het eten de bioscoop in ge doken voor de film "Hanna" Erg goeie film overigens, zeker de moeite waard. Na de film zijn we weer lekker naar ons hotel gegaan om te slapen.

Afbeelding

Afbeelding
Fish and chips, mijn aller eerste echte fish and chips!

Vrijdag ochtend, ondertussen iedereen in London naar zijn werk gaat staan wij in de supermarkt broodjes te kopen voor ons ontbijt. Ik baalde dat er geen lekker bruin brood was, maar alleen zoete hap maar toch heb ik mezelf kunnen trakteren op een lekker ontbijt. Vandaag moet ik alle toeristische punten bekijken van mijn vriend. Ik rook overigens de paarden al om de hoek, ik keek mijn vriend scheef aan zei 'ik word gek, ik ruik een paard' en toen wees mijn vriend ze voor me aan. Beide blij verast over mijn reuk vermogen stonden we even te kijken. Natuurlijk moest ik op de foto, en voor jullie..... post ik die zelfs op het internet. Ik hou daar helemaal niet van maar het erg vriendelijke paard (dat mij mouw vast pakte, wat een grapjurk) maakte het wel goed.

Afbeelding
Ik en het vriendelijke paard :) andere mensen doken voor hem weg, ik wou die gast eraf duwen en hem mee nemen.. prioriteiten heet dat.

Afbeelding

Afbeelding

We hebben Big gezien, erg grote klok overgens en Westminster abbey (erg mooie) Omdat mijn vriend en ik stiekem toch wel nerds zijn heeft hij me mee genomen naar 'forbidden planet' een gigantische winkel die strips, boeken en collector items verkoopt van serie's en strips en films. Hier hebben we geloof ik een paar uurtjes door gebracht, boeken kijken en wensen dat we erg rijk zouden zijn bij het zien van sommige action figures. Omdat we hadden afgesproken vrienden van ons te ontmoeten moesten we ons weer begeven maar Leicester quare waar we hadden afgesproken. Omdat we nog tijd hadden nam mijn vriend mij nog even mee naar een appelstore waar ik zo nieuwschierig werd of iemand van jullie ook wou weten wat voor een kadoo ik had gekregen. NOU! we hebben ons ziek gelachen, echt waar... 17 pagina's met bokkers die wouden weten wat ik aan het doen was. Na jullie even snel verteld te hebben waar ik was zijn we nog even over covent-garden market gelopen. Omdat ik tegen die tijd geen zin meer had in staan of lopen heb ik er weinig van mee gekregen. Toen we eindelijk onze vrienden hadden ontmoet zijn we bij een mexicaans restaurantje gaan eten genaamd "Wahaca" en wat was dat lekker!!!! echt zo ontzettend verchrikkelijk lekker. "Slechts' 35 pond om met 2 man 100% biologisch te eten... en nog goed ook. Dat gaat je niet lukken in Nederland. Na het eten zijn we nog even de 'hort' op gegaan, wat barretjes en pups in waaronder een nederlandse bar waar ik aardbeien bier heb gehad. Nu moet ik er even bij vermelden dat ik nooit drink :') dus ik was een beetje aangeschoten.

Afbeelding

Weer terug in ons hotelletje heb ik heerlijk geslapen.

Zaterdag!!! zoals afgesproken ons theater dagje en wat had ik er ZIN IN!!! *\o/* _/-\o_ en NIET alleen omdat ik de hele dag kon zitten, maar ook omdat ik nog nooit naar zulke shows ben geweest. Op het menu stond Lion King en Wicked. De shows waren geweldig, echt.. bij de lion king heb ik denk ik de eerste 15 minuten door tranen heen moeten kijken omdat ik zo overweldigt (en ongesteld) was dat ik mezelf niet echt in de hand had. Acteurs in Olifant pakken die langs me kwamen lopen, de set.. de costuums.. man ow man ow man. Krijg er nog tranen van. Na de geweldige show dat Lion king heet hebben we bij een lokale japaner 'Misato' gegeten, een door vrienden aangeprezen restaurant waar we moesten eten. Ik had de dag daarvoor geleerd dat je in London alleen moet eten daar waar een rij staat...... want dan is het eten goed :P Gelukkig waren we vroeg, en hadden we direct een tafel. Het was zaterdag overgens erg slecht weer, dus we waren wel blij dat we niet in de regen stonden zoals sommige mensen. Daarna zijn we door gegaan naar het theater waar ze Wicked speelde. Wat heb ik me ZIEK gelachen, voor diegene die het verhaal niet kennen. Wicked gaat over de 'slechte' heks uit 'the wizard of oz' en verteld ons de waarheid over deze vrouw. Hij sluit echt perfect aan op het 'orgineel' en was volgens mij vriend 'een van de beste shows die hij had gezien' (hij ging eerder vaak naar shows) We zijn die avond lekker vroeg naar bed gegaan, want de volgende dag moesten we terug.

Afbeelding

Zondag Ik was kapot, af, brak, moe, stuk, compleet leeg gelopen en absoluut geen energie meer. Ik viel in slaap in de underground, de trein, en mijn vriend maakte me wakker op het vliegveld. We hebben daar nog even lekker gegeten en daarna zijn we terug gevlogen naar Nederland. Om 8 uur waren we weer op schiphol, en rond 10/half 11 was ik weer lekker thuis. Overgens waren de honden enorm blij ons weer te zien :D Het was het allemaal hardstikke waard! ik moet wel weer energie opladen (wat lang duurt) en heb de eerste dagen meer geslapen dan wakker gezeten maar het was het allemaal echt allemaal waard! beste kado (na de ballon vlucht en sportauto huur met hotel van 2 dagen op de veluwe) dat hij me ooit heeft gegeven :D Super vriendje toch!

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 23:03

Heerlijk verslagje TS!

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 23:05

Fijn dat je het zo leuk gehad heb! Minder van je kotsgevalletje.. Maar dat staat er dan maar tegenover he. :P
Dat paard waar je mee op de foto bent geweest hebben wij ook als foto met mijn zus in de huiskamer staan haha!!

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 23:08

Wat een ontzettend leuk verslag! Wat heerlijk dat je vriend zulke dingen regelt! Nu maar lekker bijkomen en teren op de leuke herinneringen :D

Valina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 23:12

Leuk verslag en gave foto's!!

Deze ervaring nemen ze je mooi niet meer af!!

Leuke ideeën heeft jouw vriendje trouwens!
Ik zeg: zuinig op zijn!!!

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 23:19

Wat heb jij een geweldig vriendje! <3
maar ik snap iets niet, of ik heb er giga overheen gelezen, maar was die generator nou een middel om je op het verkeerde spoor te brengen of had 'ie echt een rol in het verhaal? :') ben de generator niet meer tegengekomen in je verslag namenlijk..

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-11 23:23

de generator was er om mij op het verkeerde spoor te brengen. Al moet ik je zeggen, met Wietse in huis... alleen.. met mijn honden... je weet maar nooit. Overgens een leuke side note, Wietse moest op onze honden passen en wist niet hoe hij met ze lopen moest -waar langs- dus de honden hebben hem wel even laten zien waar ze langs wilde. 1 uur later liep hij nog :P hij was verdwaalt en 2 jack russels trokken hem voort. Nog nooit zo hard gelachen.

Juud87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 11:35

Vooral je laatste post moest ik erg om lachen Benfan :)
Maar je loopt toch zoals jij wilt lopen? Tenminste, doe ik wel met de hond van mijn ouders. Houdt het een beetje afwisselend.

Verder een erg leuke verassing van je vriend zeg! Wauw!

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-11 11:40

Een normaal mens.. ja, Wietse is een heel ander verhaal juud87. Mijn vriend en hij hadden een loting gewonnen waardoor ze als figuranten mee mochten doen in een film. Daarvoor moesten ze naar Roemenie en zaten ze dus in het vliegtuig. Wietse wou een leuk filmpje maken van in het vliegtuig zelf maar dat is natuurlijk streng verboden, Wietse is echt een hele intelligente jongen... Maar hij heeft last van het Sheldon complex. Maar goed, hij filmt, krijgt hij een waarschuwing van een stuwardesse... zegt de banketstaaf 'ja maar, ik ben geen terrorist ofzo. Ben niet een aanslag aan het plannen" SERIEUS!!!! I kid you not... Das een typische wietse. Doodlopende straatjes inrijden als hij verdwaalt is want 'bordjes willen nog wel eens liegen" Knap mens die met hem een dag in een auto kan zitten hoor... ik wil hem al vermoorden na 3 kwartier.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 19:11

whahaha een Sheldon-complex, mijn levendige fantasie ziet het helemaal voor zich :D

Maar leuk verslag, jammer idd van het kots incidentje, maar ach, verder voelde je je geloof ik wel goed! Ik ga vanavond nog even de stukjes van de shows terug kijken, maar dan moet ik eerst mn boxen aansluiten, anders hoor ik niets :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 19:56

leuk verslag :D en super gave verassing